Theehuis!
zaterdag 13 juni 2009 om 22:22
Gevulde kipfilet klinkt erg goed. En mijn mannetjes zijn nogal van het type carnivoor, dus dat zal ook wel goed ontvangen worden. www.ah.nl/recepten ?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 13 juni 2009 om 22:29
zaterdag 13 juni 2009 om 22:38
Oef, dat klinkt weer lekker zeg!
AH heeft me een rotgeintje geflikt. Ik had allemaal recepten in het 'bewaarhoekje' gezet. Zo kon ik ze lekker makkelijk weer terugvinden. Maar ineens waren al mijn bewaarde recepten weg! Wekenlang stonden ze daar mooi in een rijtje te wachten tot ik ze weer aan zou klikken. En op het moment dat ik dat wilde doen..... weg!
AH heeft me een rotgeintje geflikt. Ik had allemaal recepten in het 'bewaarhoekje' gezet. Zo kon ik ze lekker makkelijk weer terugvinden. Maar ineens waren al mijn bewaarde recepten weg! Wekenlang stonden ze daar mooi in een rijtje te wachten tot ik ze weer aan zou klikken. En op het moment dat ik dat wilde doen..... weg!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 13 juni 2009 om 22:43
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 juni 2009 @ 22:29:
Ik ben dól op AH!
Dit was een vulling met tapenade en dan omwikkeld met katenspek. Vind het altijd alleen lastig dat die spek zo snel aanbakt terwijl de kipfilet best lang gebakken moet worden om gar te worden (en Xan is een beetje salmonella-fobisch dus éxtra lang).Kipfilet eerst bakken en dan met katenspek nog even in oven.
Ik ben dól op AH!
Dit was een vulling met tapenade en dan omwikkeld met katenspek. Vind het altijd alleen lastig dat die spek zo snel aanbakt terwijl de kipfilet best lang gebakken moet worden om gar te worden (en Xan is een beetje salmonella-fobisch dus éxtra lang).Kipfilet eerst bakken en dan met katenspek nog even in oven.
zaterdag 13 juni 2009 om 22:48
Nee, dat vind ik juist het handige van online-recepten. Ik hoef niks uit te printen, want ik zet de laptop op de bar en ga aan het kokkerellen. Nu moest ik alleen eerst dat ene lekkere recept weer uit de ah-database zien te vissen. Terwijl ik hem zo mooi 'bewaard' had...
Kijk, dat zijn de tips, Star. Eerst bakken, daarna in de oven. Jij staat duidelijk al een stapje/meerdere stappen hoegr dan ik op de keukenprinsessenkookladder!
Kijk, dat zijn de tips, Star. Eerst bakken, daarna in de oven. Jij staat duidelijk al een stapje/meerdere stappen hoegr dan ik op de keukenprinsessenkookladder!
Loretta is De Mol. Punt.