Te lang gewacht met boeken?

24-04-2022 13:00 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te lang gewacht, getwijfeld, bedacht etc waardoor de vakantie die ik wilde boeken, voor mij en mijn 2 kinderen, nu nog net niet het dubbele is qua prijs ivg 2 weken geleden.
Nu kreeg ik de tip om mijn cookies te wissen en mijn geschiedenis etc, maar ook daarna blijf ik advertenties krijgen van de bestemming die ik op het oog heb.

Ik kan wel via de laptop gaan zoeken maar die loopt iedere x vast, maar ook dan zal ik na een paar x zoeken tegen hetzelfde probleem aanlopen

Iemand enig idee hoe het komt dat 'het internet' nog steeds onthoudt waar ik op vakantie wil gaan?

Werkt het écht om alles te wissen en een week later opnieuw te zoeken? Of heb ik gewoon te lang gewacht met boeken en zullen de prijzen alleen nog hoger de lucht in schieten?
(Gaat om een pakketreis, ook alles los boeken geeft 2 weken later dezelfde hogere prijs)
Is er nog een kans dat de prijzen iets zullen zakken?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-04-2022 13:03
2.97% gewijzigd
Hanaa schreef:
24-04-2022 13:10
Maar het dubbele in nog geen 2 weken is echt veel. Ik moet wel zeggen dat ik een enorme twijfelaar ben en soms wel 2 keer op een dag de reis bekeek (dagen/prijs/reviews/foto's etc). 'Ze' weten dat ik die reis op het oog heb
Dat is ook heel veel en ligt echt niet alleen aan cookies (ik geloof hier trouwens niet in). Prijzen kunnen in korte tijd omhoog schieten, kwestie van vraag en aanbod.
Bergje65 schreef:
29-04-2022 14:58
Dat is ook heel veel en ligt echt niet alleen aan cookies (ik geloof hier trouwens niet in). Prijzen kunnen in korte tijd omhoog schieten, kwestie van vraag en aanbod.
Ja, dergelijke verschillen hebben echt met vraag en aanbod te maken. Ik geloof wel in die cookies, maar dit is een te grote schommeling. Dat is echt markt. Veel zal samenhangen met vervallende maatregelen, terwijl dat begin dit jaar nog heel erg onzeker was, waardoor mensen nog niet durfden te boeken. Soms kun je maar beter de knoop doorhakken.
Bedankt!
Lorem_Ipsum schreef:
29-04-2022 15:23
Ja, dergelijke verschillen hebben echt met vraag en aanbod te maken. Ik geloof wel in die cookies, maar dit is een te grote schommeling. Dat is echt markt. Veel zal samenhangen met vervallende maatregelen, terwijl dat begin dit jaar nog heel erg onzeker was, waardoor mensen nog niet durfden te boeken. Soms kun je maar beter de knoop doorhakken.
Het hotel dat ik geboekt heb heeft van 14 juli tot en met half augustus geen kamer meer vrij. Mensen zijn massaal aan het boeken
Kon het niet laten om weer even te checken. Mijn reis kost intussen alweer 160 euro minder...
Gewoon niet meer kijken.
Volgende week kan het weer 300 euro duurder zijn.
Hanaa schreef:
01-05-2022 05:24
Kon het niet laten om weer even te checken. Mijn reis kost intussen alweer 160 euro minder...
Ja, als je het nieuws een beetje volgt kun je je voorstellen dat mensen nu even wat minder geneigd zijn om een vakantie te boeken en vervolgens eeuwen op Schiphol in de rij te staan hopende dat je vlucht door gaat. Dus dat zal de prijs wel een beetje drukken. Die prijzen fluctueren met de actualiteit mee.
Hanaa schreef:
29-04-2022 20:55
Het hotel dat ik geboekt heb heeft van 14 juli tot en met half augustus geen kamer meer vrij. Mensen zijn massaal aan het boeken
Ja, maar dat is een normale periode om vol te zitten toch?
Ik merk met de vakantieparken zoals roompot en centerparcs dat vroeg boeken loont. Vaak de prijs zijn verdubbelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven