Onder ooglidcorrectie
maandag 21 maart 2022 om 17:14
maandag 21 maart 2022 om 19:29
Ik heb onder en boven gegaan, alweer 12 jaar geleden.
Het resultaat was heel mooi en nog steeds blij mee. Herstel viel echt 200% mee en met een week weer toonbaar.
Maar ook bij mij gaat de huid nu (50+) wat meer rimpelen alhoewel het met retinol wel wat minder is.
Toevallig zat ik er laatst aan te denken om te kijken of het mogelijk is om dit strak te laten trekken. Ik weet niet of het kan.
Onderooglidcorrectie is vanwege vochtophoping en nu gaat het om rimpeltjes. Dus misschien secuurder en meerdere sneetjes en hechtingen.
Het resultaat was heel mooi en nog steeds blij mee. Herstel viel echt 200% mee en met een week weer toonbaar.
Maar ook bij mij gaat de huid nu (50+) wat meer rimpelen alhoewel het met retinol wel wat minder is.
Toevallig zat ik er laatst aan te denken om te kijken of het mogelijk is om dit strak te laten trekken. Ik weet niet of het kan.
Onderooglidcorrectie is vanwege vochtophoping en nu gaat het om rimpeltjes. Dus misschien secuurder en meerdere sneetjes en hechtingen.
maandag 21 maart 2022 om 21:58
Ja dat heb ik ook. Dunne huid en dus meer rimpels. Net als iemand die heel veel is afgevallen en nu teveel vel heeft. Geen wallen hier want dat vet is destijds weg gehaald.
Laat je weten hoe de intake is gegaan? Ik ben heel benieuwd! Succes!
dinsdag 22 maart 2022 om 10:36
Mijn moeder was al 70 toen ze het liet doen.
Had zich al jaren geergerd aan de grauwe hangzakken onder haar ogen. De huid was zo dun dat het er grauw doorheen scheen.