Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Mijn laatste "date" was aug 2019 en niet eens via dating.

Zojuist Ematching verwijderd. Abonnement was afgelopen.
Hé Julia, leuk je weer te zien hier.
Jammer dat het niet lukt.
Hier hetzelfde verhaal. Ik vond e-matching vreselijk, gewoon geen leuke mannen.
Laatst Lexa geprobeerd, brrrr

Ik kijk af en toe op Tinder. Laatst een match en na wat saai gechat wilde hij afspreken. Ik vind snel afspreken op zich niet erg, maar er moet wel een aanleiding zijn. Een beetje sprankelend gesprek
Idd fladder, dat heb ik ook soms. Dan krijg ik de vraag om te daten en snap ik totaal niet waarom.
fladder schreef:
27-03-2022 15:04
Hé Julia, leuk je weer te zien hier.
Jammer dat het niet lukt.
Hier hetzelfde verhaal. Ik vond e-matching vreselijk, gewoon geen leuke mannen.
Laatst Lexa geprobeerd, brrrr

Ik kijk af en toe op Tinder. Laatst een match en na wat saai gechat wilde hij afspreken. Ik vind snel afspreken op zich niet erg, maar er moet wel een aanleiding zijn. Een beetje sprankelend gesprek
Af en toe zie je wat.... Er zijn ook niet echt veel profielen.

En qua dat laatste misschien om toch een date te hebben en voor de statistieken. 😂
Julia_20 schreef:
27-03-2022 15:52
Af en toe zie je wat.... Er zijn ook niet echt veel profielen.

En qua dat laatste misschien om toch een date te hebben en voor de statistieken. 😂

Waar ik mij heel erg aan stoor zijn van die profielen waar geen foto bij staat. Of een foto van een boom, een vis of een of andere spreuk. Of juist wel een foto maar geen stukje text erbij. Ik bedoel je wilt toch wel een beetje weten waar je evt mee matcht. Lijkt wel of sommige mannen totaal geen moeite willen doen.
Ha ja, een foto van een boom en dan “just ask” erbij en dat ze de foto NA de match sturen.
Echt!? Zouden mensen daar echt op ingaan?
fladder schreef:
27-03-2022 17:30
Ha ja, een foto van een boom en dan “just ask” erbij en dat ze de foto NA de match sturen.
Echt!? Zouden mensen daar echt op ingaan?
Zijn denk ik ook veel vreemdgangers die een hengeltje uit hebben staan.
Er staan veel nep en uit-verveling-profielen tussen.
Attraverso schreef:
27-03-2022 19:15
Er staan veel nep en uit-verveling-profielen tussen.
Ja precies en ook vreemdgangers. Kan ook zijn dat ze vanwege privacy liever niet te koop willen lopen met hun gezicht, geen idee, maar dat kan ik me zo voorstellen.
Ben wel benieuwd naar waar het nu aan ligt dat het mannen aanbod zo kwalitatief laag is.
Is onder de vrouwen ook. Een of andere spirituele quote tegen een achtergrond van de ondergaande zon... En dan de tekst: ''ik ben gesteld op mijn privacy''.

Acht tja... Dating apps.

Tegenwoordig zit ik op Bumble. Daar moeten vrouwen het initiatief nemen. Als man kan ik het gesprek niet starten. Ook op dating apps heb ik altijd een beetje de houding van : ik doe gewoon zoals ik ben en ik ga niet de cabaretier of grappige gerrit lopen uithangen.

Ik kan wel voor elke zin die ik terugstuur een kwartier zitten broeden op een dubbele boodschap, een verpakt raadsel of anderszins bovengemiddeld uniek of grappig uit de hoek willen komen, maar zo ben ik (net zoals bijna iedereen) in het echte leven ook niet.

Maar je merkt toch al vrij gauw dat gesprekken snel doodlopen en dat je je als man echt bijna moet gaan gedragen als clown bassie met een mijter op, om zodoende boven de massa uit te springen en iemands aandacht vast te houden. Anders ben je gewoon één van de honderden. Maarja ik heb helemaal geen zin om clown bassie te gaan lopen spelen.

Wat dat betreft blijft mensen in het echt ontmoeten gewoon de troef. Mijn ervaring is dat je pas écht interesse van vrouwen kunt wekken nadat ze je in het echt hebben gezien. Online voelt het toch vaak als trekken aan een half dood paard. En begrijpelijk ook wel, gezien de enorme voorraad mannen en de enorme eenvoud om met elkaar in contact te komen,
Aantal jaren terug kwam ik op ematching ook iemand tegen uit mijn vroegere leven. Een goede jeugd vriend ooit van mijn ex.

Had ook iets met iemand hij die groep. Ging vreemd met iemand anders. Koos voor de laatste. Kreeg kinderen. Ging vreemd. Koos voor laatste en ging weer vreemd. Koos voor de laatste.....

Afijn in zijn profiel stond betrouwbaar als eigenschap.

Ik moest hard lachen toen ik hem daar zo zag staan.
Hilarisch :rofl:

Dat vrouwen daar dan nog intrappen.
Ik heb nog nooit van mijn leven op Tinder gezeten. Ik vind Paiq ideaal omdat je op meerdere manieren contact kan zoeken en je met speeddaten gelijk gaat praten.
Ik heb zoveel hilarische gesprekken gevoerd daar.

Met een goede quiz krijg je echt zoveel reacties en dan kan je op de antwoorden inspelen en dan heb je al een gesprek.

