Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Christeneziele wat hebben jullie veel geschreven in zo'n korte tijd.

Walgelijk saai. Ik ga het ook allemaal niet lezen hoor...GAAP!

Ik zeg alleen even snel hoi..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Éttu skít og þegiðu!

Hahahaha
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
goedemorgen saaie mutzzzen.gaat hier weer iets beter hoor.ik let wel op mezelf hoor Doesss.ik weet wat dit saaie lijf kan hebben en wat mij teveel is,maar ik weiger absoluut om mn leven te laten leiden door die saaie aandoening die ik heb

.als ik dat zou gaan doen,heeft de aandoening gewonnen en moet ik de rest van mn leven saai op de bank, met niks doen door brengen.nou das net ff iets TE saai voor mij!!! heb vanavond saaie late dienst op een supersaaizelfstandig clubbie,dus betaald saai doen.nu lekker saai thuis rommelen.en ik heb gelukkig mn papiertje gehaald gisteren,dus ut was die saaie pijn en curssus wel waard.
Oooh Deztunie dat is niet saai!!! Van harte gefeliciteerd. Goed dat je op jezelf past!

Lys is HET weer aan het doen; saai

LaVie een saaie Hoi terug.

Ik, even forummen en dan saai weer wat verplichts doen.
Ik ziet trouwens steeds meer saai's aan andere talen verschijnen. Het enige niet saaie eraan is dat het in mijn scherm er bij sommige letters eruit ziet als of het Grieks is. hahaha Erg gezellig al die maisjus die IJslands schrijven
Destunny, gefeliciteerd met je papiertje.

LaVie; hahaha
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik wacht saai op mijn was, die hang ik dan saai op mijn balkon en daarna ga ik saai naar buiten. Can i be more boring....
Ik plak hier trouwens geen slingers of bloemen of iets anders feestelijks voor Dez, want dat is alles behalve saai.... Ik ben veelste braaf om een waarschuwing te krijgen. Saai he.
O ja, met gemak. Ik moet de was nog in de machine gooien dus als ik daarop ga zitten wachten duurt het nog wel even. . .

Even iets saais tussendoor; klein marketingprobleem op de ladiesroom, het begint daar een beetje saai te worden. Kunnen jullie het daar een beetje opleuken saaier maken?????
Zal eens kijken wat ik voor saais kan doen Snjo.
Heb iets wat de boel hopelijk iets minder saai maakt.... zelf gemaakt :D

http://www.youtube.com/watch?v=lftROfbgy7c&
Mmarliefje; jij hebt lef om dat hier te posten . . .
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 12:59:

Zal eens kijken wat ik voor saais kan doen Snjo.Thanx
Ik heb trouwens een heel saai muziekje voor de achtergrond. Het probleem is alleen dat je het even moet downloaden op je pc/ lappie om het te kunnen horen. Maar ooooooh als je het hoort dan wil kom je er niet meer vanaf.... (of is het toch meer achtergrondmuziek voor Ladiesroom)

arbeidsvitamine
quote:snjokorn schreef op 17 juni 2009 @ 13:07:

Mmarliefje; jij hebt lef om dat hier te posten . . .Zo heeeeee, èg wel!!!

Net thuis, vlug omkleden en nu naar de saaie kapper opdat ik er nog saaierderderder uit zal zien.

Wasje al droog, Doeske?

*rent er weer vandoor*
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 12:55:

Ik wacht saai op mijn was, die hang ik dan saai op mijn balkon en daarna ga ik saai naar buiten. Can i be more boring....Ik heb ook de was maar in de machine gegooid. Nu moet ik alleen nog verzinnen wanneer ik onder de douche ga en me ga aankleden. Life's boring.
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 12:57:

Ik plak hier trouwens geen slingers of bloemen of iets anders feestelijks voor Dez, want dat is alles behalve saai.... Ik ben veelste braaf om een waarschuwing te krijgen. Saai he.

reuze braaf en saai idee van je,ben ik al blij mee

ik ga zo fijn naar mn saaie dienst.

wordt gek van al die foutmeldingen die ik hier steeds krijg. K** forumbugs.doeiiiii saaie mutzzzen
werrukze des.
Ik zit nu saai op m'n balkonnetje, de was is bijna klaar en dan kan ik die gaan ophangen (yeah wat spannend).
Was is opgehangen, ben weer van het balkon afgekomen want het was niet zo heel erg lekker warm. Zit nu een saaie tosti te eten.
Was hangt nog steeds te drogen Lys, hoe is het met je saaie kapsel afgelopen?

Dez een saaie werkdag toegewenst. Niet teveel plezier maken he.

Ik ben ook naar binnengekomen. De zon schijnt niet meer of is er net vijf minuutjes en dan verdwijnt hij weer. Het is dicht van alle wolken, het zou me niet verbazen als het saai even gaat regenen of onweren.
Eet smakelijk van je saaie tosti Snjo.
Dank je wel. Heb trouwens de theedoos op het andere topic bij gevuld.
Ooh mooi! Ik vind thee lekker maar niet alle smaken. Sommigen zijn gewoon zo saai dat ik ze vies vind.
Ik hoef ze ook niet allemaal hoor. Vanille bijvoorbeeld vind ik niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven