We durven niet.
zondag 1 mei 2022 om 09:08
Sinds februari heb ik een ontzettend warm en fijn contact met een lieve man.
De eerste maand appten wij dagelijks, belden en videobellen we vanwege de afstand. We wonen 80 km bij elkaar vandaag.
Begin maart hebben wij een date gehad waarbij de vlinders over en weer vlogen, we hevig hebben gezoend, geknuffeld en uiteindelijk ook geweldige seks hebben gehad.
Tot mijn ontzetting appte hij de volgende dag dat het voor hem te snel was gegaan, dat hij geschrokken was van zijn gevoelens en er mee wou stoppen.
Voor mij een enorme klap die ik niet kon rijmen met de dag ervoor.
Uit gesprekken bleek dat hij nog veel onverwerkte gevoelens voor zijn ex had en daarmee worstelde waardoor hij zijn hart en gevoel niet voor mij open kon zetten.
Ik heb hem los gelaten en afstand genomen.
Tot een drie weken geleden...
Door iets in mijn intuïtie had ik het gevoel dat ik contact met hem op moest nemen, wat ik ook heb gedaan.
Hij bleek in een zwart gat te verkeren en helemaal de weg kwijt te zijn. Wist niet meer waar hij het moest zoeken met zijn gevoel, problemen in de familiesfeer.
Heel veel gesprekken op puur vriendschappelijke basis volgden en hij krabbelde omhoog uit zijn dal.
We appen nu weer iedere dag. In de ochtend begroeten wij elkaar met een appje, door de dag heen appen we en 's avonds sluiten we de dag middels een ap af. Met daarbij bijna altijd een
over en weer.
Duidelijk is dat we qua gevoel om elkaar heen dansen en elkaar uitdagen.
Hij stuurt dagelijks foto's die prikkelend zijn, onschuldig maar prikkelend.
Geen erotische foto's maar wel waar zijn lijf goed zichtbaar is en waar je van weet dat het prikkelt.
Kortom: we vinden elkaar nog steeds meer dan leuk!
Alleen we durven geen stap meer te zetten om het nog een keer te proberen.
Hij is duidelijk bang mij weer te kwetsen en ik ben bang om weer afgewezen te worden.
Het lijkt zo simpel om dit te doorbreken door gewoon met elkaar in gesprek te gaan maar we durven allebei niet, te bang om elkaar weer kwijt te raken.
Hoe doorbreek ik dit tactisch zonder wat er is kapot te maken?
De eerste maand appten wij dagelijks, belden en videobellen we vanwege de afstand. We wonen 80 km bij elkaar vandaag.
Begin maart hebben wij een date gehad waarbij de vlinders over en weer vlogen, we hevig hebben gezoend, geknuffeld en uiteindelijk ook geweldige seks hebben gehad.
Tot mijn ontzetting appte hij de volgende dag dat het voor hem te snel was gegaan, dat hij geschrokken was van zijn gevoelens en er mee wou stoppen.
Voor mij een enorme klap die ik niet kon rijmen met de dag ervoor.
Uit gesprekken bleek dat hij nog veel onverwerkte gevoelens voor zijn ex had en daarmee worstelde waardoor hij zijn hart en gevoel niet voor mij open kon zetten.
Ik heb hem los gelaten en afstand genomen.
Door iets in mijn intuïtie had ik het gevoel dat ik contact met hem op moest nemen, wat ik ook heb gedaan.
Hij bleek in een zwart gat te verkeren en helemaal de weg kwijt te zijn. Wist niet meer waar hij het moest zoeken met zijn gevoel, problemen in de familiesfeer.
Heel veel gesprekken op puur vriendschappelijke basis volgden en hij krabbelde omhoog uit zijn dal.
We appen nu weer iedere dag. In de ochtend begroeten wij elkaar met een appje, door de dag heen appen we en 's avonds sluiten we de dag middels een ap af. Met daarbij bijna altijd een
Duidelijk is dat we qua gevoel om elkaar heen dansen en elkaar uitdagen.
Hij stuurt dagelijks foto's die prikkelend zijn, onschuldig maar prikkelend.
Geen erotische foto's maar wel waar zijn lijf goed zichtbaar is en waar je van weet dat het prikkelt.
Kortom: we vinden elkaar nog steeds meer dan leuk!
Alleen we durven geen stap meer te zetten om het nog een keer te proberen.
Hij is duidelijk bang mij weer te kwetsen en ik ben bang om weer afgewezen te worden.
Het lijkt zo simpel om dit te doorbreken door gewoon met elkaar in gesprek te gaan maar we durven allebei niet, te bang om elkaar weer kwijt te raken.
Hoe doorbreek ik dit tactisch zonder wat er is kapot te maken?
woensdag 4 mei 2022 om 03:25
Dat vind ik nog een compliment.
Hij vond het vreemd dat ik niet enthousiast reageerde.
Hoezo zelfingenomen?
woensdag 4 mei 2022 om 03:26
Sorry, gedelete....ClumsyNinja schreef: ↑01-05-2022 19:56Wacht even zo kan dat niet. We moeten de pikante foto’s van de mooie sportieve man zien, alleen dan kunnen we beoordelen wat hij met die foto’s bedoelt.
woensdag 4 mei 2022 om 03:30
Dank je wel....
Deze meneer heeft helaas wel een krasje in mijn zelfvertrouwen veroorzaakt.
Cold turkey met alles stoppen zal mogelijk helpen om te herstellen.
woensdag 4 mei 2022 om 13:21
Niet lullig bedoeld, maar feitelijk heb jij dat toch zelf gedaan.
Als je de OP leest en nu kijkt wat er feitelijk aan de hand was, heb je heel veel zelf ingevuld en enorm op de zaak vooruitgelopen, ben je na een afwijzing iemand zelf weer gaan opzoeken.
woensdag 4 mei 2022 om 13:47
Ik denk dat het goed is om je openingspost nog eens te lezen en dan te bedenken hoe waar die uitspraken zijn. Bv. de eerste zin: 'warm en fijn contact met een lieve man'
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Was er iets in die zin waarvan je ergens in je buik voelde dat dit misschien niet helemaal waar was? DAT zou ik zoeken en dat is waar je volgende keer wél naar moet luisteren. Twijfel niet aan dat gevoel, geef niet te veel voordeel van de twijfel. Je intuïtie komt ergens vandaan.
Wat je zelfvertrouwen betreft: begrijpelijk dat je het gevoel hebt dat dat een deuk kreeg. Laat dat er voor nu maar even zijn. Het besef komt dat deze man helemaal niet geplaatst is om jou het gevoel te geven niet goed genoeg te zijn. Het gaat voor hem zelfs helemaal niet om jou. Hij kent je niet eens.
En omgekeerd geldt dat wellicht ook. Het gaat helemaal niet om deze man, want zo fantastisch is hij niet. Het gaat om een idee dat hij inloste.
Dat blijkt dus niet zo te zijn. Was er iets in die zin waarvan je ergens in je buik voelde dat dit misschien niet helemaal waar was? DAT zou ik zoeken en dat is waar je volgende keer wél naar moet luisteren. Twijfel niet aan dat gevoel, geef niet te veel voordeel van de twijfel. Je intuïtie komt ergens vandaan.
Wat je zelfvertrouwen betreft: begrijpelijk dat je het gevoel hebt dat dat een deuk kreeg. Laat dat er voor nu maar even zijn. Het besef komt dat deze man helemaal niet geplaatst is om jou het gevoel te geven niet goed genoeg te zijn. Het gaat voor hem zelfs helemaal niet om jou. Hij kent je niet eens.
En omgekeerd geldt dat wellicht ook. Het gaat helemaal niet om deze man, want zo fantastisch is hij niet. Het gaat om een idee dat hij inloste.
woensdag 4 mei 2022 om 14:45
Helemaal waar.Poloppie schreef: ↑04-05-2022 13:47Ik denk dat het goed is om je openingspost nog eens te lezen en dan te bedenken hoe waar die uitspraken zijn. Bv. de eerste zin: 'warm en fijn contact met een lieve man'
Het ging niet om hem maar om het gevoel dat hij gaf.
Ik begrijp dat het vragen oproept waarom ik in hem meer zag en hem ' lief' noemde.
Ik dacht dat hij mij steunde in zorgen uit mijn leven die niets met ons te maken hadden. Als ik appte mij zorgen te maken dan belde hij op om erover te praten.
Ik interpreteerde dit anders dan hij bedoelde...
Idd meer, duidelijker en scherper naar mijn intuïtie luisteren.
De tijd zal het leren....
woensdag 4 mei 2022 om 20:32
Maar hij had je eerder afgewezen en nam ook zelf geen contact met je op. Dan is dat vrij duidelijk toch?!Elsbeth schreef: ↑04-05-2022 14:45Helemaal waar.
Ik begrijp dat het vragen oproept waarom ik in hem meer zag en hem ' lief' noemde.
Ik dacht dat hij mij steunde in zorgen uit mijn leven die niets met ons te maken hadden. Als ik appte mij zorgen te maken dan belde hij op om erover te praten.
Als je dan zelf contact met hem zoekt en gewone berichten terug krijgt betekend dat natuurlijk helemaal niks. Liefde staat niet gelijk aan vriendelijk zijn tegen elkaar. Als een man vriendelijk tegen je doet betekend dat niet dat hij meteen een relatie wil.
woensdag 4 mei 2022 om 20:42
Elsbeth schreef: ↑04-05-2022 14:45Helemaal waar.
Nou...
''Ik heb hem los gelaten en afstand genomen.
Door iets in mijn intuïtie had ik het gevoel dat ik contact met hem op moest nemen, wat ik ook heb gedaan.''
woensdag 4 mei 2022 om 21:21
Precies dat. Verliefd klinkt hij niet, eerder behoeftig.WasHetMaarWat schreef: ↑01-05-2022 09:13Je moet maar zin hebben in zoveel dramatisch gedoe in de tijd dat het nog allemaal leuk en simpel zou moeten zijn. Ik zou echt verder gaan met mijn leven ipv met zo’n “ik weet het niet”, “ik heb het zo moeilijk”, “help me uit dit zwarte gat” type aan blijven modderen.
woensdag 4 mei 2022 om 21:32
Die kerel is duidelijk een weggewaaid dakraam. Fijn dat je de vanaf bent.
En verder, misschien hoef je helemaal niet meer op een datingsite, het seizoen van de festivals, terrasjes en feestjes is toch aangebroken! Ga d'r lekker op uit, dan ontmoet je mensen in het echt en wie weet kom je dan zomaar een echt leuke tegen!
En verder, misschien hoef je helemaal niet meer op een datingsite, het seizoen van de festivals, terrasjes en feestjes is toch aangebroken! Ga d'r lekker op uit, dan ontmoet je mensen in het echt en wie weet kom je dan zomaar een echt leuke tegen!
woensdag 4 mei 2022 om 23:35
Kleine correctie ; Hij heeft zelf eerst contact opgenomen.Noekie-Noek schreef: ↑04-05-2022 20:32Maar hij had je eerder afgewezen en nam ook zelf geen contact met je op. Dan is dat vrij duidelijk toch?!
Als je dan zelf contact met hem zoekt en gewone berichten terug krijgt betekend dat natuurlijk helemaal niks. Liefde staat niet gelijk aan vriendelijk zijn tegen elkaar. Als een man vriendelijk tegen je doet betekend dat niet dat hij meteen een relatie wil.
Doet er niet toe, ik ben er op ingegaan.
Los daarvan...als iedere vriend tegen mij doet zoals hij deed ga ik ze heel vreemd aankijken.
Dit was absoluut niet alleen vriendelijk
donderdag 5 mei 2022 om 01:04
Het waren je eigen woorden.....