Wat zegt je koelkast over jou?
zondag 14 juni 2009 om 14:53
quote:Ainne schreef op 14 juni 2009 @ 14:46:
Dit is de onze:
[afbeelding]
Sponsored by Tesco en de plaatselijke slager Ah die mini maiskolfjes heb ik nu ook in mijn koelkast liggen. Morgen ga ik mexicaans eten. Heerlijk.
Dit is de onze:
[afbeelding]
Sponsored by Tesco en de plaatselijke slager Ah die mini maiskolfjes heb ik nu ook in mijn koelkast liggen. Morgen ga ik mexicaans eten. Heerlijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 14 juni 2009 om 14:59
quote:Ainne schreef op 14 juni 2009 @ 14:56:
Geen idee Sarah, is de enige die ze hebben hier volgens mij (oh en glazen potjes, die ook).
Grappig topic dit, leuk om in andere koelkasten te kijken (hoe suf eigenlijk). What's next? Handtassentopic?
Mmmm, dacht ik ook net, toekomstige topics-met-foto:
Wat zit er in jouw:
Nachtkastje
Dashboardkastje
Rugzak
Handtas
Bureaula
enzoverderenzovoorts.......
Geen idee Sarah, is de enige die ze hebben hier volgens mij (oh en glazen potjes, die ook).
Grappig topic dit, leuk om in andere koelkasten te kijken (hoe suf eigenlijk). What's next? Handtassentopic?
Mmmm, dacht ik ook net, toekomstige topics-met-foto:
Wat zit er in jouw:
Nachtkastje
Dashboardkastje
Rugzak
Handtas
Bureaula
enzoverderenzovoorts.......
zondag 14 juni 2009 om 15:07
quote:Yoels schreef op 14 juni 2009 @ 13:44:
Hee, wat een leuk topic dit. Ik geloof dat mijn koelkast niet zoveel over me zegt. Hooguit dat ik van kaas hou
Kast:
[afbeelding]
Deur:
[afbeelding]
*Bestudeert foto's aandachtig* hehehehe
Hey, kan dat verplicht worden gesteld svp, dat de koelkast in 2 foto's wordt geshowed? Dus "deur" in "kast" apart? Had ik niet aan gedacht, maar ziet er leuker uit
(lees: is alles meer en beter zichtbaar)
---------------------------------------------------------------------------------------
Zeg Quat, wat doe jij nou op zo'n zondag?
Ehhh, ik gluur in koelkasten.......
OMG! hahaha
Hee, wat een leuk topic dit. Ik geloof dat mijn koelkast niet zoveel over me zegt. Hooguit dat ik van kaas hou
Kast:
[afbeelding]
Deur:
[afbeelding]
Hey, kan dat verplicht worden gesteld svp, dat de koelkast in 2 foto's wordt geshowed? Dus "deur" in "kast" apart? Had ik niet aan gedacht, maar ziet er leuker uit
---------------------------------------------------------------------------------------
OMG! hahaha
zondag 14 juni 2009 om 15:07
zondag 14 juni 2009 om 15:08
quote:Ainne schreef op 14 juni 2009 @ 14:56:
Geweldig leuk topic. Ik had alleen zoveel vandaag willen doen. Ben alleen voor de foto even van mijn stoel afgeweest. Killing voor het huishouden dit topic.
Handtassentopic is er geweest bij overig. Iets van Wat zit er in jouw handtas?
Geweldig leuk topic. Ik had alleen zoveel vandaag willen doen. Ben alleen voor de foto even van mijn stoel afgeweest. Killing voor het huishouden dit topic.
Handtassentopic is er geweest bij overig. Iets van Wat zit er in jouw handtas?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 14 juni 2009 om 15:10
quote:quattro35 schreef op 14 juni 2009 @ 15:07:
[...]
OMG! hahaha
[...]
OMG! hahaha