Saai topic
woensdag 17 juni 2009 om 09:36
goedemorgen saaie mutzzzen.gaat hier weer iets beter hoor.ik let wel op mezelf hoor Doesss.ik weet wat dit saaie lijf kan hebben en wat mij teveel is,maar ik weiger absoluut om mn leven te laten leiden door die saaie aandoening die ik heb
.als ik dat zou gaan doen,heeft de aandoening gewonnen en moet ik de rest van mn leven saai op de bank, met niks doen door brengen.nou das net ff iets TE saai voor mij!!! heb vanavond saaie late dienst op een supersaaizelfstandig clubbie,dus betaald saai doen.nu lekker saai thuis rommelen.en ik heb gelukkig mn papiertje gehaald gisteren,dus ut was die saaie pijn en curssus wel waard.
.als ik dat zou gaan doen,heeft de aandoening gewonnen en moet ik de rest van mn leven saai op de bank, met niks doen door brengen.nou das net ff iets TE saai voor mij!!! heb vanavond saaie late dienst op een supersaaizelfstandig clubbie,dus betaald saai doen.nu lekker saai thuis rommelen.en ik heb gelukkig mn papiertje gehaald gisteren,dus ut was die saaie pijn en curssus wel waard.
woensdag 17 juni 2009 om 12:58
O ja, met gemak. Ik moet de was nog in de machine gooien dus als ik daarop ga zitten wachten duurt het nog wel even. . .
Even iets saais tussendoor; klein marketingprobleem op de ladiesroom, het begint daar een beetje saai te worden. Kunnen jullie het daar een beetje opleuken saaier maken?????
Even iets saais tussendoor; klein marketingprobleem op de ladiesroom, het begint daar een beetje saai te worden. Kunnen jullie het daar een beetje opleuken saaier maken?????
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 juni 2009 om 13:04
Heb iets wat de boel hopelijk iets minder saai maakt.... zelf gemaakt 
http://www.youtube.com/watch?v=lftROfbgy7c&
http://www.youtube.com/watch?v=lftROfbgy7c&
woensdag 17 juni 2009 om 13:12
woensdag 17 juni 2009 om 13:34
quote:snjokorn schreef op 17 juni 2009 @ 13:07:
Mmarliefje; jij hebt lef om dat hier te posten . . .Zo heeeeee, èg wel!!!
Net thuis, vlug omkleden en nu naar de saaie kapper opdat ik er nog saaierderderder uit zal zien.
Wasje al droog, Doeske?
*rent er weer vandoor*
Mmarliefje; jij hebt lef om dat hier te posten . . .Zo heeeeee, èg wel!!!
Net thuis, vlug omkleden en nu naar de saaie kapper opdat ik er nog saaierderderder uit zal zien.
Wasje al droog, Doeske?
*rent er weer vandoor*
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 17 juni 2009 om 13:41
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 12:55:
Ik wacht saai op mijn was, die hang ik dan saai op mijn balkon en daarna ga ik saai naar buiten. Can i be more boring....Ik heb ook de was maar in de machine gegooid. Nu moet ik alleen nog verzinnen wanneer ik onder de douche ga en me ga aankleden. Life's boring.
Ik wacht saai op mijn was, die hang ik dan saai op mijn balkon en daarna ga ik saai naar buiten. Can i be more boring....Ik heb ook de was maar in de machine gegooid. Nu moet ik alleen nog verzinnen wanneer ik onder de douche ga en me ga aankleden. Life's boring.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 17 juni 2009 om 14:41
quote:Dushi74 schreef op 17 juni 2009 @ 12:57:
Ik plak hier trouwens geen slingers of bloemen of iets anders feestelijks voor Dez, want dat is alles behalve saai.... Ik ben veelste braaf om een waarschuwing te krijgen. Saai he.
reuze braaf en saai idee van je,ben ik al blij mee
ik ga zo fijn naar mn saaie dienst.
wordt gek van al die foutmeldingen die ik hier steeds krijg. K** forumbugs.doeiiiii saaie mutzzzen
Ik plak hier trouwens geen slingers of bloemen of iets anders feestelijks voor Dez, want dat is alles behalve saai.... Ik ben veelste braaf om een waarschuwing te krijgen. Saai he.
reuze braaf en saai idee van je,ben ik al blij mee
ik ga zo fijn naar mn saaie dienst.
wordt gek van al die foutmeldingen die ik hier steeds krijg. K** forumbugs.doeiiiii saaie mutzzzen
woensdag 17 juni 2009 om 16:22
Was hangt nog steeds te drogen Lys, hoe is het met je saaie kapsel afgelopen?
Dez een saaie werkdag toegewenst. Niet teveel plezier maken he.
Ik ben ook naar binnengekomen. De zon schijnt niet meer of is er net vijf minuutjes en dan verdwijnt hij weer. Het is dicht van alle wolken, het zou me niet verbazen als het saai even gaat regenen of onweren.
Dez een saaie werkdag toegewenst. Niet teveel plezier maken he.
Ik ben ook naar binnengekomen. De zon schijnt niet meer of is er net vijf minuutjes en dan verdwijnt hij weer. Het is dicht van alle wolken, het zou me niet verbazen als het saai even gaat regenen of onweren.