Saai topic
dinsdag 16 juni 2009 om 19:41
dinsdag 16 juni 2009 om 20:05
Dezzzz, als je au hebt, mag je lekker saai rustig aan doen!
"doesen74", hahaha!
De rest van je verhaal is totaal niet haha , zoester van mai. Heb je je al vol laten lopen?
Snowfleekje, wàt een mooie twaalf! Ik verzamel ze zelf ook: kijk maar:
Ik houd van vrouwen/meisjes met vleugels (niet in hun onderbroek, hè).
Dauzenmausje, Diezemiesje, Deezemeesje, Wat fijn dat je een lekker saaie dag hebt gehad! *zoen*
Lys heeft wel anderhalf uur geslapen vannacht, ik kan me nauwelijks herinneren dat ik gewerkt heb...
Goede nieuws: let maar op, vannacht zal ik zalig saai slapen.
"doesen74", hahaha!
De rest van je verhaal is totaal niet haha , zoester van mai. Heb je je al vol laten lopen?
Snowfleekje, wàt een mooie twaalf! Ik verzamel ze zelf ook: kijk maar:
Ik houd van vrouwen/meisjes met vleugels (niet in hun onderbroek, hè).
Dauzenmausje, Diezemiesje, Deezemeesje, Wat fijn dat je een lekker saaie dag hebt gehad! *zoen*
Lys heeft wel anderhalf uur geslapen vannacht, ik kan me nauwelijks herinneren dat ik gewerkt heb...
Goede nieuws: let maar op, vannacht zal ik zalig saai slapen.
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 16 juni 2009 om 20:30
Dan ga je toch saai forummen in je eentje, da's pas saai.
Je kan natuurlijk ook vast een was in de wasmachine gooien, stoffen, strijken of was opvouwen (nou gewoon alle huishoudelijke klusjes die niet zo veel herrie maken). Is zo saai dat je niet weet hoe snel je weer je mandje in moet.
Je kan natuurlijk ook vast een was in de wasmachine gooien, stoffen, strijken of was opvouwen (nou gewoon alle huishoudelijke klusjes die niet zo veel herrie maken). Is zo saai dat je niet weet hoe snel je weer je mandje in moet.
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 16 juni 2009 om 20:55
quote:Dushi74 schreef op 16 juni 2009 @ 20:51:
Wat saai is is als je op dat tijdstip nog wakker bent je alleen maar bel me 0900 tv reclames ziet. Gelukkig zijn er wel zenders die andere dingen uitzenden. National Geographic bv.
Verschrikkelijk, hè, die zooi... Zender na zender na zender.
's Nachts is het meestal Discovery/National Geographic/Comedy Central.
*weegt in haar handen, kijkt van linkerhand naar rechterhand*
klauwhamer...rubberhamer...klauwhamer...rubberhamer...klauwha
Wat saai is is als je op dat tijdstip nog wakker bent je alleen maar bel me 0900 tv reclames ziet. Gelukkig zijn er wel zenders die andere dingen uitzenden. National Geographic bv.
Verschrikkelijk, hè, die zooi... Zender na zender na zender.
's Nachts is het meestal Discovery/National Geographic/Comedy Central.
*weegt in haar handen, kijkt van linkerhand naar rechterhand*
klauwhamer...rubberhamer...klauwhamer...rubberhamer...klauwha
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 16 juni 2009 om 21:10
Mijn favoriete zenders als ik ook eens een nacht wakker ben Lys.
Klauwhamer heb je alleen nodig in het geval van histerische vriendin die je achterna blijft lopen als je ruzie met dr hebt.
Rubberen hamer is uitstekend slaap zeker middel. Enige saaie ervan is dat je een bult op je kop ervan overhoudt.
Klauwhamer heb je alleen nodig in het geval van histerische vriendin die je achterna blijft lopen als je ruzie met dr hebt.
Rubberen hamer is uitstekend slaap zeker middel. Enige saaie ervan is dat je een bult op je kop ervan overhoudt.