Gezocht: vriendinnen in Zwolle

22-03-2009 15:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik ben Carlijn, 29 jaar, single, woon in Zwolle. Iedereen is tegenwoordig getrouwd, bezwangerd en woont elders in het land, dus ik zoek mensen in Zwolle om leuke dingen mee te ondernemen. Lijkt het je wat, let me know!

Groeten Carlijn
Foutje, sorry.
anoniem_23765 wijzigde dit bericht op 31-03-2009 22:09
Reden: gereageerd op andere oproep
% gewijzigd
Hallo

Ik ben renate en ik woon in wijhe.Ben getrouwd geen kinderen.

Ben 33 jaar,ik zoek mensen om leuke dingen te doen.

bioscoop,caberet,winkelen,knutselen,teras je zitten, ben creatief vind veel dingen veel leuk.Ben gek op dieren en camperen

wie weet tot horens

leon-renate@home.nl
Hoii,

Veel vriendinnen van mij wonen ook samen, helemaal prima maar ik vind het nog wel leuk om er op uit te gaan! Mijn naam is, ben 27, houd van stappen, festivals (mysteryland), terrasjes en nog veel meer. Binnenkort een drankje doen in Zwolle?d1981@live.nl
Hallo Carlijn en de andere meiden/vrouwen.... Zelfde schuitje voor mij! Veel vrienden, maar uitbreiding en nieuwe mensen leren kennen lijkt me gezellig!! Hoe werkt het verder hier? Kan ik ergens in een privébericht mijn mailadres achterlaten, zodat we nader contact kunnen hebben?
hallo damens

voor geld beetje het zelfde ben ook net komen wonen in zwollen woon er nu maandje ken er veder nog niemand

lijkt me leuk om keer wat leuks te gaan doen

min hobby`s zijn salsa dansen, sporten , lezen, uitgaan, terasje pakken, leuken dingen doen met vriendinnen

lijkt je het wat mail me of voeg me toe aan je msn

marianne_bleumer@hotmail.com

gr marianne
Hoi,

Hebben jullie al een keer wat afgesproken? En is er nog plek voor 1 meer? Ik ben 29 en woon in Zwolle.

groetjes,

Plien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven