Februari 2010!!!

30-05-2009 07:51 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_86605 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 09:30
Reden: :)
% gewijzigd
Louise: Dat de klachten tot nu toe heel erg wisselen heb ik ook. En als ik geen klachten heb word ik daar ook flink onzeker van... Verder dat gevoel ongesteld te moeten worden, daar werd ik vanmorgen zelfs wakker van, zo erg was het. Bah, ik wou dat de eerste 12 weekjes al voorbij waren en dat ik al een goede echo had gezien...
Ik neem alvast maar afscheid van jullie. Gisteravond en vandaag heel veel bloed gezien. Vanochtend naar de gynaecoloog, echo gehad, een groot deel van de vruchtzak heeft al losgelaten. Hij geeft me 20% kans dat de zwangerschap gewoon gaat lopen. Morgen nog een keer een bloedonderzoek en als de waarden gedaald zijn dan wordt het smiddags nog weggehaald.

Veel suc6 aan jullie allemaal, dat er maar veel gezonde kindertjes mogen worden geboren ;)
Nee Marij, niet?! Wat een verdrietig nieuws! Extra vervelend omdat je echo in principe goed was... heel veel sterkte meis!!!! En ik hoop zo dat je kindje bij de 20% zit...... Laat je nog van je horen? Ik denk aan je!

Kwebbel: wat leuk! dinsdag 4 mei was mijn laatste ongesteldheidsdag bij een cyclus van 29 dagen, daarom kom ik op 10 februari. Welkom iig! Leuk dat je meeschrijft!! en wat een leuke manier om het te vertellen.. wij zitten toch te denken om een taart te bestellen met daarop 'jullie worden opa en oma of iets dergelijks' want mijn ouders komen bij ons langs maar toch vind ik een slabbetje met ' opa is mijn grootste sponsor' en een mutsje zoals jij met 'voor oma' ook wel errug leuk!

o kwebbel: ik heb trouwens precies dezelfde klachtjes als jij.. alleen af en toe ook buikpijn, een gevoel dat ik ongesteld word wat niet doorzet gelukkig.. ik zit echt elke dag naar mijn buik te kijken in de spiegel of ik al iets zie en naar mijn borsten idem.. maar nee! Nu maar hopen dat de echo straks goed is...

Louise, wij lopen idd precies gelijk. ga jij ook donderdag 2 juli naar de VK? ik duim voor je...
aahhh Marij! wat klote voor jullie!! een dikke knuffel! (de smileys doen het niet!) en sterkte morgen!!

@Ils; ja ik moet ook 2 juli naar de VK! haha echt toevallig! ik heb vandaag heel de dag geen bloed meer verloren!! zoo fijn!

en jullie gevoel van ongesteld te moeten worden heb ik ook! Als zoveel mensen dat hebben, dan zal het ongetwijfeld normaal zijn! :-)
@Marije, :(:( wat ontzettend naar voor je. Sterkte en hou je taai.

@Louise, ben blij dat je weer lachende smilies kan maken, dat is een goed teken

Hier een doodmoeie Melissa. Ik slaap tegenwoordig de slaapjes overdag met mijn zoontje mee. Anders red ik echt de avond niet...pfff lijk wel een oude dame ;).

Nog 1,5 week wachten en dan de eerste echo... mag van mij deze week zijn ;) (ben een ongeduldig typje ;))

Iedereen sterkte met de kwalen!

Groetjesss
@ Marijo08: weet je al iets meer? Wat ongelooflijk spannend, klote, vervelend. Tja, er zijn gewoon geen 'goede' woorden voor wat je nu doormaakt. Ik hoop dat het helemaal niets is en dat je kindje lekker op zijn plek blijft en uitgroeit tot een prachtig kind.

Aan iedereen: ook hier een vaag zeurend gevoel in mijn buik en onderrug, alsof ik steeds ongesteld moet worden. Soms wat erger, soms wat midner. Ik herken het niet uit mijn eerste zwangerschapm (of blok je dat soort dingen zo snel?) Ik ben nu ook veel moeier dan de vorige keer, ik slaap ook met mijn zoon mee om het door de dag vol te houden.

Op 26 juni intake bij de verloskundige en op 30 juni de eerste echo. Kan niet wachten!

@ Melissa Wat betreft de gyn: in het andere ziekenhuis kon ik heel snel terecht (dankzij connecties via een vriendin), zij hebben een hapje uit de onrustige cellen op kweek gezet en volgende weke maandag krijg ik de uitslag. Dan waarschijnlijk na mijn vakantie behandelen, dus wel tijdens de zwangerschap. Eigenlijk wel zo fijn, want hoe ereder die zooi uit mijn lichaam is, hoe sneller ik me (hopelijk) zorgeloos kan richten op de wel leuke zaken die in mijn buik groeien!!!
Dag allen,

Marije: nieuws? ik heb veel aan je gedacht..

hier sinds gisteren in toenemende mate klachten.. moe moe moe maar niet lekker door kunnen slapen, en daarnaast constant licht misselijk gevoel. Moet gewoon constant door blijven eten dan valt het mee en thee kan ik momenteel niet verdragen.... het is voor een heel goed doel zullen we maar zeggen!

zooo spannend allemaal..... maar voel me zoo gelukkig!! Hopelijk jullie ook!!
Hallo meiden, mag ik me nog bij jullie aansluiten ? Ik had vandaag ook een positieve test en zou uitgerekend zijn op 22 februari.

Ik ben 39 jaar en dit wordt ons vierde kindje. We hebben 3

zoontjes van 5,4 en 1,5 jaar. Verder weinig klachten (maar dat heb ik nooit). Alleen wat last van benauwdheid (heb ik altijd als ik zwanger ben).
@Marije: Jeetje zeg,wat schrik ik hiervan! Het is de nachtmerrie van iedereen!

Heel veel sterkte en hopelijk kom je nog een keer hier lang om te vertellen hoe het met je gaat?

Ik ben een weekend weg geweest, dus heb weer even de tijd nodig gehad om alles bij te lezen...

Echt leuk dat er steeds meer aanmeldingen komen!

Hier is alles wel goed hoor, alleen dat mijn buik zo dik is! Dat het mensen al opvalt. Zoals vandaag bij de supermarkt, en ik echt betwijfel of dit allemaal wel goed is. Ik voel me zo onzeker! En kan er echt wel om huilen.

Maar dan hebben we de 12wkn bereikt, en dan komt de 20wkn echo weer.

Ik moet wel zeggen dat ik er iets minder aan denk omdat ik echt een hele lieve en gezonde dochter heb! Maar er zo graag nog een wonder bij wil.

Dit weekend hebben wij het ook verteld tegen familie. Mijn man in de auto op weg naar weekendje tegen mijn schoonouders, en met een slabbetje met tekst: Hieper de piep ik krijg een broertje of zusje. Die deden we aan tijdens het eten...Was leuk!

@Jammie ben je niet bang dat het druk gaat worden met nog een kleintje straks? Het scheelt dan 2jaar?

Die van mij is nu ook anderhalf...

Ga maar weer eens verder met de spullen opruimen. Morgen eerste intake bij de verloskundige...

Tot snel weer.
@Pluimke, met hoeveel weken mag je naar de verloskundige tegenwoordig. Ik dacht pas met 9 weken ofzo maar jullie gaan allemaal al veel eerder, volgens mij.

En natuurlijk wordt het druk maar dat zijn 3 kinderen ook al dus die vierde kan er dan ook nog wel bij. Mijn oudste twee schelen maar 18 maanden en dat vond ik wel zwaar. Tussen 2 en 3 zat 2 jaar en 7 maanden en dat vond ik beter te doen. Nummer 2 was al echt een beetje zelfstandig. Tussen 3 en 4 zal nu 2 jaar en 3 maanden gaan zitten. Ik verwacht niet zo snel zwanger te raken gezien mijn leeftijd maar in ronde 2 was het al raak.

Als jullie het goed vinden wil ik wel proberen om een schema te maken ?
Hee hoi, mag ik weer meedoen.....? Ik heb blijkbaar een erg eigenwijs kind ;) De gynaecoloog gaf me 20% dat het vruchtje bleef zitten.....ik deed maandag een bloedtest om de hcg-waarden te meten en wat blijkt: gigantisch gestegen!!! Echt ongelooflijk, onmiddellijk zijn alle symptomen ook weer terug...ongelooflijke honger en een heel sterke neus....(mijn god wat heb ik trek in sate en dat hebben we hier niet.....). Het bloedverlies (wat echt heel veel was) is bijna gestopt, nu is het meer bruin. Vrijdag ga ik weer een bloedtest doen en een echo, als het goed is horen we dan het hartje. Ik moet plat van de dokter maar met een dochter van 17 maanden en een man die heeeeel veel werkt is dat wel heel erg moeilijk.

Mochten jullie bloed zien: denk niet gelijk aan het ergste....!
Dag Dames,

Ook ik wordt als het goed is een februari moeder,

wij zijn 6 maanden bezig geweest en hebben eerst een mooie reis naar Australie gemaakt.

en nu ben ik net 6 weken zwanger en als alles door gaat wordt ons kindje geboren op de mooiste dag van mijn leven 13 februari..... mijn verjaardag!!!!!!!!!!!!!

ik heb tot op heden nergens last van alleen wat pijnlijke borsten.

ik kan het wel van de DAKEN SCHREEUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lfs Femke
Wauw Marijo wat een opluchting, wat zal je blij zijn. helemaal geweldig. Probeer in ieder geval te gaan liggen als je dochter ook slaapt.
Marij!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fantastisch!!! dan heeft ons duimen hier op het forum toch gewerkt , nee waarschijnlijk heb je gewoon een heel gezond lichaam en een kindje met een hele sterke wil!

Fijn meid, en wel zorgen dat je meer rust neemt!!

Fem, fijn gefeliciteerd!!!
Eerste poging:

Ik hoop dat dit een beetje de bedoeling was. Op- en aanvulling hoor ik natuurlijk graag.
Ha Jammie,

Dat lijkt er op ;) zou het ook mogelijk zijn om die tabel in de OP te krijgen, of hebben we daar de medewerking van Dubbelfriss voor nodig?

Ter aanvulling: ik ben uitgerekend op 10 febr en ben dus in goed gezelschap van Ilske en Kwebbel, haha.

@Marijo08: geweldig! Fijn dat je nog bij ons bent. Wat zul jij je druk hebben gemaakt zeg!! Heb je trouwens een nieuwe gynaecoloog gevonden in plaats van die smerige eerste?

Aan de nieuwe dames: welkom!!! Leuk dat we al met een heel groepje zijn.En we zijn nog niet aan het eind van februari met de uitgerekende data, dus er komt vast nog wat bij!!
@Jammie: Het klopt,normaal ga je wel later naar de VK, maar omdat ik zo;n pijn in mijn buik heb, mocht ik eerder.

Morgen bellen voor een echo, het hoeft niks te betekenen, maar ik ben ZO onzeker!

@Marijo08 echt helemaal super super zeg! Maar jeetje dat plat liggen..Kan me voorstellen dat het moeilijk is met een kleintje en een druk werkende man. Hoe lang moet je plat?

Wat was jou uitgerekende datum ook alweer?

Dames welkom allemaal!!!

En de poging om de lijst te maken is wel goed hoor
Hoi allemaal,

Hier weer een nieuwe Vanochtend positief getest en kan het nog niet geloven.

Ben 30 jaar en dit wordt ons 3e kindje. Heb een zoon van 4 en een dochter van 2.

Ik schrijf later meer want ga nu ff nr de kinderboerderij met m'n dochtertje. Spannunnnnnd!!
Catoo gefeliciteerd! welkom!

wat een groot clubbie zeg, leuk!!

Jammie, wat fijn! Goed gedaan, ziet er professioneel uit!

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie veel klachtjes?

Ik ben vandaag precies 6 weken, zondag, maandag en dinsdag voelde ik me echt beroerd, constant licht misselijk, vieze smaak, en heel onrustig slapen, om de paar uur wakker.

vandaag uit kunnen slapen (wel tussendoor steeds wakker) maar verder voel ik me niet onaardig vandaag... ben dan meteen bang dat de klachten minder worden wat duidt op een miskraam..

herkenbaar?

ik heb dus ook niet dat ik ´s morgens niet kan opstaan van de misselijkheid. zolang ik in bed blijf liggen valt het juist allemaal wel mee.

herkenbaar allen?
Catoo gefeliciteerd, welkombij de club. Ik zal je toevoegen aan de tabel.

@Kaboinkie, volgens mij kan alleen dubbelfriss dat plaatsen, maar misschien moeten we even wachten totdat we alle gegevens hebben van iedereen.

@Ilske, wat vervelend dat je zo misselijk. Ik heb daar gelukkig nog nooit last van gehad. Wel herkenbaar dat als je minder verschijnselen hebt dat je je dan meteen zorgen maakt. Ik heb net weer een test gedaan om het zeker te weten. Die onzekerheid van de eerste maanden is echt heel vervelend, maar ja het hoort erbij.
@ilske79, eigenlijk niet zo heel erg veel klachten. Ik ben niet moe, maar wel misselijk sochtends en kan bepaalde geuren echt NIET ruiken.

Verder wel pijn in mijn buik, maar hoef ik me verder geen zorgen over te maken zei de VK gisteren.

@Catoo78 Gefeliciteerd!

Hier vanmorgen afspraak gemaakt bij het echocentrum... Wij mogen 10 juli onze eerste echo laten maken, spannend he!

Mijn man is vandaag jarig dus ga even opruimen voordat de visite komt.

En lekker in de zon zitten, heerlijk weer!
@Pluimke, gefeliciteerd met je man, geniet van het mooie weer. En fijn dat je 10 juli al mag voor de eerste echo.
Hallo meiden!!

Hier nog een nieuwe februari 2010 mama!!!

Ik heb vorige week de test gedaan en ben op 12 februari 2010 uitgerekend. Zo spannend!!

Ik ben 35 jaar en heb al een meisje van 2,5 jaar...zo leuk dat ze een grote zus wordt....

We willen het eigenlijk as. zondag al gaan vertellen tegen de familie, op vaderdag (er zijn er al meer op dat idee gekomen las ik), maar ik vind het nog wel wat vroeg...Wat vinden jullie?

Zo te lezen kan ik de verloskundige al bellen, ik zie dat jullie bijna allemaal al een afspraak hebben gemaakt! Zo dat is snel, bij de zwangerschap van mijn dochter was dat pas met 12 weken.

Gezellig om mee te kletsen met jullie!

Groetjes, Bolletje
@Ilske: ben wel misselijk maar niet dat ik boven de pot hang. Beetje sluimerende, vervelende misselijkheid. Als ik regelmatig iets kleins eet, gaat het beter. Daarnaast voelt het alsof ik al 20 kg ben aangekomen. Is niet zo maar voel me enorm opgeblazen. En m'n borsten doen onwijs zeer. Beetje trekkend gevoel in m'n buik maar dat stelt me juist gerust.

@Bolletje: welkom en gefeliciteerd!

Ik zie dat sommigen al zo vroeg voor een echo mogen. Waarom is dat? Ik mag in principe pas met 11 wk. Denk wel eerder want heb erg onregelmatige cyclus. Maar denk dat ik m'n ei heb gevoeld en als dat klopt ben ik zaterdag a.s. pas 4 weken. Jeeeee, wat moeten we lang wachten dan....

Ik heb wel de vk gebeld maar wacht nog een weekje met het maken vd afspraak. Hoezo raar.... Beetje slag om de arm en bang dat het mis gaat. Zijn jullie daar ook erg mee bezig of vertrouwen jullie het wel?

Tot later!
Hallo allemaal, mag ik ook meeschrijven? Heb vanmorgen getest en ben zwanger!!!!!!!!!!! Eigenlijk is NOD pas zaterdag, maar ik had gewoon het gevoel dat het raak was, terwijl ik eigenlijk nog helemaal geen kwalen heb..intuitie???

Ook ik heb in januari een miskraam gehad (Hoi Kessie, zwaai zwaai, zag je ertussen staan, remember me??) en dit werd een curretage wat niet snel herstelde...

Nu ronde 3 na de de curretage en het grapppige is dat ik mijn ei op mijn verjaardag had, ik werd 30 en het is ons 3e wonder.

Als het maar geen 3-ling is hahaha.

Maar goed, heeel erg blij dus, maar wel voorzichtig blij, al ben ik wel optimistisch hoor.

Zo nu ga ik even werken en vanavond op mijn gemakkie jullie berichten lezen, maar was zo enthousiast...hihi

Groetjes en een fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven