Last van eisprong
donderdag 2 juni 2022 om 10:31
Ik heb hier nog nooit iemand over gehoord en ken het ook niet van mezelf, maar heb sinds ik kinderen heb zo'n last van mijn eisprong! Twee dagen een stekend, scherp gevoel in mn buik. Het legt me bijna plat terwijl ik eigenlijk nooit wat heb, ook geen erge menstruatiepijn ofzo.
Tot ik kinderen kreeg altijd aan de pil geweest, tussendoor borstvoeding dus weinig ongesteld en nu eindelijk hormoon"vrij", krijg ik dit! Herkent iemand het? Hoor vaak mensen over menstruatiepijn maar eisprongpijn is nieuw voor mij...
Tot ik kinderen kreeg altijd aan de pil geweest, tussendoor borstvoeding dus weinig ongesteld en nu eindelijk hormoon"vrij", krijg ik dit! Herkent iemand het? Hoor vaak mensen over menstruatiepijn maar eisprongpijn is nieuw voor mij...
donderdag 2 juni 2022 om 10:36
Wat vervelend!
Ik ken het zelf alleen uit de tijd dat ik Ovitrelle spoot (fertiliteitstraject). Een poos geleden stond hier een column over in de Volkskrant, hoop dat de link het doet.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~ba53567a/
Ik ken het zelf alleen uit de tijd dat ik Ovitrelle spoot (fertiliteitstraject). Een poos geleden stond hier een column over in de Volkskrant, hoop dat de link het doet.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~ba53567a/
Je moet niet alles geloven wat je denkt
donderdag 2 juni 2022 om 10:47
Ja ik! Heel irritant. Weet echt precies wanneer mn eisprong is....m'n buik zwelt op en krijgt enorme kramp. Alles doet dan pijn onderin m'n buik.. zelfs m'n darmen, kan niet eens meer naar het toilet. Obstipatie enzo.
2 dagen en dan is het weer over.
Heb met m'n eisprong meer last dan tijdens m'n menstruatie.
Nu spiraaltje. Alle klachten , inclusief alle overgangsklachten, verdwenen!
2 dagen en dan is het weer over.
Heb met m'n eisprong meer last dan tijdens m'n menstruatie.
Nu spiraaltje. Alle klachten , inclusief alle overgangsklachten, verdwenen!
donderdag 2 juni 2022 om 11:03
Ik heb dat ook met periodes gehad, telkens na mijn Covid vaccinatie tot een aantal maanden daarna. Gewoon een hele week buikpijn/rugpijn/beenpijn, echt zo vreselijk irritant. Dit is de 1e maand sinds mijn booster dat ik geen pijn had tijdens de ovulatie. De vorige keer was ik er ook nét weer van af voor mijn volgende prik. Dus ik hoop dat ik er van verlost ben nu want 2x per maand een week buikpijn/rugpijn/beenpijn is echt heel irritant.
Ah ja en darmen ook ja, die was ik alweer vergeten. Dat heb ik nog wel maar niet zo erg als eerst.
Ah ja en darmen ook ja, die was ik alweer vergeten. Dat heb ik nog wel maar niet zo erg als eerst.
donderdag 2 juni 2022 om 13:02
Ja dat herken ik wel. Tot de zwangerschappen ben ik aan de pil geweest en nooit last van gehad. Sinds het stoppen met de pil voel ik elke maand mijn eisprong. De ene keer voelt m’n buik wat beurs en gevoelig, de andere keer lig ik zowat krom van de kramp. Soms ben ik die dag ook wat licht in m’n hoofd of wat duizelig. Snel paracetamol innemen helpt mij vaak wel goed en effectief tegen de kramp moet ik zeggen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in