Singles and the city
zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 15 juni 2009 om 22:48
maandag 15 juni 2009 om 23:30
WM wat enorm jammer zeg! Had echt wel goede hoop dat jullie samen zouden blijven!
Ben ik nou weer de enige niet-single hier? Onee, we hebben onze Kameel nog
Xen lig je al in bed? Lijkt me best vreemd, vooral als je je psych nog niet goed kent van alles vertellen over jezelf...
Lief van R dat 'ie al die mannendingen voor je doet, hij doet wel zijn best Fijn dat je er zo van geniet ook!
Erykah sporten, duiken, nachtduiken... echt stoer zeg!
Ingel wat erg he, toch die onzekerheid over wat wel of niet sms-en. Gewoon jezelf blijven inderdaad hoor! Is moeilijk en eng, maar wel het meest echt Ingel.
Truste Indi en MP!
Ga zelf nog ff lekker onder de douche en dan pitten.
Heb niet meer gewerkt vanavond, want had ineens het briljante plan mijn woonkamer te gaan ombouwen... toen belde PD en zaten we ineens een uur aan de foon te babbelen over vakantieplannen en nu is de avond al weer om!
Ben ik nou weer de enige niet-single hier? Onee, we hebben onze Kameel nog
Xen lig je al in bed? Lijkt me best vreemd, vooral als je je psych nog niet goed kent van alles vertellen over jezelf...
Lief van R dat 'ie al die mannendingen voor je doet, hij doet wel zijn best Fijn dat je er zo van geniet ook!
Erykah sporten, duiken, nachtduiken... echt stoer zeg!
Ingel wat erg he, toch die onzekerheid over wat wel of niet sms-en. Gewoon jezelf blijven inderdaad hoor! Is moeilijk en eng, maar wel het meest echt Ingel.
Truste Indi en MP!
Ga zelf nog ff lekker onder de douche en dan pitten.
Heb niet meer gewerkt vanavond, want had ineens het briljante plan mijn woonkamer te gaan ombouwen... toen belde PD en zaten we ineens een uur aan de foon te babbelen over vakantieplannen en nu is de avond al weer om!
dinsdag 16 juni 2009 om 06:39
dinsdag 16 juni 2009 om 07:06
dinsdag 16 juni 2009 om 07:45
dinsdag 16 juni 2009 om 08:00
WM wat rot! En je hoeft er ook niet over uit te wijden... Ik geef je gewoon een dikke
Erykah: Wat onwijs stoer dat duiken! Waar doe je die nachtduik?
Xen: Beetje kunnen slapen? En R is wel heel lief voor je!
Ingel: Weltrusten Fijne nacht werk gehad?
Reiz: Dat Vlaams moet je er in houden! (jullie spreken mooier Nederlands dan wij!)
MP: Hi!! Blij dat Dusseldorf leuk was!
Miran: Nog steeds niks van GL... dat is wel jammer... Blijf geduldig, maar vergeet niet te leven.
Mozz: Huiskamer verbouwen is leuk he! Net of je weer een soort nieuw huisje hebt. En lekker op reis met PD?
Indi: Ik ga je foto's nog ff bekijken!
Tijd om weer nuttige dingen te doen op werk...
Erykah: Wat onwijs stoer dat duiken! Waar doe je die nachtduik?
Xen: Beetje kunnen slapen? En R is wel heel lief voor je!
Ingel: Weltrusten Fijne nacht werk gehad?
Reiz: Dat Vlaams moet je er in houden! (jullie spreken mooier Nederlands dan wij!)
MP: Hi!! Blij dat Dusseldorf leuk was!
Miran: Nog steeds niks van GL... dat is wel jammer... Blijf geduldig, maar vergeet niet te leven.
Mozz: Huiskamer verbouwen is leuk he! Net of je weer een soort nieuw huisje hebt. En lekker op reis met PD?
Indi: Ik ga je foto's nog ff bekijken!
Tijd om weer nuttige dingen te doen op werk...
dinsdag 16 juni 2009 om 15:21
Hallo allemaal!
Ben tijd niet op het forum geweest, druk met werk, vrienden, familie en vriendje...
Wm en Pv, jammer voor jullie, de reden van de breuk weet ik niet, maar als iets niet werkt, houdt het op hé...Sterkte allebei!!
Pv, verstandige keus om al je energie ff op jezelf te richten, take care!!....
Heb verder nog niet goed alles bijgelezen, zal ik eerst ff gaan doen...
Met mij verder alles goed, nog steeds helemaal in love, weekend Antwerpen was geweldig, en 11 juli hebben we weekendje A'dam met 2 overnachtingen geboekt, helemaal leuk dus...
Ben tijd niet op het forum geweest, druk met werk, vrienden, familie en vriendje...
Wm en Pv, jammer voor jullie, de reden van de breuk weet ik niet, maar als iets niet werkt, houdt het op hé...Sterkte allebei!!
Pv, verstandige keus om al je energie ff op jezelf te richten, take care!!....
Heb verder nog niet goed alles bijgelezen, zal ik eerst ff gaan doen...
Met mij verder alles goed, nog steeds helemaal in love, weekend Antwerpen was geweldig, en 11 juli hebben we weekendje A'dam met 2 overnachtingen geboekt, helemaal leuk dus...
dinsdag 16 juni 2009 om 16:07
Hooooi TP! Wat leuk dat je even iets laat horen en fijn dat het zo lekker gaat met je vriendje!
WM en Pv: knuff....
Olive: hoe ist nog met jou?
Reiz: sebiet ?
Nachtdienst ging prima, misschien moet ik nog een nachtje extra omdat een collega ziek is....... We wachten af...
WM en Pv: knuff....
Olive: hoe ist nog met jou?
Reiz: sebiet ?
Nachtdienst ging prima, misschien moet ik nog een nachtje extra omdat een collega ziek is....... We wachten af...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 16 juni 2009 om 16:25
PV heel begrijpelijk. Heel veel succes met jezelf (haha, dat klinkt bijna alsof ik het lullig bedoel, maar dat is niet zo hoor! ) Sterkte met alles!
TP wat leuk dat je nog even langs komt! Fijn om te lezen dat het zo lekker loopt allemaal! Kom je weer wat vaker posten?
Heb zo'n zin in vakantie! Nog 3 weekjes doorbuffelen en dan op naar Frankrijk met de tent!
Heb zo'n zin om verder te gaan met mijn huisje... werkt best verslavend, zooi weggooien en dingen die al jaren liggen te verstoffen eindelijk eens een betere plek geven! Na het eten dan maar weer. Eerst braaf werken. Nog een uurtje! Ik kan het, ik KAN het!
TP wat leuk dat je nog even langs komt! Fijn om te lezen dat het zo lekker loopt allemaal! Kom je weer wat vaker posten?
Heb zo'n zin in vakantie! Nog 3 weekjes doorbuffelen en dan op naar Frankrijk met de tent!
Heb zo'n zin om verder te gaan met mijn huisje... werkt best verslavend, zooi weggooien en dingen die al jaren liggen te verstoffen eindelijk eens een betere plek geven! Na het eten dan maar weer. Eerst braaf werken. Nog een uurtje! Ik kan het, ik KAN het!
dinsdag 16 juni 2009 om 16:49
Hee Mozz en Ing,
Hoe ist met jullie??
Zal proberen weer wat vaker te posten Mozz...
Gisteravond begon vriendje over samenwonen, dat het hem toch wel leuk leek op de lange termijn, dit jaar nog niet hoor, maar wie weet volgend jaar, moet ik nu steeds aan denken.
Ben nu ruim 3 jaar alleen geweest, en zo gewend om alleen te wonen, dat ik toch wel beetje voorzichtiger met samenwonen ben geworden. Heb al eens 2x samengewoond, en tuurlijk is het in het begin alleen maar leuk en gezellig, maar die sleur komt op een gegeven moment hoe dan ook om de hoek kijken.
Volgens mij hou je je relatie spannender als je juist niet samenwoont, en niet dag in, dag uit, samen bent.....
Over kinderen hebben we het nog niet gehad, maar als ik zie hoe hij over z'n nichtje en neefje praat, dan denk ik wel dat hij graag kinderen zou willen, en dan is samenwonen natuurlijk wel handiger......afijn, ga er nog eens op het gemakje over nadenken.....
Hoe ist met jullie??
Zal proberen weer wat vaker te posten Mozz...
Gisteravond begon vriendje over samenwonen, dat het hem toch wel leuk leek op de lange termijn, dit jaar nog niet hoor, maar wie weet volgend jaar, moet ik nu steeds aan denken.
Ben nu ruim 3 jaar alleen geweest, en zo gewend om alleen te wonen, dat ik toch wel beetje voorzichtiger met samenwonen ben geworden. Heb al eens 2x samengewoond, en tuurlijk is het in het begin alleen maar leuk en gezellig, maar die sleur komt op een gegeven moment hoe dan ook om de hoek kijken.
Volgens mij hou je je relatie spannender als je juist niet samenwoont, en niet dag in, dag uit, samen bent.....
Over kinderen hebben we het nog niet gehad, maar als ik zie hoe hij over z'n nichtje en neefje praat, dan denk ik wel dat hij graag kinderen zou willen, en dan is samenwonen natuurlijk wel handiger......afijn, ga er nog eens op het gemakje over nadenken.....