Februari 2010!!!

30-05-2009 07:51 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_86605 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 09:30
Reden: :)
% gewijzigd
Dubbelfriss GEFELICITEERD!!!!

Ik ben een moeder van februari 2009 en helemaal gelukkig met m'n mannetje :-)

Ik wist alleen pas eind juni dat ik zwanger was dus ik had een paar weekjes kado gekregen!

De huisarts zal (denk ik) niet veel doen hoor, bij ons mag je gewoon zelf een test kopen, doen ze daar niet meer.. De verloskundige maar bellen voor de termijnecho!

Hoe voel je je verder? Hele fijne zwangerschap toegewenst!
Hey Dubbelfris, gefeliciteerd!!! ook ik ben eind jan, begin februari 2010 uitgerekend. Afelopen maandag de eerste test gedaan. Deze was een beetje dubieus. Dinsdagavond de tweede en derde test (vriendlief was nog steeds niet overtuigd) en woendagochtend test nr 4!!! Nu weten we zeker dat ik zwanger ben haha. Ik heb verder weinig bijverschijnselen, af en toe beetje misselijk. Maar als dat alles is .

Ik ga as donderdag voor het eerst naar de huisarts om te kijken wat ik allemaal moet gaan doen, ben benieuwd haha.

Vreemd he dat als je twee weken een bevrucht eitje hebt je dan eigenlijk al 4 weken zwanger bent. snap dat nog steeds niet helemaal haha.

zijn jullie lang bezig geweest...?
Hey Dubbelfris en Chantals!

Heel hartelijk gefeliciteerd allebei!

Jeetje, februari 2010 alweer! Ook ik ben een februari 2009 mama, *Zwaai, Bokito!*, en heb mijn mannetje alweer ruim drie maanden in mijn armen!

Ik hoop dat jullie een fantastische zwangerschap hebben!

Liefs, Lein
Hoi Dubbelfriss en Chantal! (en Lein en Bokito... )

Gefeliciteerd!

Jeetje, ik krijg een beetje kippenvel, nu al weer feb. 2010. Kan me nog goed herinneren dat we feb. 09 begonnen..

Groetjes van Sjaanie! (en ik blijf jullie af en toe wel volgen hoor, leuk!)

PS. Voor dubbelfriss: ik was ook op die datum voor het laatst ongesteld, was 31-01 uitgerekend (dacht zelf 06-02) en uiteindelijk 26-01 bevallen.. Spannend zeg!
Whaaaa gefeliciteerd! (ben iemand van februari 2009). Wat spannend. Ik ga jullie volgen!
Ook hier een febr mama 2009, dochter van vrij 13-02

*zwaai bokito, lein, sjaanie, summerbreeze*

Alle meiden (die ook nog komen gaan) een hele leuke en vooral makkelijke zwangerschap en snelle bevalling gewenst!

Hopelijk krijgen jullie net zo'n gezellige club als wij!

liefs, barrel
Haha ook hier een februari 2009 mama.

Wat ontzettend leuk dat februari 2010 er ook al is. Ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik vond het zo'n bijzondere en intieme periode. Wordt er zelfs een beetje weemoedig van...

En inderdaad ik hoop dat jullie net zo veel steun aan elkaar krijgen als de 2009-meiden.

Liefs Bluester
hahahahahhaha Alle feb moeders united!

Hier ook een februari moeder van 2009 (en januari 2007)

Dubbelfriss en Chantal (en alle aankomende mama's) Van harte gefeliciteerd!

hahahaha alles komt weer helemaal boven...ik weet nl precieswanneer onze jongste srpuit is verwekt (10 mei 2008) en op 25 mei (1 dag voordat ik ongesteld moest worden) een eerste positievetest......Was een heel vaag streepje, maar hij was erwel en de dag daarop nog een test gehaald, die toch wel heel overduidelijk aangaf dat een 2e spruitje op komst was.

Was op 2 februari uitgerekend (volgens de vlos op 4) en spruitje is uiteindelijk op 3 februari geboren.
dubbelfris, in één keer raak......., wow das snel!!!! Wij zijn na carnaval begonnen (eiind feb) en dit was onze 3e poging. Ik ben zelf 29 en mijn vriend is 36. Hij was tot nu toe nog niet helemaal klaar voor een kleintje. Ikzelf was er al langer mee bezig -> wilde altijd al vroeg moeder worden. Maar als je geen relatie hebt, wordt dat moeilijk haha.

Nog leuke plannen voor de pinksterdagen? Wij zijn net terug van een etentje met mijn ouders en zusje. Moest wel even een leugentje om bestwil vertellen omdat ik niet mee deed met de rose . Heb jij het al verteld aan familie...? Ik ga het op vaderdag vertellen. Moet alleen nog even bedenken hoe! Weet ji het al...?
Ik heb er zelf ook veel moeite mee om niets te zeggen

Hoe reageerde je familie? Hadden ze het verwacht???

Vanochtend nog even met mijn vriend over gehad wat er allemaal geregeld moet worden... phoe heey dat isnog best wel veel. Ik hoop dat de huisarts me donderdag een eindje op weg kan helpen!!

Weet jij al of je thuis/in het ziekenhuis wil bevallen...?

Geniet van het lekkere weer -> maar wel goed insmeren ivm zwangerschap pigmentvlekken!!!
Heerlijk he, dit weer! Echt genieten!

M'n familie reageerde heel blij, Ze hadden het nog niet verwacht, maar vinden het super leuk voor ons! Denk dat ik deze week ook even langs de huisarts ga om te vragen wat nu verder... met 9 weken krijg je tegenwoordig toch ook al je eerste echo? Dat zou betekenen eind juni.... spannend hoor.

Ik zal, om medische redenen, zowiezo in het ziekenhuis moeten bevallen dus daar hoef ik niet over na te denken. En wat willen jullie graag?

Moet jij er ook de hele dag zo aan denken? Ik wel, het is geen moment uit m'n hoofd.... zo onwerkelijk nog!
Gefeliciteerd!!! Wij halen net onze 10 februari 2009 zoon uit bed. Echt, het zijn hele leuke kindjes en dan nu alweer feb 2010, wat gaat het hard!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap.
Proficiat dubbelfriss en Chantal.

Ook hier een februarimoeder 2009( de 11e). Alleen mijn dochter was 7 weken te vroeg geboren. Ja meiden, dat kan ook nog.

Hopelijk niet voor jullie. Veel geluk met jullie wondertjes in de buik.

Als ik dit zo lees, Kom alles weer boven. 2 keer de test overdoen. Ja en die was heel zwaar positief. Zat ruim in de hormonen. En mijn vriend kon het bij de eerste test niet geloven

zwaai voor alle feb09 dames. Zijn we toch allemaal even nieuwsgierig
geniet nooit met mate
....
zwanger zijn is absoluut hel bijzonder(alleen na 30 weken ben je er wel spuugzat vanb en worden alle kwaaltjes erger) geniet er van meiden.
He, er is al een topic! Da's leuk.

Gefeliciteerd Dubbelfriss en Chantal!

Ik weet net sinds enkele uren dat ik zwanger ben van mijn 2e! Het is nog wel heeel pril: precies 4 weken. De vijfde ronde raak. YES! Grappig detail, nog voor de test wist ik al dat ik zwanger was. Blijkbaar heeft mijn vorige keer me alvast wat bagage meegegeven: ik voel echt iets kleins/vreemds in mijn buik als ik buk (en ja, ik weet hoe vreemd dat klinkt, ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen want ik twijfel bijna aan mezelf...), mijn haar zit slap en ik ben de afgelopen week 's avonds zoooo moe. De test was dus gewoon een bevestiging (maar ontzettend welkom). Mijn zoontje is inmiddels 2 jaar en 10 maanden. Wat mij betreft een mooie leeftijd voor een broertje of zusje.

En nu maar hopen dat het goed blijft gaan! Het is vandaag wel een heel vreemde dag en ik durf niet voluit blij te zijn: ik heb zojuist vanmiddag een verwijsbrief bij de huisarts opgehaald voor de gynaecoloog. Mijn uitstrijkje van een paar weken geleden liet 'onrustige cellen' zien (daar schrok ik al enorm van) maar mijn huisarts had nog niet aangegeven welke pap het was. Dat zag ik nu wel op de brief staan: pap3B... Wow... Dat is niet goed (maar ik weet dat het nog niets hoeft te betekenen, dus ik probeer me in te houden en er niet al te veel mee bezig te zijn). Morgen staat die afspraak bij de gynaecoloog al gepland (de huisarts zette er wat vaart achter en nu ik weet dat het pap3B is, weet ik ook waarom), en mijn eerste vraag zal zijn: wat betekent pap3B voor een zwangerschap???

Sorry dat ik jullie blijde topic ene beetje somberder maak, maar misschien snappen jullie wel dat ik hele dubbele gevoelens heb op het moment.
Wat gezellig alle februari moeders bij elkaar! Ik ben er ook een *Zwaai naar de februari 2009 mama's* Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en heel veel geluk! Ik ga jullie ook volgen
Hihi nog een februari 2009 mama. Wordt gezellig op deze manier Heel veel geluk en plezier met jullie zwangerschap. Ik zat al een tijdje te wachten wanneer het feb 2010 geopend zou worden :-)
@ Dubbelfriss Ohja en onze kinderen zijn natuurlijk heeel leuk
Dag dames,

Als alles goed gaat, word ik ook een februari-moeder! Ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. 5 weken nu en volgens mijn berekening is 2 of 3 februari mijn uitgerekende datum. Het is ons eerste kindje, 1e zwangerschap en ook vrijwel meteen raak! Ik heb overigens ook 3 testen gedaan om het maar zeker te weten, maar er was geen twijfel over mogelijk.. Leuk om hier mee te lezen & schrijven!
Wat leuk!!! Ik weet sinds gisterenavond dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger (twee weken na eisprong) en de uitgerekende datum is volgens predictor 10 februari. Ik ben 29 jaar, mijn vriend idem. Dit was pas onze tweede ronde nadat mijn spiraal verwijderd is. We zijn super blij maar vinden het ook spannend (zodadelijk gaat het komende weken mis, ik heb vh weekend dagelijks een wijntje gedronken ivm weekendje weg met vriendinnen en vriend was ongeveer max 1 x per week aangeschoten-dronken, dus hij is bang dat dit verkeerde invloed zal hebben) Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat ik direct naar de verloskundige kon bellen (kan vanmiddag pas). Hebben jullie goede sites, tips? waar moet ik aan denken? Ik heb trouwens nog geen klachtjes behalve soms wat steekjes in buik. Wanneer begint misselijkheid of andere kwaaltjes gewoonlijk?? We zijn trouwens verloofd en willen nu voor de geboorte van ons kindje nog trouwen ipv de geplande datum van 22 mei volgend jaar.. spannend dus!

Nou, ik vind het heel erg fijn om ervaringen met jullie uit te wisselen!
hahahaha volgens mij is heel feb 2009 al langs komen waaien (zwaai terug)

@Ilske, de eerste 5 weken is er nog geen bloedconnectie tussen jou en het embryo, dus om die wijntjes hoef je je echt niet druk te maken. en je vriend (verloofde) hoeft zich er ook niet druk om te maken. Het is welverstnadig om nu je glaasjes wijn te laten staan en je sigaretjes te laten liggen.....

Ook denken om rauw melkse kazen (heb ik nog nooit gezien) en om rauw vlees/vis. beetje extra hygiene in de keuken kan geen kwaad ivm kruisbesmettingen. Dus geen groenten snijden opdezelfde plank als waar je net je vlees op hebt gesneden. En gebraden vlees niet op een plank/bord neerleggen waar ook rauw vlees op heeft gelegen. elke dag 2 keer een schoon aanrechtdoekje en je groenten en fruit goed wassen. (maar is niet alleen goed voor wanneer je zwanger bent, deze dingen zouden een hele hoop voedselvergiftigingen kunnen voorkomen;-)) Verder je gezonde verstand gebruiken en dan is er niks loos en hobbel je vrolijk en blij je zwangerschap door! (en jehoeft nog maar 36 weekjes, is te doen toch!)

@kaboinkie succes! hoop dat alles goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven