Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

24-02-2022 08:55 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 10 alweer!
Stressed is just desserts spelled backwards
viva-amber schreef:
26-04-2022 18:57

Denk je nou echt dat we de capaciteit hebben om 2,2 miljoen mensen te begeleiden?
Vaak hebben deze mensen allerhande hulp. Budgetbeheerders, maatschappelijk werkers, buddy’s of vrijwilligers om ze te helpen met de dagelijkse dingen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Echt niet allemaal, dan zou de ene helft van NL de andere helft van NL aan het begeleiden zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maleficent schreef:
26-04-2022 19:27
Vaak hebben deze mensen allerhande hulp. Budgetbeheerders, maatschappelijk werkers, buddy’s of vrijwilligers om ze te helpen met de dagelijkse dingen.
Begeleiding aan huis wekelijks komt ook voor.
Ambulante begeleiding heeft Barbie misschien ook wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Flashy schreef:
26-04-2022 17:48
Ik snap nog altijd niet dat ze niet begeleid woont en tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Het is totaal niet interessant wat ze doet. Probleem is dat ze zelf die aandacht op blijft zoeken.
Omdat je dit niet zomaar mag opdringen. Dan moet ze gevaarlijk gaan doen. Zolang zij niet wil, vrijwillig, mag je niet helpen...
Zij heeft wel meerdere zelfmoordpogingen gedaan, dan kom je wel in de buurt van mogelijkheden om hulp op te leggen.
viva-amber schreef:
26-04-2022 19:57
Zij heeft wel meerdere zelfmoordpogingen gedaan, dan kom je wel in de buurt van mogelijkheden om hulp op te leggen.
Dan nog kan je haar misschien tijdelijk dwingen, maar na een paar weken is dat ook weer afgelopen.

Je krijgt een volwassene toch echt bijna niet langdurig onder dwang aan de hulp.
Of ze moet zodanig iets verkeerd doen dat ze de cel in draait.
En een gevangenisstraf loopt na een tijd meestal ook af.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Johnny de Mol gaat voorlopig stoppen met half 8 ivm beschuldigingen
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 26-04-2022 20:37
18.58% gewijzigd
Wijs.
vandaag in het nieuws : de mol jr en rietberg hebben hun hele leven nooit iets strafbaars gedaan, zeggen zij zelf.
dwaas in ertensoeppan
de politie wordt onder druk gezet om meer zedenzaken op te lossen. er komt een paar miljoen extra.
dwaas in ertensoeppan
Feestjes gevechtsvliegers befaamd en berucht: liters drank en brandende piano’s.

De zogeheten plaatfeesten zijn– afhankelijk van wie je vraagt – befaamd en berucht. Het principe is simpel, zo vertelden vliegers in het boek Missie F-16. Na een periode van intensief oefenen of een uitzending komen de leden van een squadron weer bij elkaar. Ze lappen allemaal voor kratten bier, sterke drank en eventueel een piano en trekken de deuren van hun verblijf achter zich dicht.

Hoe gekker hoe beter
Daarna geldt: hoe gekker hoe beter. Zo construeerden F-16 vliegers op Volkel een provisorisch zwembad van dik plastic in hun bar wat ze door de brandweer met duizenden liters water lieten vullen. Op Leeuwarden kartten vliegers ooit tussen brandende strobalen door en vast onderdeel van de meeste plaatfeesten is het in brand steken van een piano. Die traditie gaat terug tot de Tweede Wereldoorlog en ontstond om omgekomen collega’s te herdenken.
dwaas in ertensoeppan
Minister Yesilgöz hamert op snellere behandeling zedenzaken

Er is jaarlijks vijftien miljoen euro extra uitgetrokken voor investeringen in de capaciteit van de zedenrecherche. Toch blijft het aantal zedenzaken dat de politie en het Openbaar Ministerie (OM) binnen de afgesproken tijd behandelt ver onder de vastgestelde norm.
dwaas in ertensoeppan
Yildizlar2 schreef:
26-04-2022 20:32
Ivm een nieuwe.
Wel ongebruikelijk om als stichting ergens opheldering over te eisen.
De Mol komt tot zijn beslissing nadat deze week bij zijn advocaat een brief binnenkwam, waarin een stichting tegen seksueel misbruik opheldering eist over een voorval dat zich enkele jaren geleden zou hebben voorgedaan.

De stichting beroept zich op de melding van een vrouw die stelt een paar jaar geleden door De Mol te zijn gedrogeerd met GHB en daarna in een hotel seksueel te zijn misbruikt. GHB is een partydrug, die remmingen vermindert. Johnny de Mol noemt de aantijging vals.
Tja, mooi hoor.

Ik weet iemand die al met een veroordeling mbt geweld binnen een huwelijk, nog steeds bij OM hoort dat ze geen zaak kunnen starten want geen bewijs, woord tegen woord. Terwijl er bewijs was mbt systematisch geweld en psychologische mishandeling voor jaren.

En er ook wel wat bewijs is qua berichten die duidelijk aangeven dat hij dingen van haar wil die zij niet wil. En dat ze bijvoorbeeld gewoon drug in haar drinken heeft gehad en hij daar 'grapjes' over maakt terwijl ze al bij hem weg is. Om haar nag te maken. Er is een patroon duidelijk.

Leuk die 15 miljoen, wat schiet je daar mee op als je amper mensen wil vervolgen. Ook omdat de wetten soms gewoon niet toereikend zijn.
Yildizlar2 schreef:
26-04-2022 20:32
Dat vind ik wel slim. Had hij misschien eerder moeten doen? Dat GHB verhaal, mwah, dat weet ik niet. Kan waar zijn, kan niet. Maar iemand met veel geld gebruikt vaak wel wat exclusievere drugs etc.
Flashy schreef:
26-04-2022 17:48
Ik snap nog altijd niet dat ze niet begeleid woont en tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Het is totaal niet interessant wat ze doet. Probleem is dat ze zelf die aandacht op blijft zoeken.
Google WZD en je hebt je antwoord.
Maleficent schreef:
26-04-2022 19:27
Ja, maar ook daarbij is het maar net of het zin heeft bij iemand die zijn/haar 'eigen ding wil doen' en/of niet in staat is te kijken naar eigen gedrag/misdragingen. Ik heb een buurvrouw met de nodige uitdagingen (en die forse overlast veroorzaakt) die net de zoveelste hulpverlener de laan uit gestuurd heeft. Triest.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
27-04-2022 08:32
Ja, maar ook daarbij is het maar net of het zin heeft bij iemand die zijn/haar 'eigen ding wil doen' en/of niet in staat is te kijken naar eigen gedrag/misdragingen. Ik heb een buurvrouw met de nodige uitdagingen (en die forse overlast veroorzaakt) die net de zoveelste hulpverlener de laan uit gestuurd heeft. Triest.
Dit inderdaad..
Ik heb iemand in mijn familie die ook de nodige psychische problemen heeft (zacht uitgedrukt). Wilt geen hulp (op 1 iemand na) en weigert zich te laten onderzoeken want diegene mankeert niks. Ontzettend triest, maar als iemand geen hulp wilt houdt het op.
redhead70 schreef:
26-04-2022 21:40
Dat vind ik wel slim. Had hij misschien eerder moeten doen? Dat GHB verhaal, mwah, dat weet ik niet. Kan waar zijn, kan niet. Maar iemand met veel geld gebruikt vaak wel wat exclusievere drugs etc.
GHB staat juist bekend om de verdovende werking. Je kunt met een klein beetje iemand al 'out' krijgen. En iemand met veel geld gebruikt dezelfde drugs als iemand met minder geld. Hooguit wordt er meer coke gesnoven omdat dat nu eenmaal beter te betalen is voor iemand met veel geld.
GHB heeft idd de reputatie van "rape drug" en vanwege de consistentie is het een drug die je makkelijk ongezien aan een ander kunt geven, zonder dat diegene dat doorheeft. Iemand zonder dat ie het doorheeft een lijntje coke laten snuiven kan natuurlijk niet. Dus helaas wordt GHB wel voor dit soort doeleinden gebruikt ja, in alle kringen.
https://www.mediacourant.nl/2022/04/joh ... oze-vrouw/

Sorry als dit mosterd is, maar weer een verkrachter erbij. Wat lopen er toch een hoop empathieloze monsters rond.
Wat een afschuwelijk verhaal! Dat kan men toch niet zo op tv laten komen? Wie is zijn baas?
Frizz schreef:
27-04-2022 09:57
Wat een afschuwelijk verhaal! Dat kan men toch niet zo op tv laten komen? Wie is zijn baas?
John de Mol toch?
Verbaast mij niets, vond het al een vreselijk nare man die zijn houdbaarheidsdatum ruimschoots heeft overschreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven