Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
werkse reiz en daarna rusten in de zetel he? :-)
Net weer wezen sporten...ik val maar moeizaam af hoor, moet er echt veel voor doen! Nou ja komt wel goed!!

Xen....had je er wel goed gevoel bij? Het voelt beetje vreemd he om tegen een vreemde je hele leven te vertellen? Je moet ook echt nog een band opbouwen met die psych. Stap 1 is in ieder geval gezet. En inderdaad doe lekker rustig aan vanavond! Lekker beetje tv kijken ofzo....even verstand op nul zeg maar!

Ooooh en Ingel...you go girl!!! Voor herhaling vatbaar dus?

Ik ga dit weekend mijn Advanced doen voor het duiken...schijnt best pittig te zijn. We moeten ook een nachtduik maken, ben nu al nerveus ervoor! Baaaaaah enggggg! Maar blijkt dus dat ik heel boek moet doorwerken en alle vragen moet maken....dus ik duik even mijn boek in. Lees wel met schuin oog mee hier hoor ...:-)
Spannend, Erykah! Flink leren dus!

Succes!
Hey sissie! succes met leren he en ik vind je geweldig stoer qua sporten, duiken, met alles gewoon!

Ik weet niet of ik een heel goed gevoel bij haar heb. Ik ben gewend om mijn 'dingen' te delen met vrienden, dus met mensen die mij aanspreken/iets doen. Dat heb ik met haar natuurlijk niet, dus moet nog wel wennen. Ze maakte wel opmerking over mn vader die ik zeer waardeerde en ze ontdekte nu al een patroon in de broer-zus relaties. Dus wat dat betreft heb ik goede hoop voor de 2e sessie.
Ik lees af en toe even mee vanavond! Ben heel erg druk aan mijn werk. Zal later op de avond nog even verslag doen over mijn gesprek met PV!
Erykah...succes met je advanced!

Xen...Fijn dat je een goede hoop hebt voor de 2de sessie. Het lijkt mij in het begin toch even aftasten!

Indi..Lekker afgewassen?
Wat je maar lekker noemt, WM
Dank je wel Xen! Ik vind doodeng hoor dus zo stoer vind ik mezelf nu effe niet

Ja herken wat je zegt, gewoon vreemd om dat met iemand te delen die je totaal niet kent! Maar zij staat objectief tov jou en dat is juist heel fijn, je kan er alles uitgooien en vertellen wat je wilt. En vaak heb je alle antwoorden wel in jezelf, maar heb je iemand nodig die je helpt het op rij te zetten en helder te krijgen.
Ben benieuwd WM...zijn jullie nog wel een setje of?
Hey dames. Alles hier onder controle? Sex, dates, gesprekken en een relletje lees ik. Xen bij de psych geweest, fijn hoor! Erykah stoer wijf, gewoon nachtduiken komend weekend! Woew!

hahaha, wat een foto!

Xen: fijn dat het meeviel vandaag!

Indi: je functie als vliegende kip goed volbracht vandaag?

Wm: hoe wast met PV?

Miran: luister naar Xen

Erykah: nachtduiken, ja lijkt me ook echt eng. Je ziet dan toch niets? Wat is het doel ervan eigenlijk?

Zowaar gesmst met mr Piano vandaag. Merk wel dat ik best onzeker ben; wat kan ik wel en niet smsen? Al mijn opmerkingen over de spierpijn van vandaag en het lege bed vanacht, ben bang dattie erop afknapt ofzo.

Slaat aan de andere kant natuurlijk weer nergens op, want ik moet gewoon mezelf zijn en hij moet me dan leuk genoeg vinden, maja. Tzullen de vlinders wel zijn he?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
haha MP, wat een foto weer! Hoe is t met jou?

Ingel: heeft ie niet bij je geslapen dan vannacht?
Met mij is het goed. Lekker in Dusseldorf geweest bij broertje en schone schwester, wat een lekker setje zijn ze toch. Als ik dat zie denk ik, het kan dus wél.

Spannend allemaal hoor Indi!
Oh leuk MP! het hele weekend?

En wat heeft Indi voor spannends dan? :-)
OH ik doe het weer fout, Ingel natuurlijk.

Was daar zaterdag heen zondag terug, het is maar 2 uurtjes rijden naar waar zij woont dus heel goed te doen!
quote:Erykah schreef op 15 juni 2009 @ 21:39:

Ben benieuwd WM...zijn jullie nog wel een setje of?Nee helaas....
Ik dacht ook al..heb ik iets spannends?

@MP: Fijn dat je weekendje zo leuk was!

@Ingel: Lekker smsen

@WM: Dat is behoorlijk rotnieuws..voor jullie beiden..

Pffff..was even in slaap gevallen...nu echt maar naar bed! Weltrusten!
quote:Erykah schreef op 15 juni 2009 @ 21:13:

....dus ik duik even mijn boek in.
haha, oplettend tiepje die dromedaris :-)
Tsja Indi.......

Het is niet mijn keuze geweest......ik wilde nog niet opgeven!
Jammer hoor WM...wel een beetje goed kunnen praten??
Nee ook niet echt....
Dat is helemaal shit....Even msn?
WM: zoals ik al eerder schreef ga ik niet (diep) meer in op je relatieperikelen. Dus hou t nu bij: jammer voor jullie beiden!

Ik ga richting bed.

Truste allemaal!

R smst net hoe het ging vanmiddag en dat hij deze week mn tv boven aan gaat sluiten voor me, lief!
Camel....het was nog geeneens grappig bedoeld! :-)

MP....heerlijk zon weekendje bij je broer!

Ingel...goed teken toch! Smste hij als eerste?

En nachtduiken is natuurlijk wel met een zaklampje anders zie je niets inderdaad

Indi...slaap lekker!

Jammer WM....ik heb wel mijn vermoedens maar dat is echt gissen van mijn kant, dat doe ik maar niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven