Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

donderdag 26 mei 2022 om 21:59
Die ben ik nog niet tegengekomen. Héél toevallig...iceteapeach schreef: ↑26-05-2022 21:44Of aangeven 'ik heb mijn profiel nog niet aangepast maar ben single hoor'. Jaja, grapjas.

Wel mannen die claimen een open relatie te hebben waarbij je bijna zeker weet dat hun vrouw daar niets vanaf weet.
Denken die mannen dat we achterlijk zijn ofzo? Of dat liegen aantrekkelijk is?
Gaat dat op andere datingsites ook zo? Of is dat vooral daar zo erg?
donderdag 26 mei 2022 om 22:16
LemonSqueezy schreef: ↑26-05-2022 21:59Die ben ik nog niet tegengekomen. Héél toevallig...![]()
Wel mannen die claimen een open relatie te hebben waarbij je bijna zeker weet dat hun vrouw daar niets vanaf weet.
Met de komst van internet etc. is daar ook meer ruimte voor gekomen. 20 jaar geleden ging het nog wel op de reguliere datingsites als Lexa of Relatie Planet maar dat is allang niet meer zo, helaas.
wij slapen nooit.
vrijdag 27 mei 2022 om 00:50
Nu heb ik al een tijdje geen ervaring mee.
Ik ben op dit moment over het algemeen niet zo apperig. Maar komt ook door drukte werk. Overdag geen tijd en 's avonds geen puf.
vrijdag 27 mei 2022 om 10:17
vrijdag 27 mei 2022 om 21:00
Vandaag date nr2 gehad.
Het was wederom erg relaxed, zij is leuk gezeschap, rustig en kan scherp uit de hoek komen.
Toch… op een gegeven moment was het voor mij genoeg en zijn we gegaan.
Niet dat ik de date afgekapt heb maar het voelde ‘ het is voor nu mooi geweest’
Zo jammer eigenlijk maar we hadden al een paar uur met elkaar opgetrokken.
Ik wilde heel netjes 3 afscheidszoenen geven maar zij wilde mij een kusje geven dus dat ging een beetje onhandig haha.
Wat Antoon eerder schreef over appen had ik vanmiddag met onze date.
Ik vermoed dat het voor mij een ‘no’ is, anders was ik wel enthousiaster geweest.
Misschien komt het ook wel omdat ik flashbacks kreeg van mijn vorige relatie en dat frustreert me, ik wil daar echt van af en verder met mijn leven.
Het was wederom erg relaxed, zij is leuk gezeschap, rustig en kan scherp uit de hoek komen.
Toch… op een gegeven moment was het voor mij genoeg en zijn we gegaan.
Niet dat ik de date afgekapt heb maar het voelde ‘ het is voor nu mooi geweest’
Zo jammer eigenlijk maar we hadden al een paar uur met elkaar opgetrokken.
Ik wilde heel netjes 3 afscheidszoenen geven maar zij wilde mij een kusje geven dus dat ging een beetje onhandig haha.
Wat Antoon eerder schreef over appen had ik vanmiddag met onze date.
Ik vermoed dat het voor mij een ‘no’ is, anders was ik wel enthousiaster geweest.
Misschien komt het ook wel omdat ik flashbacks kreeg van mijn vorige relatie en dat frustreert me, ik wil daar echt van af en verder met mijn leven.
vrijdag 27 mei 2022 om 22:15
Helemaal mee eens. Sta als single best open voor een FwB ipv een volledige full on relaaaasie. Maar alleen gebruikt worden voor de sex en verder nul verbinding lijkt me lastig te doen, emotioneel gezien dan.Attraverso schreef: ↑26-05-2022 19:58Nee zou er ook geen zin in hebben. Nooit spontaan een appje mogen sturen of bellen, enkel eens tijd voor je hebben als ze met hun gezin niets hebben gepland, nooit wanneer jij er gewoon zin voor hebt. Je zou gek moeten zijn... en vind een vreemdganger sowieso onaantrekkelijk.
Een vriendin van me heeft ruim 4jr een relatie met een getrouwde man en om de zoveel maanden komt er week een kul smoes waarom hij niet bij z'n vrouw weggaat.ze weet dat ze t met deze kruimels aandacht moet doen maar toch blijft ze hierin hangen... Zo treurig. Ook vooral voor die nietsvermoedende vrouw van hem.
koekie1980 wijzigde dit bericht op 27-05-2022 22:18
0.46% gewijzigd
vrijdag 27 mei 2022 om 22:17
Op tinder staan in ieder geval genoeg mannen met een zgn open relatie.geen idee of hun partner ook weten van die open relatieLemonSqueezy schreef: ↑26-05-2022 21:59Die ben ik nog niet tegengekomen. Héél toevallig...![]()

vrijdag 27 mei 2022 om 22:36
Precies dat dus. Plus dat je weet dat je een gezin ontwricht hebt wanneer het toch uitkomt. Dat trekt m'n geweten niet.koekie1980 schreef: ↑27-05-2022 22:15Helemaal mee eens. Sta als single best open voor een FwB ipv een volledige full on relaaaasie. Maar alleen gebruikt worden voor de sex en verder nul verbinding lijkt me lastig te doen, emotioneel gezien dan.
Ik had een FWB maar hij heeft iemand ontmoet waarmee hij wil proberen of er meer in zit, dus daar doe ik een stapje terug. Zou leuk voor hem zijn, want hij wil wel graag een relatie met alles erop en eraan. Dat was ook de reden dat ik een keer op zo'n site ging kijken.
zaterdag 28 mei 2022 om 11:45
We zijn op pad geweest en daarna een terras gepakt.
Na het tweede drankje werd ik onrustig met idee nog langer te blijven zitten.
Nu ben ik niet iemand die uren op een terras kan zitten maar de rust die ik had bij mijn vorige vriendin vanaf het begin, is nu afwezig.
Dat was de flashback.

zaterdag 28 mei 2022 om 15:44

zondag 29 mei 2022 om 03:03
Ik kwam vanavond op een feestje een oude liefde van me tegen. Het was vrij donker maar toen ik twee keer keek herkende ik haar. Zag er prachtig uit, echt stylish en nog steeds heel knap. Ze was behoorlijk van de wereld, stem helemaal hees en ze wankelde behoorlijk. Jaar geleden gescheiden en haar baan kwijtgeraakt
. Ze had toen de meest foute vriendjes volgens mij en haar laatste ex was zwaar alcoholist. Lijkt wel alsof ze ze uitzoekt erop. Ze was helaas zelf ook niet geheel vrij van psychische klachten volgens mij. Destijds was ze denk ik niet echt onder de indruk van mij en ze herkende me ook niet meer
.
Maar oude liefde roest niet. 20+ jaar niet gezien maar was niet moeilijk om meteen weer kriebels voor haar te voelen
. Sommigen doen dat met je..

Maar oude liefde roest niet. 20+ jaar niet gezien maar was niet moeilijk om meteen weer kriebels voor haar te voelen

zondag 29 mei 2022 om 21:02
LemonSqueezy schreef: ↑29-05-2022 10:44Als je iets wil doen met die kriebels moet je wel oppassen dat je de kriebels voelt voor wie ze nu is en niet voor jouw herinnering aan haar hoe ze toen was.
Volgens mij was ze vroeger veel extremer in haar gedrag. Ze heeft een kind met haar ex, waarvoor ze nu moet zorgen dus ik neem aan dat ze nu toch wel een enigszins verantwoordelijk leven leidt verder. Woont ook in een leuk stuk van de stad nu.
zondag 29 mei 2022 om 23:41
Ja want behoorlijk van de wereld zijn lijkt me echt een voorteken van het leiden van een verantwoordelijk leven met een kind.
Prima dat je op haar uiterlijk geilt maar daar zou ik het voor de rest ook bij laten, vooral voor iemand die voorstander is van het nemen van verstandige keuzes.
wij slapen nooit.

maandag 30 mei 2022 om 00:05
alongwiththesunshine schreef: ↑29-05-2022 23:41Ja want behoorlijk van de wereld zijn lijkt me echt een voorteken van het leiden van een verantwoordelijk leven met een kind.
Prima dat je op haar uiterlijk geilt maar daar zou ik het voor de rest ook bij laten, vooral voor iemand die voorstander is van het nemen van verstandige keuzes.
Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf. En op een feestje wat te veel gedronken hebben is geen misdaad hoor. Ook niet als je kinderen hebt.

dinsdag 31 mei 2022 om 19:31
Dit klinkt niet echt als toevallig een drankje teveel op hebben op een feestje.
En je omschrijft haar verder als nog niet zo lang gescheiden, foute vrienden, baan kwijt en zelf ook niet geheel vrij van psychische klachten.
Natuurlijk bepaal je het helemaal zelf, maar komt op mij over alsof het enige aantrekkelijke aan haar die mooie buitenkant is?
zondag 12 juni 2022 om 12:56
Hoe gaat het met iedereen? Julia, hebben jullie de meeting al gehad, zo ja, hoe was het?
Hier na twee maanden daten "uit elkaar" met date. Toch teveel verschillen uiteindelijk, en ook al te snel fricties. Maar merk wel dat ik het altijd lastig vind om iemand los te laten, ik hecht me wat dat betreft vrij snel.
Hier na twee maanden daten "uit elkaar" met date. Toch teveel verschillen uiteindelijk, en ook al te snel fricties. Maar merk wel dat ik het altijd lastig vind om iemand los te laten, ik hecht me wat dat betreft vrij snel.
wij slapen nooit.

zondag 12 juni 2022 om 19:02
Ah, dat is balen @alongwiththesunshine...
Ik kom me hier ook even melden. Ik ben al lang single en niet meer de jongste (de 50 komt in zicht). Zou op zich best wel weer eens een (LAT-)relatie willen hebben, maar daten is niet mijn favoriete bezigheid. Ik heb Bumble op mijn telefoon, maar de spoeling is hier dun...
Laatst toch Tinder maar weer eens aangeslingerd. Ik heb er één leuke man vanaf geplukt en daarna Tinder weer van mijn telefoon gegooid. Appcontact gehad met de man in kwestie, maar we stonden op dat moment allebei op het punt om op vakantie te gaan. Heb hem nog een keer geappt vanaf mijn vakantieadres. Ook wel even gechat toen, maar hij liet ook merken dat hij liever IRL afsprak. Dus sindsdien is het stil op de app.
Ik ben alweer een weekje terug en hij is eergisteren teruggekomen. Nog steeds stil op de app. Ik vind eigenlijk dat de bal bij hem ligt, maar van de andere kant zou ik het wel graag tot een date laten komen. Gebeurt niet vaak dat ik echt nieuwsgierig naar iemand ben.
Wat vinden jullie? Nog even aankijken of toch maar weer zelf het initiatief nemen?
Ik kom me hier ook even melden. Ik ben al lang single en niet meer de jongste (de 50 komt in zicht). Zou op zich best wel weer eens een (LAT-)relatie willen hebben, maar daten is niet mijn favoriete bezigheid. Ik heb Bumble op mijn telefoon, maar de spoeling is hier dun...
Laatst toch Tinder maar weer eens aangeslingerd. Ik heb er één leuke man vanaf geplukt en daarna Tinder weer van mijn telefoon gegooid. Appcontact gehad met de man in kwestie, maar we stonden op dat moment allebei op het punt om op vakantie te gaan. Heb hem nog een keer geappt vanaf mijn vakantieadres. Ook wel even gechat toen, maar hij liet ook merken dat hij liever IRL afsprak. Dus sindsdien is het stil op de app.
Ik ben alweer een weekje terug en hij is eergisteren teruggekomen. Nog steeds stil op de app. Ik vind eigenlijk dat de bal bij hem ligt, maar van de andere kant zou ik het wel graag tot een date laten komen. Gebeurt niet vaak dat ik echt nieuwsgierig naar iemand ben.
Wat vinden jullie? Nog even aankijken of toch maar weer zelf het initiatief nemen?