Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

24-02-2022 08:55 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 10 alweer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze zal best gelijk hebben, maar die Clarice weet vrouwen die slachtoffer zijn van Ali B & co wel te ontmoedigen aangifte te doen zeg :mad:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rouge__ schreef:
25-04-2022 18:51
zo hij geeft een nieuwe mening aan het woord, maar hij is echt super humble (kan even niet op de nederlandse vertaling komen)
Idd. Nederig?
LuciFee2022 schreef:
25-04-2022 18:51
Ja, top zo'n man terug nemen nadat hij haar en de kinderen laat zitten voor een jong meisje. Ik zou daar dus echt geen zin an hebben.

Ook al gun ik hem hartstikke veel rust, dit slaat natuurlijk nergens op.
Ik zie dat iets anders. Maar iemand schrijft net dat ze alweer met een ander is getrouwd.
Koffieverkeerd schreef:
25-04-2022 19:07
Ik zie dat iets anders. Maar iemand schrijft net dat ze alweer met een ander is getrouwd.
Sowieso beetje raar dat omdat voor hem zo lekker stabiel is denken dat wel goed is dat ze weer samen komen.
calvijn1 schreef:
25-04-2022 19:04
Ze zal best gelijk hebben, maar die Clarice weet vrouwen die slachtoffer zijn van Ali B & co wel te ontmoedigen aangifte te doen zeg :mad:
Wie? Of bedoel je Carice van Houten?
Koffieverkeerd schreef:
25-04-2022 19:09
Nee Clarice huppeldepup is 1 of andere deskundige bij Boulevard.
Koffieverkeerd schreef:
:rofl:
Koffieverkeerd schreef:
Die advocate bij Boulevard
Frankly my dear, I don"t give a damn
Koffieverkeerd schreef:
25-04-2022 19:06
Idd. Nederig?
Afbeelding
precies
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yildizlar2 schreef:
25-04-2022 18:54
Nee ik moet die Hazes al in de gaten houden genoeg is genoeg :bye:
Daar is het momenteel behoorlijk rustig....
Maar goed dat kan zo weer over zijn, natuurlijk :proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Roddelpraat heeft weer post mogen ontvangen van de advocaat van de De Mollen.
Kosten zijn inmiddels op zo'n 20.000 euro geraamd, en John - de goeierd - is bereid om daar vanaf te zien mits RP dan 10.000 stort aan Stichting Het Vergeten Kind.
Dat is al eens eerder gevraagd aan RP die toen weigerden dat te doen en nu weer...

Bron: reality.fbi
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Prioriteiten stellen is belangrijk: Barbie deelt updates van haar en Robbie (die nog een paar maandjes mag brommen) op de dag dat een jaar geleden Gelmore, de vader van haar zoontje, overleed...

Gelmore zal misschien geen lieverdje geweest zijn, maar iets meer respect door deze dag even je gemak te houden, zou netter geweest zijn.

Maar nee, er moet zelfs een nieuwe tattoo gedeeld worden, 'One Love, One Heart' (ws vrij naar Bob Marley, daar gaat je jeugdheld...) op de armen. Waar ze een jaar geleden een foeilelijke engel liet maken van die enorme letters GELMORE op haar voorgevel...

Echt, Barbie.... moet ik medelijden hebben met haar of er plaatsvervangende schaamte bij krijgen?
koreana schreef:
26-04-2022 09:47
Echt, Barbie.... moet ik medelijden hebben met haar of er plaatsvervangende schaamte bij krijgen?
Ik heb medelijden met haar. Ze lijkt me geestelijk vaak niet in staat om goede keuzes te maken, het lijkt wel of ze geen lange termijnvisie heeft of oorzaak en gevolg begrijpt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik zou willen dat de media haar met rust laat. Ze is zwakbegaafd en maakt constant keuzes die daarbij passen. En eigenlijk is het toch totaal niet interessant wat ze allemaal doet?
Maleficent schreef:
26-04-2022 14:22
Ik zou willen dat de media haar met rust laat. Ze is zwakbegaafd en maakt constant keuzes die daarbij passen. En eigenlijk is het toch totaal niet interessant wat ze allemaal doet?
Eens. Overigens zei ik hetzelfde toen ze haar eerste kinderen had gekregen en werd ik afgefakkeld hier, want hoe durfde ik zo te oordelen.
Maar het is niemands belang als de media aandacht aan haar besteedt. Integendeel.
Misschien is het ook beter om het hier op Viva ook niet meer over haar te hebben.
Zou iemand als Barbie dan niet betere begeleiding moeten krijgen? Iemand die haar erop wijst dat die posting mss een dag na de herdenking beter past?
koreana schreef:
26-04-2022 17:08
Zou iemand als Barbie dan niet betere begeleiding moeten krijgen? Iemand die haar erop wijst dat die posting mss een dag na de herdenking beter past?
Samantha is iemand die naar niets of niemand luistert en haar eigen ding doet.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Maleficent schreef:
26-04-2022 14:22
Ik snap nog altijd niet dat ze niet begeleid woont en tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Het is totaal niet interessant wat ze doet. Probleem is dat ze zelf die aandacht op blijft zoeken.
Flashy schreef:
26-04-2022 17:48
Ik snap nog altijd niet dat ze niet begeleid woont en tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Dat kan niet onder dwang. Ik heb zo'n familielid.
Het is dat deze persoon een stabiele relatie heeft die daar mee om kan gaan en dat diegene alles bepaald en regelt, anders was het net zo'n ellende.
maleficent wijzigde dit bericht op 26-04-2022 19:30
0.13% gewijzigd
Flashy schreef:
26-04-2022 17:48
Het is totaal niet interessant wat ze doet. Probleem is dat ze zelf die aandacht op blijft zoeken.
De views van de ramptoeristen leveren haar volgens mij geld en goederen op.
Dat kan allemaal helemaal niet hoor. Je kan niet zomaar mensen verplicht laten opnemen.
koreana schreef:
26-04-2022 17:08
Maar zo'n post is toch wel echt de minste van al haar problemen? Lekker belangrijk wat ze wanneer post.
LuciFee2022 schreef:
26-04-2022 18:08
Dat kan allemaal helemaal niet hoor. Je kan niet zomaar mensen verplicht laten opnemen.
Precies, als zij het niet wil houdt het op.
Ouders moeten zoiets regelen voor iemand 18 is. Anders is het echt te laat.
In NL heeft 15% een IQ lager dan 85%, allemaal opsluiten is een nogal idioot voorstel. Ook de Barbie's van deze wereld maken deel uit van onze maatschappij. NL heeft 2,2 miljoen mensen die zwakbegaafd zijn. Wen er maar aan.

Denk je nou echt dat we de capaciteit hebben om 2,2 miljoen mensen te begeleiden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven