Mode & Beauty alle pijlers

Vinted verzendkosten

13-05-2022 20:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen
Vraagje.. Ik betaal ineens steeds 4,19 euro verzendkosten als ik iets wil kopen. Eerder was dit 2,50. Het maakt geen verschil of ik iets kleins koop. Wie weet hoe dit kan?
Verrek, nu ineens wel weer DHL in beeld.
Alleen zie ik dat de verzendkosten ineens 2,67 zijn en geen 2,50?
S0LEIL schreef:
14-05-2022 01:27
Verrek, nu ineens wel weer DHL in beeld.
Alleen zie ik dat de verzendkosten ineens 2,67 zijn en geen 2,50?
Dat is al een week of 2 zo. Ik vermoed tariefsverhoging door gestegen brandstofprijzen etc.
Die 0 euro verzendkosten zijn er volgens mij als je de eerste koper bent van iemand. Ik had het zelf ook toen ik iets kocht.
Die bug van 's avonds is er al best lang. Heel irritant inderdaad. Vinted heeft een dealtje met Homerr oa, die komt ook vaker dan DHL. Idd je woonplaats veranderen naar een dorp /stad in de buurt is een trucje.
Ik zit ook in de Fb groep van Vinted (niet officieel van Vinted hoor) en ik lees niets anders dan jouw probleem daar....
Mintel88 schreef:
14-05-2022 07:26
Die 0 euro verzendkosten zijn er volgens mij als je de eerste koper bent van iemand. Ik had het zelf ook toen ik iets kocht.

Maar is het dan ook echt 0 euro?
Such fun!1
MarindaH schreef:
14-05-2022 08:40
Maar is het dan ook echt 0 euro?
Ja, als 't goed is, wel!
Bezorgdiensten hebben een max aan wat ze per dag kunnen inplannen om te bezorgen. En sommige servicepunten ook. Het kan zijn dat in de avond die max bereikt is. Soms helpt het om de volgende dag opnieuw te kijken.

Diverse aanbieders hebben een prijsstijging ivm hogere brandstofkosten.
Mintel88 schreef:
14-05-2022 07:26
Bestaat dit echt? Volgens mij heb ik dit zelf nooit gehad, of is dit iets dat nog niet lang geleden is ingesteld? Leuk voor degenen die Vinted al lang gebruiken dan...
Heb het net meegemaakt, bij inderdaad een nieuwe verkoper.

Hoelang je zelf al koopt maakt niks uit. Zal wel zijn om een nieuwe verkoper een boost te geven.
Such fun!1
MarindaH schreef:
18-05-2022 09:45
Heb het net meegemaakt, bij inderdaad een nieuwe verkoper.

Hoelang je zelf al koopt maakt niks uit. Zal wel zijn om een nieuwe verkoper een boost te geven.
Oh, zo. Dan had ik het blijkbaar wat verkeerd begrepen. Bedankt voor de verduidelijking! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven