Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

dinsdag 16 juni 2009 om 23:01
dinsdag 16 juni 2009 om 23:02
quote:Ainne schreef op 16 juni 2009 @ 22:57:
[...]
Helaas is mijn geheugen ook niet geweldig.
Ik weet nog wel dat Zuss het aan het eind echt constant met mensen aan de stok kreeg. En toen was ze ineens weg. Nou ja, ineens voor mij dan.die is gewoon uitgeknepen... werd voor een citroen aangezien met dr zuurheid
[...]
Helaas is mijn geheugen ook niet geweldig.
Ik weet nog wel dat Zuss het aan het eind echt constant met mensen aan de stok kreeg. En toen was ze ineens weg. Nou ja, ineens voor mij dan.die is gewoon uitgeknepen... werd voor een citroen aangezien met dr zuurheid

dinsdag 16 juni 2009 om 23:05
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 22:47:
[...]
Ja, ik weet heul zeker dat jij daarin ook postte. Het werd toegestaan, tot op zekere hoogte. Maar die grens werd al heel snel overschreden.
Wat heb ik gelachen toen!Was dat niet gewoon dat anus bleken topic?
[...]
Ja, ik weet heul zeker dat jij daarin ook postte. Het werd toegestaan, tot op zekere hoogte. Maar die grens werd al heel snel overschreden.
Wat heb ik gelachen toen!Was dat niet gewoon dat anus bleken topic?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 16 juni 2009 om 23:13

dinsdag 16 juni 2009 om 23:15
We hadden ook nog zo'n politiek incorrecte man vroegah, ik weet zijn nick niet meer... Crosshuppeldepup? Het begon in ieder geval met een C geloof ik. Hij postte wat hij met zijn buren wilde doen als ze 's ochtends te vroeg herrie maakten en zo.
We hadden toen een 'gangstaraptopic' waarin hij en ik (en een paar anderen die ik me niet kan herinneren) van die heuse bash-raps naar elkaar schreven. Echt, hij beledigde me altijd zo creatief, dat was tranen-over-mijn-wangen van het lachen. Ik heb mijn creativiteit in beledigingen ook volledig uitgeput en hele dichterlijke afzeikwerkjes gemaakt naar hem toe. Dat was mooi.
We hadden toen een 'gangstaraptopic' waarin hij en ik (en een paar anderen die ik me niet kan herinneren) van die heuse bash-raps naar elkaar schreven. Echt, hij beledigde me altijd zo creatief, dat was tranen-over-mijn-wangen van het lachen. Ik heb mijn creativiteit in beledigingen ook volledig uitgeput en hele dichterlijke afzeikwerkjes gemaakt naar hem toe. Dat was mooi.