Smartphone gevonden, hoe vind ik de eigenaar?
maandag 23 mei 2022 om 17:48
Er zit ook een OV kaart in, dus ik weet dat hij van een erg jong meisje is en ik weet haar achternaam, maar daarmee heb ik haar niet gevonden. Ik heb al gezocht via instagram en facebook, maar dat levert niets op. Er zit een pincode op, dus ik kan niet bij de contacten. Wel heb ik het IMEI adres gevonden en ik heb een briefje geschreven dat ik de telefoon heb gevonden en dat als ze haar eigen nummer belt, ik opneem en we zorgen dat de telefoon bij haar terug komt. Daar heb ik een foto van gemaakt, in de hoop dat die in haar cloud oid terecht komt.
Ik kan natuurlijk via de SIM kaart de provider inschakelen, maar dan kan ze me niet meer bellen en als er een pin code op de SIM kaart zit, is die optie helemaal weg.
Iemand nog tips?
Ik kan natuurlijk via de SIM kaart de provider inschakelen, maar dan kan ze me niet meer bellen en als er een pin code op de SIM kaart zit, is die optie helemaal weg.
Iemand nog tips?
satchel wijzigde dit bericht op 23-05-2022 17:49
6.90% gewijzigd
Spreuken 18:2
maandag 23 mei 2022 om 17:52
maandag 23 mei 2022 om 18:05
O ja? Dat wist ik niet. Ook weer wat geleerd.
It's not whatcha got, it's what you give
It ain't the life you choose, it's the life you live
And it ain't what it's not, but a-what it is
It ain't the life you choose, it's the life you live
And it ain't what it's not, but a-what it is
maandag 23 mei 2022 om 18:06
Mijn kinderen hebben dit niet ingesteld volgens mij. Wel een goede trouwens.
Ik zou een oproepje op verschillende lokale fb groepen zetten met haar naam erbij. Er zijn vast mensen die haar kennen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 23 mei 2022 om 19:39
Ik heb daarom op mijn startscherm een screenshot met een e-mailadres dat ik speciaal om die reden heb aangemaakt:
“Found me? Please email me at navyblueiphone@email.com”
Ik hoop daarmee in ieder geval de goedwillende vinder te kunnen bereiken.
maandag 23 mei 2022 om 22:49
Omdat ik zoveel verloren en gevonden telefoons tegenkwam in de lokale FB heb ik maar besloten om op mijn vergrendelscherm een foto van mezelf te gebruiken, de minst erge die ik kon vinden. Ik hoop niet dat het me ooit overkomt en ik zo in een openbare FB beland met mijn foto maar als het helpt om een telefoon terug te krijgen.navyblue schreef: ↑23-05-2022 19:39Ik heb daarom op mijn startscherm een screenshot met een e-mailadres dat ik speciaal om die reden heb aangemaakt: