Saai topic
maandag 15 juni 2009 om 17:52
zo 1ste dag cursus zit er weer op.en jullie raden ut al;dodelijk saai natuurlijk.vooral de praktische oefeningen zijn zoooooo saaaai.morgen nog een dagje en dan gelijk eksamen dr achter aan.bleeeehhh saaaaai. nu lekker overschotel eten.met visfilet en groenten en nieuweaardappeltjes.das ook saai toch?
vanavond op tijd ut mandje in en m nhuiswerk doornemen.jongejonge ik ben een echt saaiwief aan ut worden
vanavond op tijd ut mandje in en m nhuiswerk doornemen.jongejonge ik ben een echt saaiwief aan ut worden
maandag 15 juni 2009 om 23:22
Hey megasupersaaie Doezemoesje! Had avonddienst en moest eerst even onze saaie anekdotes lezen eer ik mij naar bed kan slepen, haha.
Jaja, dit cluppie maakt wat mee op een dag, hè?
Mijn update: gisteren de hele middag geslapen, en vannacht ook supersaai en diep geslapen. Wel met een stomme nekkronkel, die ik nu nog voel. -pijn is saai-
Nu zo weer slapen want morgen ochtenddienst...
Ik hoop dat het saai genoeg is anders moet ik mezelf een waarschuwing geven.
(of moet ik dat aan jullie overlaten?)
Jaja, dit cluppie maakt wat mee op een dag, hè?
Mijn update: gisteren de hele middag geslapen, en vannacht ook supersaai en diep geslapen. Wel met een stomme nekkronkel, die ik nu nog voel. -pijn is saai-
Nu zo weer slapen want morgen ochtenddienst...
Ik hoop dat het saai genoeg is anders moet ik mezelf een waarschuwing geven.
(of moet ik dat aan jullie overlaten?)
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 16 juni 2009 om 07:26
dinsdag 16 juni 2009 om 07:42
Ik ga saai doesen74.
Dan ga ik saai in de auto stappen. (yeahhhh, ik heb de auto van mijn tante te leen voor 3 maanden, yeahhhhh!!)
Dan ga ik saai werken. En officieel horen dat ons bedrijf failliet is.
Dan ga ik saai met mijn collega's huilen.
Dan ga ik saai naar huis.
Dan ga ik me saai bezatten.
Fijne dag allemaal!
Dan ga ik saai in de auto stappen. (yeahhhh, ik heb de auto van mijn tante te leen voor 3 maanden, yeahhhhh!!)
Dan ga ik saai werken. En officieel horen dat ons bedrijf failliet is.
Dan ga ik saai met mijn collega's huilen.
Dan ga ik saai naar huis.
Dan ga ik me saai bezatten.
Fijne dag allemaal!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 16 juni 2009 om 10:08
Saaie morgen. Zit weer eens op het werk, zou moeten vergaderen maar die is verzet naar donderdag en weer terug naar vandaag. Zo weet ik toch niet wat ik moet doen..
Lys; Ik plak vanmiddag een groter plaatje van mijn avatar (staat op m'n andere computer). Het is geen elf, het is een twaalf.
Lys; Ik plak vanmiddag een groter plaatje van mijn avatar (staat op m'n andere computer). Het is geen elf, het is een twaalf.
Snjókorn falla, á allt og alla