Vinted verzendkosten
vrijdag 13 mei 2022 om 20:21
Ligt aan de vervoerder die jij kiest. Dat verschilt bij welke verzender je kiest/kan kiezen bij die verkoper.
En ligt niet aan wat jij aan hebt staan maar de verkoper.
Soms heb je pech en hebben ze maar een of 2 vervoerders aan staan.
Maar ik zie nog steeds verschillende prijzen per verzender en bij elke verkoper is dat dus anders, net wat zij aan hebben en bij bij in de buurt zit en jij kiest.
Welke vervoerder staat erbij dan?
En ligt niet aan wat jij aan hebt staan maar de verkoper.
Soms heb je pech en hebben ze maar een of 2 vervoerders aan staan.
Maar ik zie nog steeds verschillende prijzen per verzender en bij elke verkoper is dat dus anders, net wat zij aan hebben en bij bij in de buurt zit en jij kiest.
Welke vervoerder staat erbij dan?
vrijdag 13 mei 2022 om 20:57
Ik heb dit steeds als ik savonds iets wil kopen. Dan heb ik vaak maar 1 of 2 opties. Ik vraag dan vaak diegene van wie ik iets wil kopen of diegene het voor mij wil reserveren. Als ik het dan de volgende dag, overdag aan klik zijn alle opties weer mogelijk en dus ook de goedkopere verzendkosten. Ik heb hier inmiddels meerdere mensen over gehoord.
vrijdag 13 mei 2022 om 21:01
Truukje: Als je een andere woonplaats ingeeft bij het zoeken naar punten, dicht bij die van jou, kun je vaak wel je gewenste punt vinden.Pinklady1120 schreef: ↑13-05-2022 20:57Ik heb dit steeds als ik savonds iets wil kopen. Dan heb ik vaak maar 1 of 2 opties. Ik vraag dan vaak diegene van wie ik iets wil kopen of diegene het voor mij wil reserveren. Als ik het dan de volgende dag, overdag aan klik zijn alle opties weer mogelijk en dus ook de goedkopere verzendkosten. Ik heb hier inmiddels meerdere mensen over gehoord.
vrijdag 13 mei 2022 om 21:10
Ja probeer dit eens zo? Even plaatsnaam invoeren en zoeken, kijken wat je dan krijgt.Maanmeisje schreef: ↑13-05-2022 21:01Truukje: Als je een andere woonplaats ingeeft bij het zoeken naar punten, dicht bij die van jou, kun je vaak wel je gewenste punt vinden.
Ik ga ook even kijken, ben wel benieuwd en zoek toch iets voor mijn dochter.
vrijdag 13 mei 2022 om 21:15
Het is even proberen welke woonplaats in de buurt werkt. Bij mij werkt het ene dorp wel en het andere niet. HandigLuciFee2022 schreef: ↑13-05-2022 21:10Ja probeer dit eens zo? Even plaatsnaam invoeren en zoeken, kijken wat je dan krijgt.
Ik ga ook even kijken, ben wel benieuwd en zoek toch iets voor mijn dochter.
vrijdag 13 mei 2022 om 21:18
Pinklady1120 schreef: ↑13-05-2022 20:57Ik heb dit steeds als ik savonds iets wil kopen. Dan heb ik vaak maar 1 of 2 opties. Ik vraag dan vaak diegene van wie ik iets wil kopen of diegene het voor mij wil reserveren. Als ik het dan de volgende dag, overdag aan klik zijn alle opties weer mogelijk en dus ook de goedkopere verzendkosten. Ik heb hier inmiddels meerdere mensen over gehoord.
Precies dit had ik een paar weken terug een tijdje. Nu werkt het volgens mij wel weer goed bij mij. Ik bestelde dan idd maar de volgende dag en hoopte maar dat het in de tussentijd niet verkocht was haha
vrijdag 13 mei 2022 om 21:19
Pinklady1120 schreef: ↑13-05-2022 20:57Ik heb dit steeds als ik savonds iets wil kopen. Dan heb ik vaak maar 1 of 2 opties. Ik vraag dan vaak diegene van wie ik iets wil kopen of diegene het voor mij wil reserveren. Als ik het dan de volgende dag, overdag aan klik zijn alle opties weer mogelijk en dus ook de goedkopere verzendkosten. Ik heb hier inmiddels meerdere mensen over gehoord.
Precies dit had ik een paar weken terug een tijdje. Nu werkt het volgens mij wel weer goed bij mij. Ik bestelde dan idd maar de volgende dag en hoopte maar dat het in de tussentijd niet verkocht was haha
vrijdag 13 mei 2022 om 21:55
Misschien kun je het ook nog bij Vinted melden?
Ik koop voornamelijk vanuit Frankrijk, dus ik heb er niet zo'n last van, want dan is Mondial Relay sowieso goedkoper. Maar binnen Nederland is het een irritant probleem.
vrijdag 13 mei 2022 om 21:57
Ah, dank je voor dit topic want ik loop hier dus de laatste tijd ook tegenaan en vroeg me af of het alleen bij mij was. Vanaf een uur of 21 zijn de verzendkosten bij mijn advertenties ineens hoger. Gelukkig vragen de meeste kopers wel hoe het komt en kan ik ze advies geven om na 12 uur te kopen, dan is het altijd weer vanaf 2,50.
Degenen die het niet vragen kopen misschien niet. Heel vervelend en toch ook wel een beetje prettig dat meer mensen hier last van hebben want dan wordt er hopelijk snel iets aan gedaan.
Voor nu is het handig om te weten dat na middernacht, en verder overdag ook, de kosten dus wel normaal zijn en dat je het dus even moet blijven proberen.
Degenen die het niet vragen kopen misschien niet. Heel vervelend en toch ook wel een beetje prettig dat meer mensen hier last van hebben want dan wordt er hopelijk snel iets aan gedaan.
Voor nu is het handig om te weten dat na middernacht, en verder overdag ook, de kosten dus wel normaal zijn en dat je het dus even moet blijven proberen.
vrijdag 13 mei 2022 om 22:23
Maanmeisje schreef: ↑13-05-2022 20:55Heb je misschien thuislevering aan staan?
Of koop je iets uit Spanje, België, Italië of Frankrijk? Het kan zijn dat diegene Mondial Relay en Homerr uit heeft staan en daardoor UPS als enige optie overblijft.
Hee dit zocht ik laatst, maar ik kon het nergens vinden! Waar zit dat?
Such fun!1