Gezocht: vriendinnen in Zwolle
woensdag 25 maart 2009 om 21:25
Hallo
Ik ben renate en ik woon in wijhe.Ben getrouwd geen kinderen.
Ben 33 jaar,ik zoek mensen om leuke dingen te doen.
bioscoop,caberet,winkelen,knutselen,teras je zitten, ben creatief vind veel dingen veel leuk.Ben gek op dieren en camperen
wie weet tot horens
leon-renate@home.nl
Ik ben renate en ik woon in wijhe.Ben getrouwd geen kinderen.
Ben 33 jaar,ik zoek mensen om leuke dingen te doen.
bioscoop,caberet,winkelen,knutselen,teras je zitten, ben creatief vind veel dingen veel leuk.Ben gek op dieren en camperen
wie weet tot horens
leon-renate@home.nl
dinsdag 7 april 2009 om 21:22
Hoii,
Veel vriendinnen van mij wonen ook samen, helemaal prima maar ik vind het nog wel leuk om er op uit te gaan! Mijn naam is, ben 27, houd van stappen, festivals (mysteryland), terrasjes en nog veel meer. Binnenkort een drankje doen in Zwolle?d1981@live.nl
Veel vriendinnen van mij wonen ook samen, helemaal prima maar ik vind het nog wel leuk om er op uit te gaan! Mijn naam is, ben 27, houd van stappen, festivals (mysteryland), terrasjes en nog veel meer. Binnenkort een drankje doen in Zwolle?d1981@live.nl
zondag 19 april 2009 om 20:46
maandag 20 april 2009 om 20:55
hallo damens
voor geld beetje het zelfde ben ook net komen wonen in zwollen woon er nu maandje ken er veder nog niemand
lijkt me leuk om keer wat leuks te gaan doen
min hobby`s zijn salsa dansen, sporten , lezen, uitgaan, terasje pakken, leuken dingen doen met vriendinnen
lijkt je het wat mail me of voeg me toe aan je msn
marianne_bleumer@hotmail.com
gr marianne
voor geld beetje het zelfde ben ook net komen wonen in zwollen woon er nu maandje ken er veder nog niemand
lijkt me leuk om keer wat leuks te gaan doen
min hobby`s zijn salsa dansen, sporten , lezen, uitgaan, terasje pakken, leuken dingen doen met vriendinnen
lijkt je het wat mail me of voeg me toe aan je msn
marianne_bleumer@hotmail.com
gr marianne