Van mij hoef je geen clown te zijn, maar gewoon jezelf. Het is al een heel pluspunt als de man interesse toont en echt dingen over de vrouwpersoon vraagt.

En als een gesprek niet loopt of er wordt daarna geen contact gezocht dan pas je dus niet bij mij. Prima even goede vrienden maar door.

Dat is hetzelfde als daten. Ik wil na lekker te hebben geappt snel op date. Daten is weten. Daar is ook niet iedereen van.

Ik heb soms het gevoel dat mensen niet goed weten wat ze willen en er dan meer even genoeg mee nemen tot ze toch bedenken dat het niet zo lekker past. Zonde van je tijd denk ik dan.
datertje3 schreef:
29-03-2022 23:44
Ik heb nog nooit van mijn leven op Tinder gezeten. Ik vind Paiq ideaal omdat je op meerdere manieren contact kan zoeken en je met speeddaten gelijk gaat praten.

Met een goede quiz krijg je echt zoveel reacties en dan kan je op de antwoorden inspelen en dan heb je al een gesprek.

Van mij hoef je geen clown te zijn, maar gewoon jezelf. Het is al een heel pluspunt als de man interesse toont en echt dingen over de vrouwpersoon vraagt.

En als een gesprek niet loopt of er wordt daarna geen contact gezocht dan pas je dus niet bij mij. Prima even goede vrienden maar door.

Dat is hetzelfde als daten. Ik wil na lekker te hebben geappt snel op date. Daten is weten. Daar is ook niet iedereen van.

Ik heb soms het gevoel dat mensen niet goed weten wat ze willen en er dan meer even genoeg mee nemen tot ze toch bedenken dat het niet zo lekker past. Zonde van je tijd denk ik dan.
Ik heb ook een tijdje op paiq gezeten maar ik vond daar niet echt mijn types zeg maar, het ging al veel te snel over echt serieuze zaken maar misschien is het inmiddels veranderd. Het concept is daar wel oké,

Inderdaad ik merk ook dat niet iedereen van snel afspreken is ik heb ook zoiets leuke app-contact doe een drankje dan weet je het, maar ik merk vooral bij nederlandse dames dat ze daar terughoudend in zijn of afhaken omdat je overkomt of je te graag wil. Bij dames met een andere cultuurachtergrond merk ik dat die sneller willen afspreken. Misschien is het een cultuurding. Overigens kom je op drankjedoen.nl wel sneller tot afspreken.
datertje3 schreef:

Een date is toch vaak een vrije avond of vrije weekend dag (deel) opofferen.

Ik vind het wel belangrijk om dan te weten wat voor vlees je een beetje in de kuip hebt. Natuurlijk leer je elkaar echt kennen als je elkaar fysiek ontmoet. Maar door even een tijdje te appen kom je er bijvoorbeeld wel achter of een persoon snel op haar teentjes getrapt is of juist zelfspot heeft, of ze heel principieel is en die principes ook op anderen projecteert of juist heel open is en voor veel dingen open staat.

Dat je niet straks opeens helemaal naar de stad reist en daar opeens zit met iemand die enorm woke blijkt te zijn terwijl je zelf nogal ongenuanceerd en nuchter bent. Dat soort dingen vind ik wel handig om eerst via de app uit te zoeken.
datertje3 schreef:

Ik vind Tinder net ideaal omdat enkel mensen met wie ik wil kennis maken me kunnen aanspreken.
Dat iedereen met je contact kan zoeken op andere sites vond ik net heel vervelend. Voelde me dan verplicht om te reageren en was constant bezig met uitvluchten zoeken waarom ik geen behoefte had aan een gesprek.
datertje3 schreef:
29-03-2022 23:29
Hilarisch :rofl:

Dat vrouwen daar dan nog intrappen.
Tsja als je dat als bezoeker niet weet.

Ik ken nog iemand op Tinder waarvan ik van zijn ex weet hoe hij werkelijk is. Zij heeft nog 2 exen gesproken.

Maar lees je zijn profiel denk je👌
Je komt er in een gesprek toch achter dat hij kids heeft bij verschillende vrouwen dan ga je toch denken zou ik denken.
Zouden jullie aan First Dates mee willen doen?
Antoon69 schreef:
31-03-2022 17:32
Nee absoluut niet
Lijkt me vreselijk om zo publiekelijk te daten, voor het oog van half Nederland
Ik zie ook zelden een date die echt lekker loopt
Je moet er inderdaad niet te veel over nadenken :) . En als er iets heel ergs gebeurt kun je dan alsnog alsnog een uitzending tegenhouden? Qua gesprekken denk ik dat een gewoon leuk en persoonlijk gesprek er ook uitgeknipt wordt (is denk ik niet interessant). Ik ga het ook niet doen maar het zijn vaak zo'n leuke dames waar ze mee komen.. :love:
Antoon69 schreef:
31-03-2022 17:32
Ooit ingeschreven maar niet door de selectie geraakt...
Attraverso schreef:
31-03-2022 18:33
Ooit ingeschreven maar niet door de selectie geraakt...
Selectie?? @( Was dat voor de Vlaamse versie? Maar wat stoer dat jij je had ingeschreven! Jij zou het dus gewoon doen :kneel:
Nee nooit, maar super dapper dat mensen het wel doen.
fladder schreef:
31-03-2022 17:54
Nee absoluut niet
Lijkt me vreselijk om zo publiekelijk te daten, voor het oog van half Nederland
Ik zie ook zelden een date die echt lekker loopt
Nee, en zeker bij die filmpjes daarna van hoe het is afgelopen is er zelden een stel van gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven