Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Bentetje, wat zijn jullie toch wijs en dapper! Wat staan jullie hier goed in samen, met de nadruk op samen. Stoere Bentos.

*duimt voor en goede vacature*

Over een goede vacature gesproken; lieve Pim, misschien niet praktisch en handig enzo... maar wat een geweldige baan! En misschien wel met hoge eisen, maar ik denk dat je het helemaal kan, hoor! Jij wel!!

Verder een druilochtend hier, heb uit pure verveling een auto-kruimeldief gekocht (whoehahahaha, alsof mijn auto nog te redden is), en een briljante toiletbril.

Een briljante wat?

Ja, een briljante toiletbril. Met een zitverkleiner geïntegreerd in de klep. Ideaal voor Mops haar miniatuur kadettenbillen. Nu alleen nog een opklapbaar opstapje vinden, want anders heb ik wel een briljante toiletbril maar kan mijn meisje daar nog niet bij....
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou ja, doe ik gewoon een posting over toiletbrillen!

Waar is de tijd dat we het over drank en neuken hadden???

Oh, wacht...daar hadden jullie het van de week nog over, ik ben zelf gewoon diegene die zo ingekakt (mmmm, dat is een rare woordspeling als je het over toiletbrillen hebt) is.
En ik heb nog omroep MAX aanstaan ook....

Kreun, het gaat echt helemaal niet goed met mij.

(omroep max staat echtechtecht alleen aan vanwege dat leuke jongenskoortje wat net optrad hoor, echtechtecht)
wauw toet, wat een prachtige ode aan je man......
Even voor de duidelijkheid; bij Ben Cramer heb ik gezapt!
Huhu, tuurlijk.....
Hahahaha, wat zijn jullie toch een heerlijk stel wijven!

Bentetje, klinkt positief allemaal, hoewel het natuurlijk zwaar klote is. Hoop dat ie snel weer wat leuks vindt. En dat jullie dan weer samen de kachel brandende houden. .(Wat is dat in hemelsnaam voor supersonische kachel die jullie besteld hadden? Kun je er intergalactische mee reizen ofzo??) (Ik moet iets minder vaak naar de Sci-Fi zender kijken ).
Heee, leuke mail in mijn inbox! Iemand nog tips voor een goedkoop en leuk overnachtingsadresje in Brussel? Heb twee eersteklastreinretourtjes naar deze stad gewonnen. Goed plan om eens twee dagen met Lief op stap te gaan?!
Hahahahahaha, geluk in de liefde en in het spel.

Meid, dat Karma van jou is van puur goud, daarom straal je altijd zo!

Gunst, wat doen toch al mijn collega's hier
Toet, ik heb straks een leuk logeeradresje in Brussel, op weekenddagen
Al op Weekendje weg gekeken? Daar komen af en toe aanbiedingen voorbij van tussen de 50 en de 70 euro voor 2 personen. Goedkoper kan volgens mij niet.

Leuk joh! Jij Beroepswinnaar!
quote:lilian02 schreef op 16 juni 2009 @ 13:18:

Gunst, wat doen toch al mijn collega's hier Pomtidommmmmmm
Intergalactisch reizen op de kachel, PROEST
PROEST indeed!

Nou, da's fijn om te lezen, Bent. Dat het nu niet direkt paniek is bij jullie thuis! Ach, GG ook zo van het bedplassen he? Ben benieuwd of plaswekker wat gaat zijn. Noah heeft het niet meer zo heel vaak maar toch nog wel 1 keer per week zeker. Tot nu toe geen moeite voor gedaan maar als die plaswekker helpt..

Toch sneu voor die jochies, ze kenne d'r niks an doen!

Hier rennen en vliegen, later terug!
quote:lilian02 schreef op 16 juni 2009 @ 13:18:

Gunst, wat doen toch al mijn collega's hier Ik werk vandaag niet
GG was de laatste tijd ongeveer 1 keer per week droog ipv nat....

Die kachel is eigenlijk een een heteluchtinstallatie en een combiketel. Dit ivm de heteluchtverwarmingsinstallatie in dit huis en de ketel die 26 jaar oud is. Eindelijk hadden we het geld bij elkaar gespaard (belasting en vakantiegeld incl) en konden we hopelijk iets gaan doen aan de hoge maandlasten (wtf betalen jullie ongeveer per maand aan het Nuon??)...nu maar even wachten en hopen dat deze er niet ineens mee uitscheidt.

hihi Ben Cramer, ja hoor mims, wees maar eerlijk, we vinden je zelfs als fan van Maxradio een schatje.
quote:Toet schreef op 16 juni 2009 @ 13:34:

[...]

Ik werk vandaag niet

Ik ook niet,

Mopsey heeft zojuist haar kinderfeestjeuitnodigingen mee naar school genomen, glunderend van trots. Het word haar eerste feestje, een prinsessenfeest wil ze.

Okey, volgende week heb ik hier dus de hele middag 6 giechelende meisjes over de vloer. Iemand nog inspiratie? Ik heb bij het idee alleen al namelijk alleen nog maar transpiratie!
Wij betalen 280 euro p.m voor gas/licht/elektra. Jij dan, Bent?

Ik zag net een privé-berichtje van Dries (geen fake one) in mijn Hyves-inbox! Dat-ie mijn profielfoto zo mooi vind. Daarna weer een berichtje, dat hij mijn profiel gelezen had, las dat ik getrouwd ben en ziek ben (foto's gezien ofzo?) en hij bood zijn excuses aan voor het lastigvallen en wenste me sterkte met alles. Whoehaha!

Zo, ik voel me heel erg opgefokt en gehaast vandaag, drukke dag dit. Zit de 5 al in de klok?????
BAM!?!?!!! Echt?! Whoehahaha!! Wat gráppig! Wil je dat wel even doorsturen naar alle Cheersers zeg?

Jij mag best nu al een wijntje, hoor.

Bent, jullie klinken retestoer samen! Dit móét goed komen!

Man wat ben ik natgeregend vanmorgen, echt tot op de slip toe! Zit nu lekker in joggingbroek bij de verwarming en heb alle kinderen ook heeeel charmant in joggingbroek naar school... (Lientje: "Lachen ze me dan niet uit, mam?")

En! Ik moest mijn telefoonabo verlengen/ wijzigen en... ik krijg er een nieuwe laptop bij! Hoera! Deze week of volgende week komt ie. Een hele goede nieuwe snelle laptop alleen voor mij!!
quote:mimsey schreef op 16 juni 2009 @ 11:24:

Over een goede vacature gesproken; lieve Pim, misschien niet praktisch en handig enzo... maar wat een geweldige baan! En misschien wel met hoge eisen, maar ik denk dat je het helemaal kan, hoor! Jij wel!!

Ik denk ook wel dat ik het kan , maar aangezien ik niet het gevraagde papiertje heb vraag ik me af of zij dat ook geloven...

En dat klinkt als een geweldige pleebril!
Enneh... ligt de server er uit bij de Baas ofzo?
Haahahha Bam! Die Dries toch. Hij gaat los.

Digidin van mij (via punt en vrouw.nl) had ook al een ontmoeting met hem: http://prinsesmarlief.punt.nl/?id=46628 ... l_archief=&

*wil ook abo met gratis laptop!*

*zag dat ik in de thalys Wifi heb; dan kan ik in de trein naar Brussel hier de kroeg in! *
Pim, bij mij niet.
Oh, niet om mij hoor (ik kan daar namelijk sowieso niet op) maar omdat alle Baaswerkers hier zo aanwezig zijn.

Ik ben een nitwit, ik probeer nieuwe muziek op mijn telefoon te zetten, maar het lukt me niet, daar heb ik blijkbaar Pompel voor nodig en dat vind ik stom!!

Toet, kijk hier eens: http://www.castle-e.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven