Mogelijk zwanger?

15-06-2009 09:00 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal , afgelopen nacht heb ik onveilig sex gehad, ik zat in de laatste dag van mijn menstruatie maar er kwam geen bloed meer o.d.en hij is ook niet in mij klaargekomen.

is er een kans dat ik zwanger ben? vandaag begin ik met een nieuwe pilstrip.

bij voorbaat hardstikke bedankt!
Ojee, niet weer een...

...en dat op mijn nuchtere maag....
Haal vandaag even een morningafter pil. Dan weet je zeker dat je niet (meer) zwanger bent.
The time is now
De kans op zwangerschap is erg klein maar niet uitgesloten.
Wat bedoel je precies met onveilige seks? Je schrijft namelijk dat je vandaag aan je nieuwe pilstrip begint. Als je de pil gewoon correct hebt gebruikt dan is de kans op een zwangerschap zo goed als nihil. Of je ongesteld bent of niet maakt in dat geval ook niet uit.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Slik je voor het eerst de pil? Dan was het niet veilig, haal een morningafterpil.

Slik je al langer de pil en bedoel je dat je seks had in je stopweek? Ook in je stopweek, dus als je geen pillen slikt, is het veilig. Als je de stopweek maar niet langer laat duren dan 7 dagen, korter mag wel.

Ook in voorvocht kan sperma zitten, dus ook al kwam hij niet klaar, dat zegt niet zo veel.

Gebruik condooms, dat is ook fijn om een soa te voorkomen. De pil beschermt nooit tegen soa.

Lees eens een keertje de bijsluiter van je pil, gewoon voor de lol. Dan zal je zien dat daar best wel nuttige dingen instaan.

Als je dat doet en je ziet dat je risico loopt op een zwangerschap, fiets dan even langs de apotheek en haal de morning after pil. Je hoeft daarvoor niet langs je huisarts, kan hem zo krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat je de morning after pil kan gebruiken als anticonceptie want door de grote hoeveelheid hormonen die dat ding bevat is het best ongezond. Het is dus voor ongelukken (scheuren/afglijden van condoom) en noodgevallen (misselijk en pil uitgekotst, erge diarree, andere medicijnen die de pil onveilig maken).

(tjee, wat een geduld kan ik opbrengen op de maandagochtend, dit wordt vast een heel vredelievende week!)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat spijker zegt.

En bij twijfel: overleg met een huisarts is meestal zinniger dan met een forum.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Als je de vorige pilstrip goed hebt ingenomen dan ben je niet zwanger .

Wat wél zou kunnen is dat je een SOA hebt opgelopen , daar beschermt de pil nou weer niet tegen . En daar helpt ook geen morningafterpil tegen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
krijgen mensen geen biologie meer op school ?
Dat is de tweede fase Yamuna, moet je leren door zelf te ontdekken
Ik verbaas me ook over dit soort vragen, echt !!!!!!!

Je kunt wel seksen en pil slikken, maar waar je in godsnaam mee bezig bent,

dat dan weer niet.

jeetje mina he.
quote:Yamuna schreef op 15 juni 2009 @ 09:46:

krijgen mensen geen biologie meer op school ?

Vast wel .

Maar of ze dan ook opletten is een tweede .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik ben zestien en lees eigenlijk de tina, maar ik dacht: laat ik het hier eens vragen:

Ik heb gisteravond met mijn vriendje gezoend, kan ik nu zwanger zijn?
quote:ingmagh schreef op 15 juni 2009 @ 10:17:

ik ben zestien en lees eigenlijk de tina, maar ik dacht: laat ik het hier eens vragen:

Ik heb gisteravond met mijn vriendje gezoend, kan ik nu zwanger zijn?dat ligt eraan: ben je ongesteld? Was het een tongzoen en hoe lang duurde het precies? Had hij een condoom om zijn tong?
quote:Spijker schreef op 15 juni 2009 @ 10:23:

Had hij een condoom om zijn tong?Dat moet ie toch doen als hij wil beffen?
nee, geen condoom... Ohjeetje, nou heb ik zijn speeksel in me! Ieeeeuww... Had ik toch die condoom moeten gebruiken? Hebben ze daarom smaakjes?
Aangezien jij in sprookjes geloofd ben je harTstikke zwanger. Wie van de 7 dwergen was het?

Sjonge jonge, krijgen jullie geen biologie les cq seksuele voorlichting meer op school?!?
Misschien is het wel een heel Unsure meisje van 17 jaar...
Leuke nickname, afairytale. Hmm, het geeft wel te denken.
Dus... *Doet poging serieus te blijven!*

Nee, er is geen kans dat je zwanger bent als je gewoon normaal de pil hebt geslikt. Wel heb je kans op SOA's, aangezien je onveilig hebt gesekst.

Als je de pil niet goed hebt geslikt is het slim om nu een morning after pil te halen en die te nemen. Maar dan nog hou je kans op een SOA. Misschien zinvol je daarop te laten testen?

*Nou, dat was toch best een aardige poging? ;-)*
quote:wendy1983 schreef op 15 juni 2009 @ 10:53:

Misschien is het wel een heel Unsure meisje van 17 jaar...

Dan heeft ze wel heel snel geleerd om kort en bondig te posten.

Nee, van dit verhaal geloof ik niks. Als je op je 26ste nog niet weet hoe het werkt!
Ring, respect!
Dank je.
Waarom vragen vrouwen toch steeds aan andere forummers of ze zwanger zijn?

Er bestaat zoiets als een Morning After Pil die jij bij je huisarts kan halen. En de predictor of je huisarts kunnen je vertellen of je zwanger bent.
Andere forumsters zijn geloofwaardiger dan de huisarts of een predictor Bronny. Zelfs de apotheek waar je je pil haalt zou je zelfs nog kunnen bellen hierover. Maar nee, op het forum weet je gewoon dat je echt antwoord krijgt waar je van op aan kunt.

Wil je echt zeker zijn: haal de morningafterpil! En laat je testen op een soa. Grotere kans dat je een soa opgelopen hebt dan een zwangerschap.

Ik vind trouwens wel dat we intussen allemaal kosten kunnen declareren voor consult. Aangezien we dezelfde adviezen geven als huisarts/ apotheker en die ook soms kosten berekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven