Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

maandag 25 april 2022 om 19:07
Ik zie dat iets anders. Maar iemand schrijft net dat ze alweer met een ander is getrouwd.LuciFee2022 schreef: ↑25-04-2022 18:51Ja, top zo'n man terug nemen nadat hij haar en de kinderen laat zitten voor een jong meisje. Ik zou daar dus echt geen zin an hebben.
Ook al gun ik hem hartstikke veel rust, dit slaat natuurlijk nergens op.

maandag 25 april 2022 om 19:09
Sowieso beetje raar dat omdat voor hem zo lekker stabiel is denken dat wel goed is dat ze weer samen komen.Koffieverkeerd schreef: ↑25-04-2022 19:07Ik zie dat iets anders. Maar iemand schrijft net dat ze alweer met een ander is getrouwd.

maandag 25 april 2022 om 19:13
Nee Clarice huppeldepup is 1 of andere deskundige bij Boulevard.
maandag 25 april 2022 om 19:43
maandag 25 april 2022 om 20:17
Die advocate bij Boulevard
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 25 april 2022 om 20:37

precies
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 25 april 2022 om 21:21
Daar is het momenteel behoorlijk rustig....
Maar goed dat kan zo weer over zijn, natuurlijk

Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 25 april 2022 om 22:42
Roddelpraat heeft weer post mogen ontvangen van de advocaat van de De Mollen.
Kosten zijn inmiddels op zo'n 20.000 euro geraamd, en John - de goeierd - is bereid om daar vanaf te zien mits RP dan 10.000 stort aan Stichting Het Vergeten Kind.
Dat is al eens eerder gevraagd aan RP die toen weigerden dat te doen en nu weer...
Bron: reality.fbi
Kosten zijn inmiddels op zo'n 20.000 euro geraamd, en John - de goeierd - is bereid om daar vanaf te zien mits RP dan 10.000 stort aan Stichting Het Vergeten Kind.
Dat is al eens eerder gevraagd aan RP die toen weigerden dat te doen en nu weer...
Bron: reality.fbi
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 26 april 2022 om 09:47
Prioriteiten stellen is belangrijk: Barbie deelt updates van haar en Robbie (die nog een paar maandjes mag brommen) op de dag dat een jaar geleden Gelmore, de vader van haar zoontje, overleed...
Gelmore zal misschien geen lieverdje geweest zijn, maar iets meer respect door deze dag even je gemak te houden, zou netter geweest zijn.
Maar nee, er moet zelfs een nieuwe tattoo gedeeld worden, 'One Love, One Heart' (ws vrij naar Bob Marley, daar gaat je jeugdheld...) op de armen. Waar ze een jaar geleden een foeilelijke engel liet maken van die enorme letters GELMORE op haar voorgevel...
Echt, Barbie.... moet ik medelijden hebben met haar of er plaatsvervangende schaamte bij krijgen?
Gelmore zal misschien geen lieverdje geweest zijn, maar iets meer respect door deze dag even je gemak te houden, zou netter geweest zijn.
Maar nee, er moet zelfs een nieuwe tattoo gedeeld worden, 'One Love, One Heart' (ws vrij naar Bob Marley, daar gaat je jeugdheld...) op de armen. Waar ze een jaar geleden een foeilelijke engel liet maken van die enorme letters GELMORE op haar voorgevel...
Echt, Barbie.... moet ik medelijden hebben met haar of er plaatsvervangende schaamte bij krijgen?
dinsdag 26 april 2022 om 13:46
Ik heb medelijden met haar. Ze lijkt me geestelijk vaak niet in staat om goede keuzes te maken, het lijkt wel of ze geen lange termijnvisie heeft of oorzaak en gevolg begrijpt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 26 april 2022 om 15:20
Eens. Overigens zei ik hetzelfde toen ze haar eerste kinderen had gekregen en werd ik afgefakkeld hier, want hoe durfde ik zo te oordelen.Maleficent schreef: ↑26-04-2022 14:22Ik zou willen dat de media haar met rust laat. Ze is zwakbegaafd en maakt constant keuzes die daarbij passen. En eigenlijk is het toch totaal niet interessant wat ze allemaal doet?
Maar het is niemands belang als de media aandacht aan haar besteedt. Integendeel.
•
dinsdag 26 april 2022 om 17:08
dinsdag 26 april 2022 om 17:45
dinsdag 26 april 2022 om 17:48
Ik snap nog altijd niet dat ze niet begeleid woont en tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.Maleficent schreef: ↑26-04-2022 14:22Ik zou willen dat de media haar met rust laat. Ze is zwakbegaafd en maakt constant keuzes die daarbij passen. En eigenlijk is het toch totaal niet interessant wat ze allemaal doet?
Het is totaal niet interessant wat ze doet. Probleem is dat ze zelf die aandacht op blijft zoeken.
dinsdag 26 april 2022 om 17:49
Dat kan niet onder dwang. Ik heb zo'n familielid.
Het is dat deze persoon een stabiele relatie heeft die daar mee om kan gaan en dat diegene alles bepaald en regelt, anders was het net zo'n ellende.
maleficent wijzigde dit bericht op 26-04-2022 19:30
0.13% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 26 april 2022 om 17:54
De views van de ramptoeristen leveren haar volgens mij geld en goederen op.

dinsdag 26 april 2022 om 18:15
dinsdag 26 april 2022 om 18:33
Precies, als zij het niet wil houdt het op.LuciFee2022 schreef: ↑26-04-2022 18:08Dat kan allemaal helemaal niet hoor. Je kan niet zomaar mensen verplicht laten opnemen.
Ouders moeten zoiets regelen voor iemand 18 is. Anders is het echt te laat.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 26 april 2022 om 18:57
In NL heeft 15% een IQ lager dan 85%, allemaal opsluiten is een nogal idioot voorstel. Ook de Barbie's van deze wereld maken deel uit van onze maatschappij. NL heeft 2,2 miljoen mensen die zwakbegaafd zijn. Wen er maar aan.
Denk je nou echt dat we de capaciteit hebben om 2,2 miljoen mensen te begeleiden?
Denk je nou echt dat we de capaciteit hebben om 2,2 miljoen mensen te begeleiden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.