Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 10!

24-02-2022 08:55 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 10 alweer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het echt te bizar voor woorden dat iemand dat gewoon vertelt op tv en zo vreselijk bagatelliseert. We leven niet meer in de middeleeuwen, wat is die man voor fossiel?
Frizz schreef:
27-04-2022 10:14
Ik vind het echt te bizar voor woorden dat iemand dat gewoon vertelt op tv en zo vreselijk bagatelliseert. We leven niet meer in de middeleeuwen, wat is die man voor fossiel?
En dat er dus blijkbaar een heel groot publiek is (in de studio en thuis) dat dit soort anekdotes juist heel grappig vindt. Ipv op te staan en weg te lopen of deze verkrachter op dergelijk gedrag aan te spreken wordt er dan iets gevraagd als "hoe groot was de kaars?" of iets gezegd als "gelukkig had je geen honkbalknuppel voor handen".

Ik schrik er echt van dat er blijkbaar zoveel mensen (mannen?) dit niet alleen heel normaal maar zelfs amusant vinden.
Timetraveler schreef:
27-04-2022 09:37
https://www.mediacourant.nl/2022/04/joh ... oze-vrouw/

Sorry als dit mosterd is, maar weer een verkrachter erbij. Wat lopen er toch een hoop empathieloze monsters rond.
Ik las het ook al.

Punt is, we hebben allemaal jeugdzondes, al vind ik deze dan echt heel veel te ver zijn gegaan, maar je moet je afvragen of het heel snugger is om nu juist dit voorbeeld te gebruiken, met BOOS en #metoo. Dan mis je toch enig gevoel voor verhoudingen, zeg maar.
De Snor heeft vast wel andere voorbeelden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Benieuwd of ie het ook als een jeugdzonde had gezien als bij hem een kaar in zijn anus was geramd,
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
viva-amber schreef:
26-04-2022 19:31
Echt niet allemaal, dan zou de ene helft van NL de andere helft van NL aan het begeleiden zijn.

Eh 1 begeleider heeft meerdere clienten hé.

Ik zie 34 verschillende.
lijkt mij ook bizar dat je wakker wordt met een kaars in je....
canis-felis schreef:
27-04-2022 08:32
Ja, maar ook daarbij is het maar net of het zin heeft bij iemand die zijn/haar 'eigen ding wil doen' en/of niet in staat is te kijken naar eigen gedrag/misdragingen. Ik heb een buurvrouw met de nodige uitdagingen (en die forse overlast veroorzaakt) die net de zoveelste hulpverlener de laan uit gestuurd heeft. Triest.
ja dat is zeker zo; maar als het gaat om bijvoorbeeld schulden dan heb je op een gegeven moment weinig keus meer, als je onder bewind wordt gezet. En Barbie zal ook vast mee moeten werken aan allerlei afspraken omdat ze anders haar kinderen niet mag zien.
Frizz schreef:
27-04-2022 10:14
het ergste vind ik nog dat er lollig over wordt gedaan als in: vroeger kon dat allemaal gewoon, toen lachten we er om. Nu word je er voor aangeklaagd, er kan ook niks meer tegenwoordig.

echt WTF, ja die domme vrouwtjes moeten gewoon niet zo zeuren om dit soort kleinigheden #sarcasmemodus
Ik topic dat er ook apart voor gemaakt, ook een paar van die eikels die allemaal beter weten over wat we er van mogen vinden ook. En of er gecanceld mag worden of niet.

Ik word ook echt moe van dat soort mensen. Kots.
Maleficent schreef:
27-04-2022 12:55
het ergste vind ik nog dat er lollig over wordt gedaan als in: vroeger kon dat allemaal gewoon, toen lachten we er om. Nu word je er voor aangeklaagd, er kan ook niks meer tegenwoordig.

echt WTF, ja die domme vrouwtjes moeten gewoon niet zo zeuren om dit soort kleinigheden #sarcasmemodus

Wie lachten erom dan? De vrouwen niet denk ik.
RikM schreef:
27-04-2022 13:00
Wie lachten erom dan? De vrouwen niet denk ik.
Nee die vrouw was bewusteloos.
Maar mannen onder elkaar hahaha lollig zeg.
En dat ruim 1700 mensen dit niet te ver winden gaan in de poll 🙄
polydox schreef:
27-04-2022 13:19
Wtf …. Meteen van de buis halen kom op zeg echt zwaar de grens over ook al is het jaren terug .
Maar die Johan is niet gek die wist heel goed wat dit teweeg zou brengen . Hoor net op de radio dat hij geen excuses gaat aanbieden .
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 27-04-2022 15:21
21.79% gewijzigd
koreana schreef:
27-04-2022 10:40
Ik las het ook al.

Punt is, we hebben allemaal jeugdzondes, al vind ik deze dan echt heel veel te ver zijn gegaan, maar je moet je afvragen of het heel snugger is om nu juist dit voorbeeld te gebruiken, met BOOS en #metoo. Dan mis je toch enig gevoel voor verhoudingen, zeg maar.
De Snor heeft vast wel andere voorbeelden.
Verder gaat wel met je?
LuciFee2022 schreef:
27-04-2022 12:56
Ik topic dat er ook apart voor gemaakt, ook een paar van die eikels die allemaal beter weten over wat we er van mogen vinden ook. En of er gecanceld mag worden of niet.

Ik word ook echt moe van dat soort mensen. Kots.
Maar online ook vrouwen die het wel vinden kunnen kennelijk . Te triest voor woorden . Er mag ook niks meer tegenwoordig. Nee tot het je persoonlijk overkomt .
Dubbel
Yildizlar2 schreef:
27-04-2022 15:10
Wtf …. Meteen van de buis halen kom op zeg echt zwaar de grens over ook al is het jaren terug .
Maar die Johan is niet gek die wist heel goed wat dit teweeg zou brengen . Hoor net op de radio dat hij geen excuses gaat aanbieden .
Heeft tie dat ooit wel gedaan dan?
LuciFee2022 schreef:
27-04-2022 15:14
Verder gaat wel met je?

Met mij wel, met jou ook?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
polydox schreef:
27-04-2022 13:19
Dat verbaast mij dan weer niks. De wereld zit vol vrouwonvriendelijke types die grensoverschrijdend gedrag vertonen en/of lollig vinden.
Maleficent schreef:
27-04-2022 12:55

Vroeger kon dit ook al niet, maar kwam het minder naar buiten.
Ik vind het gewoon echt onvoorstelbaar toen ik het las.
VGM1980 schreef:
27-04-2022 12:07
Benieuwd of ie het ook als een jeugdzonde had gezien als bij hem een kaar in zijn anus was geramd,
Precies.... zou hij er dan ook om hebben gelachen?
Vast niet.
https://www.mediacourant.nl/2022/04/joh ... schrokken/

Johan Derksen weigert zijn excuses aan te bieden na zijn bekentenis op livetelevisie dat hij een bewusteloze vrouw heeft gepenetreerd met een grote kaars. “Ik trek er geen woord van terug.”

Johan laat aan het AD weten dat hij weigert excuses te maken. “Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan. Het is een jeugdzonde die ik heb opgebiecht, daarmee heb ik me kwetsbaar opgesteld. Ik ben er niet trots op, maar ik heb gezegd wat ik heb gezegd. Het gebeurde in de tijdgeest van toen.”

Door het 'tijdsgeest' te noemen lijkt het alsof 'iedereen' dat deed toen, en dat het buiten jezelf ligt, inclusief verantwoordelijkheid.

Echt walgelijk dit.
koreana schreef:
27-04-2022 18:52
https://www.mediacourant.nl/2022/04/joh ... schrokken/

Johan Derksen weigert zijn excuses aan te bieden na zijn bekentenis op livetelevisie dat hij een bewusteloze vrouw heeft gepenetreerd met een grote kaars. “Ik trek er geen woord van terug.”

Johan laat aan het AD weten dat hij weigert excuses te maken. “Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan. Het is een jeugdzonde die ik heb opgebiecht, daarmee heb ik me kwetsbaar opgesteld. Ik ben er niet trots op, maar ik heb gezegd wat ik heb gezegd. Het gebeurde in de tijdgeest van toen.”

Door het 'tijdsgeest' te noemen lijkt het alsof 'iedereen' dat deed toen, en dat het buiten jezelf ligt, inclusief verantwoordelijkheid.

Echt walgelijk dit.
Hij was ten tijde 32 jaar als het inderdaad 40 jaar geleden is, dan is er toch geen sprake van een jeugdzonde, zijn jeugd was toen al voorbij en hij was een volwassen man op dat moment.
Sjaantje37 schreef:
27-04-2022 18:55
Hij was ten tijde 32 jaar als het inderdaad 40 jaar geleden is, dan is er toch geen sprake van een jeugdzonde, zijn jeugd was toen al voorbij en hij was een volwassen man op dat moment.
Dat dus, je bent 32 en dan word je geacht toch echt over meer moraal en verstand te beschikken.
Ik vind dit ook niet onder jeugdzondes vallen. Jeugdzondes zijn dingen als een rolletje drop jatten, beetje 'Pietje Bell' maar dit is geen jeugdzonde, dit is gewoonweg afschuwelijk. Toen, en nu.
Ik vind het moeilijk oordelen. De vader van een vriendin van mij is net zo oud. En mijn vriendin is opgegroeid met een vader die openlijk seks had met meerdere vrouwen. Een beetje vrijheid blijheid en alles moet kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven