Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Oh, ik dacht dat je echt problemen had, want ik heb dat soms wel namelijk

Ach joh, is leuk voor Pompel, dat ie nodig is. Verder ben je toch al briljant?
Goed om te horen dat jullie hier zo positief in staan Bent. Wij betaalden in het vorige huis zo'n 170 euro per maand aan gas en elektra. Daar kregen we wel een fijne eindnota van 660 euro van (over een verbruiksperiode van 5 maanden). Het bedrag was dus duidelijk te laag. Wat het hier precies gaat worden weet ik nog niet. We zijn halverwege een overstap naar een andere energieleverancier.

Wat is het hier gezellig druk vandaag.
Ooooh, was het een grapje...

Ik heb al naar kantoor gebeld om na te vragen of er problemen waren..

Geen idee wat ik maandelijks betaal. In geen enkel opzicht. Ik betaal gewoon (of gewoon niet, bloos), en dat lukt (of niet).
Wat wilde ik nou toch typen?
En Dries geilt op ons hert. Koel.

Of betekent dat dat je heel erg op Teuntje lijkt, Bam?

dat heb ik altijd al stiekum gedacht! Nee hoor deer/dear.Die bam!!!

Wij betalen 266 , en dan bovendien nog een verhoging aan het eind van het jaar. Volgens mij zijn we niet enorme grootverbruikers en ik vind dat echt belachelijk veel geld....hoop toch wel dat dat bedrag met ene nieuwe ketel naar beneden gaat (buren, wel grootverbuikers in kijn onbescheiden opinie betalen iets van 180 euro en krijgen geld terug aan het eind.
quote:mimsey schreef op 16 juni 2009 @ 14:37:

Ooooh, was het een grapje...

Ik heb al naar kantoor gebeld om na te vragen of er problemen waren..

Nee, het was geen grapje, ik vroeg het me serieus af.

Ik weet niet wat wij verbruiken (zal het eens vragen straks) ik weet wél dat we 280 terugkrijgen en ons maandbedrag omlaag gaat. (Maar als het aan mij ligt doen we dat laatste niet, liever aan het eind van het jaar een bult terug dan bij moeten betalen)
quote:mimsey schreef op 16 juni 2009 @ 14:37:

En Dries geilt op ons hert. Koel.

Of betekent dat dat je heel erg op Teuntje lijkt, Bam?

Sorry, ik zie opeens van álles voor me, maar of je daar nou zo blij van moet worden...

Ik weet niet precies wat we betalen per maand (dat deel van de lasten doet GG), ik dacht rond 200, maar hier is alles nieuw ingezet 3 jaar geleden, dus het mag ook wel wat modern-efficient zijn.

Over belastingteruggave gesproken, wanneer kómt dat geld nog eens?? Ik heb het eigenlijk al wel beetje nodig
quote:pimpel schreef op 16 juni 2009 @ 16:00:

[...]

Nee, het was geen grapje, ik vroeg het me serieus af.

En ik heb dus serieus naar kantoor gebeld of er een storing was. Collega reageerde al verbaasd, want bij haar was niets bekend. Dus ik heb haar maar met een smoes afgewimpeld, kon moeilijk zeggen dat ik dat dacht omdat Pimpel dat dacht omdat Toetje, Bloes, Lil en Mims in de kroeg rond sloerden....
Haihai lieffies

Wij hebben het belastinggeld al binnen, Lil. Gelukkig wel, want ook hier was het weer zeer welkom. Is me gezegd.. moet ik erbij zeggen, want financien is Elvis' afdeling en dat wilde ik graag zo houden. Af en toe wordt me verteld de rem op m'n uitgaven te zetten en vlak voor de belastingcenten was dat geloof ik de noodrem.

Lief dat jullie meeleven, qua Elvis' afwezigheid, trouwens. Hij is afgelopen zaterdag heel vroeg vertrokken naar warm (30 graden nu) Middellandse Zee land en komt deze zondag weer thuis. Hij is op een sporttoernooi. Specifieker wil ik maar even niet worden

Mooi hebben jullie het eerst opgevangen, Bentetje.. hopelijk helpt de positieve energie, die jullie erin stoppen, na dit bericht.

Ik had vanmiddag even inzinking wat betreft werk, of ik het wel kan en wil.. Tuurlijk kan en wil ik het, maar kwam er even niet meer uit. utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed

EN dan heb ik morgen op m'n vrije dag ook nog een afspraak moeten plannen, wegens wel afspraak nodig en vakantie van andere afspraakgangers. Blegh.

Dus..

ik zit aan de chocolade, dat helpt vast
Later is nu
wij hebben het ook al binnen lil...
Bent, jullie zijn kanjers!

Pim, ga zsm in nak kijken, ben nieuwsgierig.

Lil, hier is Bgeld ook al bbinnen en direct weer doorgesluisd naar broer wegens lening.

Bam, really? hoe komt hij nou op jehyves?

Vandaag weer n hectische werkdag. Mijn baas kan niet plannen en dat breekt soms een beeetje op. Blegh.

Morgen iig vrij. Moet nog wel even naar de longarts voor hyperventilatie-onderzoek ofzo. Zal wel...

Kjong:

kus

tongen

slempen

samen janken

Take ur pick.

Jullie schrijen te veel. Ben bijna thuis dus moet posten.

kus!
Ehm. Dus iedereen heeft het belastinggeld al binnen behalve ik? Help, wat is er mis gegaan..?
Ik heb ook nog geen geld binnen Lil.

Kan komen doordat

a. we nog niks ingevuld hebben

b. als we het wel gaan invullen waarschijnlijk moeten bijbetalen!
Niks hoor, volgens mij storten ze meestal in juni ofzo. Dus zal nog wel goedkomen.
Ik word steeds van het forum gegooid. :( Bewerking afgebroken. Is nie leuk nie.
quote:mimsey schreef op 16 juni 2009 @ 16:53:

[...]

En ik heb dus serieus naar kantoor gebeld of er een storing was. Collega reageerde al verbaasd, want bij haar was niets bekend. Dus ik heb haar maar met een smoes afgewimpeld, kon moeilijk zeggen dat ik dat dacht omdat Pimpel dat dacht omdat Toetje, Bloes, Lil en Mims in de kroeg rond sloerden....

Oooh echt?? Wat erg!!

Hier belastinggeld al lang geleden binnen gekregen... en uitgegeven...
Is bij jullie de diabolo ook zo'n rage?

(Ik zit er nu twee uit elkaar te halen die in de knup zitten... grrr)

Loentje speelt nog buiten (haartjes omhoog) ze zijn morgen vrij en hij mocht nog ééééven naar buiten, maar hij komt steeds hier, "aaah, mag ik nog éven dit, nog éven dat" en is met z'n beste vriendinnetje, dus toe maar dan. Nu zijn ze in haar tuin op de trampoline, dat ís toch ook leuk?
Toet, ook als je in een andere browser zit? In chrome heb ik nergens last van.
Jaaaaaaaaaaa, forwarden dat Dries-berichtje!!

En hier belastinggeld ook al lang en breed binnen. En meteen vastgezet op onze spaarrekening, daar de belastingteruggaves onze enige manier van sparen is.

Bent, wat klinken jullie heerlijk positief! Ik duim heul echter wel dat er snel een nieuwe baan is!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik wist niet dat deurpaarden geen werkpaarden waren.

Wat hebben jullie veel geschreven!

Helpt Spinneman tegen bedplassen Bent? Je kan nl Echt Niet op Spinneman plassen.

Jullie zijn stoer en heerlijk relativerend, mooi.

Ik doe net als Meave ook Chrome. Anders ga ik Viva-haaaaten.

Fluitje van geen cent, en na 3 min installeren ook nog eens geen centje pijn TOet.

Vorig jaar betaalde ik 130 euro aan energie. En kreeg ik een honderdje of anderhalf terug. En ik wist dat ik dit jaar meer zou uitgeven en heb het niet verlaagd.

Vorige maand kreeg ik de eindafrekening... 500 ballen BIJ betalen!

Blijkt dat als je terug krijgt 'ze' het automatisch geheel ongevraagd en totaal uit zichzelf het maandbadrag verlagen. Klootzakken.

Maar goed. Nu ga ik weer ¤130 betalen (naast natuurlijk nog effetjes het grote bedrag opspugen), en speel ik assutgoetis volgend jaar kiet.
Hoi Alex.
Heb maar FF geinstalleerd. In de hoop dat ik dan geen problemen met werkserver kreeg. Pfieuw. Is allemaal goed gegaan gelukkig. Nu geen forumellende meer!

Kijk Alex, dan spaar je toch maar mooi wat op deze manier!
Oh ja, energie; betalen 190 p/m.
Heeft er nog iemand behoefte aan 2 jaar administratie wegwerken? Dan gooi ik het even in een doos (of twee, drie) op de post.

Kan ik natuurlijk altijd doen, en dan aan Sinterklaas verzenden. Schijnt altijd aan te komen.
Hoi Kjong.

Geen idee wat we maandelijks aan energiekosten betalen - wordt automatisch afgeschreven en ik heb niet een kasboek of een andere manier van bijhouden ofzo. En ook geen Chrome hier, maar gewoon mijn oude vertrouwde Vuurvosje die me hier op Viva nog nooit in de steek heeft gelaten.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven