Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
dinsdag 16 juni 2009 om 23:58
dinsdag 16 juni 2009 om 23:58
quote:Ainne schreef op 16 juni 2009 @ 23:16:
En Spinoza al genoemd?
jammer genoeg weet ik alleen namen en hier en daar wat flarden, echt verhalen kan ik gewoon niet meer oplepelen.Ja, Spinoza is een paar keer genoemd en ik heb er zelfs op pagina 34(?) uitgebreid nog wat over geschreven.
En Spinoza al genoemd?
jammer genoeg weet ik alleen namen en hier en daar wat flarden, echt verhalen kan ik gewoon niet meer oplepelen.Ja, Spinoza is een paar keer genoemd en ik heb er zelfs op pagina 34(?) uitgebreid nog wat over geschreven.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)

woensdag 17 juni 2009 om 00:05
quote:Sterretjee schreef op 16 juni 2009 @ 23:55:
Heeft iedereen hier 'vroega' dan een andere nick gehad?
En waarom is dat eigenlijk dan?
Ik niet.
Al is het me wel (meer dan) eens aangeraden.
Ik ben zelfs niet eens blij met m'n nick en heb dingen gepost waar ik niet trots op ben/blij mee ben maar ik ben gewoon geboren op dit forum met deze nick en blijf zo heten.
Heeft iedereen hier 'vroega' dan een andere nick gehad?
En waarom is dat eigenlijk dan?
Ik niet.
Al is het me wel (meer dan) eens aangeraden.
Ik ben zelfs niet eens blij met m'n nick en heb dingen gepost waar ik niet trots op ben/blij mee ben maar ik ben gewoon geboren op dit forum met deze nick en blijf zo heten.

woensdag 17 juni 2009 om 00:07
Dat heeft op zich ook wel wat mama lief!
En waarom zou je ook eigenlijk elke keer je naam veranderen zodra je meer jezelf gaat worden? Is ook best krom eigenlijk. Alleen i.v.m de herkenbaarheid enzo snap ik wel dat mensen dat doen.
Haha. Als ik jouw voorbij zie komen denk ik altijd aan zo'n zoetsappig lief maar ook af en toe ontaard moedertje.
En waarom zou je ook eigenlijk elke keer je naam veranderen zodra je meer jezelf gaat worden? Is ook best krom eigenlijk. Alleen i.v.m de herkenbaarheid enzo snap ik wel dat mensen dat doen.
Haha. Als ik jouw voorbij zie komen denk ik altijd aan zo'n zoetsappig lief maar ook af en toe ontaard moedertje.
woensdag 17 juni 2009 om 00:07
woensdag 17 juni 2009 om 00:08
quote:shahla schreef op 17 juni 2009 @ 00:05:
Ik had vroeger, heel lang geleden ook een andere nick maar nu alweer heel lang deze. Ergens in 2001/2002 geloof ik.Ik nam alleen een andere omdat de oude het op een dag niet meer deed.
En zeg jij dan ook tegen iedereen dat je veranderd bent qua nick?
Of ben jij niet beroemd als forummer?
Ik had vroeger, heel lang geleden ook een andere nick maar nu alweer heel lang deze. Ergens in 2001/2002 geloof ik.Ik nam alleen een andere omdat de oude het op een dag niet meer deed.
En zeg jij dan ook tegen iedereen dat je veranderd bent qua nick?
Of ben jij niet beroemd als forummer?
woensdag 17 juni 2009 om 00:09
quote:Sterretjee schreef op 17 juni 2009 @ 00:07:
Haha. Als ik jouw voorbij zie komen denk ik altijd aan zo'n zoetsappig lief maar ook af en toe ontaard moedertje. blijf dat maar lekker denken!
Haha. Als ik jouw voorbij zie komen denk ik altijd aan zo'n zoetsappig lief maar ook af en toe ontaard moedertje. blijf dat maar lekker denken!
woensdag 17 juni 2009 om 00:25