Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
dinsdag 16 juni 2009 om 01:42
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 01:36:
Ik ga er nu ook echt vandoor, jammer dat dat klauwhamertopic niet meer terug te halen valt. Zelfs Google vindt m niet, en Google vindt alles!
egwel, ik heb ook n topic laten verwijderen maar via google kan je m nog lezen.
(nee, niet gaan doen!)
dat klauwhamerverhaal was wel een verhaal ja, mag niet missen in het tien-jaar-viva-forum-boekje!
Ik ga er nu ook echt vandoor, jammer dat dat klauwhamertopic niet meer terug te halen valt. Zelfs Google vindt m niet, en Google vindt alles!
egwel, ik heb ook n topic laten verwijderen maar via google kan je m nog lezen.
(nee, niet gaan doen!)
dat klauwhamerverhaal was wel een verhaal ja, mag niet missen in het tien-jaar-viva-forum-boekje!
dinsdag 16 juni 2009 om 01:43
dinsdag 16 juni 2009 om 02:00
Ik kan nu pas reageren, omdat ik eerst 3 uur lang pagina's moest doorlezen om geen mosterd te zijn ('mosterd' moet er eigenlijk ook in )
- De start van het eausm-topic.
- Het topic waarin een vrouw ruzie had met de minnares van haar man. Die kwamen elkaar per ongeluk tegen hier.
- Antonio die zijn kat in de hens zette.
- Forummer met hele rare topics die alle spreekwoorden vervormden (bleek ook fake te zijn).
- Kindervrije topic versus kinderloze topic.
- De start van het eausm-topic.
- Het topic waarin een vrouw ruzie had met de minnares van haar man. Die kwamen elkaar per ongeluk tegen hier.
- Antonio die zijn kat in de hens zette.
- Forummer met hele rare topics die alle spreekwoorden vervormden (bleek ook fake te zijn).
- Kindervrije topic versus kinderloze topic.