Oh oh Boho!!!

20-06-2022 12:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben door de wethouder uitgenodigd voor een High Tea met een groep mensen waar ik er maar een paar van ken. Thema is Boho chique.

Nu heb ik twee dezelfde jurken. Alleen de een is rood de ander blauw. Vraag is; is dit boho chique genoeg? En probleem. Oh nee, enorm decolleté!!! Il heb iets meer borst dan de foto dame. Zeg maar gerust drie keer zoveel. Wel gewoon maat 36/38z

Op zich niet zo heel erg maar ik ben juist daar bont en blauw (zie mijn topic ‘bulten in de nek) ik wil er dus een hemdje onder. Maar de ene rood is de ander niet dus moet het een andere kleur zijn. Winkelen gaat even niet. Dus online en ik kan de kleuren dus niet vergelijken.

Vraag is ook ga ik voor de rode of de donkerblauwe (precies dezelfde) en wat voor kleur hemdje doe ik eronder dan? Het is echt nog geen optie het weg te schmincken. Sommige beurse delen zijn nog zwart/diep paars. Wie oh wie helpt

Het is dit jurkje

Afbeelding

Edit! Moet bij mode!!! Ga ik veranderen!!
buzziebee wijzigde dit bericht op 20-06-2022 12:17
7.59% gewijzigd
Gebroken wit
Blauw
Wit, marineblauw, zachtroze.
Wit!

En een wethouder is ook maar gewoon een mens, dus relax ;-)
Waar is dat jurkje van? Ik heb het nodig in mijn leven. :flirting:
prima jurkje!
Ginger schreef:
20-06-2022 12:19
Wit!

En een wethouder is ook maar gewoon een mens, dus relax ;-)
Weet ii. En hij is heel leuk en ken hem al jaren maar inkijk tot aan de navel hoeft ook weer niet van me en is weinig chique ;)
Ik snap dat je je blauwe plekken wil verstoppen, maar.... zo heb je wel altijd een onderwerp om het ijs te breken, mocht dat nodig zijn. ;-)
Ugli schreef:
20-06-2022 12:20
Waar is dat jurkje van? Ik heb het nodig in mijn leven. :flirting:
Heel fout….. van Shein. Maar kwaliteit en pasvorm zijn prima. Levertijd wel zeker een week. Maar goed, hij kost dan ook geen drol.

https://m.shein.com/eur/Floral-Print-Bu ... 27_1000113
Prima jurk. Ik zou er een wit hemdje onder doen.
Leslie Knobe schreef:
20-06-2022 12:21
Ik snap dat je je blauwe plekken wil verstoppen, maar.... zo heb je wel altijd een onderwerp om het ijs te breken, mocht dat nodig zijn. ;-)
Helemaal bedekken gaat niet natuurlijk. Dan moet ik een hele dikke coltrui aan. Maar iets minder inkijk vind ik wel prettig. Ik zie er namelijk zo uit

Afbeelding
BuzzieBee schreef:
20-06-2022 12:33
Helemaal bedekken gaat niet natuurlijk. Dan moet ik een hele dikke coltrui aan. Maar iets minder inkijk vind ik wel prettig. Ik zie er namelijk zo uit

Afbeelding
oeps!

misschien een pashmina/sjaal oid?
Oh en dan de donkerblauwe of de rode. Van nature ben ik niet bleek. Maar ik heb nog geen zon gezien sinds ik ziek ben. Benen en armen kan ik met de collistar nog wel een beetje kleur geven trouwens. De blauwe heeft dezelfenkleur bloemen.

Ik ga voor een wit hemdje die kleur kan ik zelfs lekker gewoon bij de hema kopen…

Ook heb ik een mooie strohoed met linten van diverse kleuren. Wel of niet doen? Leidt ook wat af.
Omg wat erg. Sterkte!

Ik herkende de jurk meteen als Shein jurk. Leuk gevalletje hoor.
Ik zou voor een wit hemdje gaan, kan helaas niet anders. Nou, een sjaaltje kan ook. Maar dat maakt wel erg truttig denk ik.
lilalinda schreef:
20-06-2022 12:35
oeps!

misschien een pashmina/sjaal oid?
Dacht ik ook aan maar het wordt warm. En het litteken/wond jeukt enorm. Precies waar die sjaal is dan. En dan weer…. De etos heeft altijd leuke sjaaltjes. Nu hangen er alleen slippers.
Leuke jurk!! Ik zou de rode doen. Wat erg naar van die blauwe plekken. Kun je die niet wat zachter maken met foundation? Een strohoed erbij lijkt me leuk staan.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 20-06-2022 12:43
1.59% gewijzigd
Ik zou het bij een hemdje houden. Zo te zien kun je het met een sjaaltje toch niet helemaal camoufleren. Dan maar gewoon zo laten, je hoeft je er tenslotte niet voor te schamen.

Hoed lijkt me leuk mits de kleur van de linten bij de kleur van de jurk passen.
Rode of blauwe jurk: waar je jezelf het fijnst/mooist in voelt.
Rosalind* schreef:
20-06-2022 12:42
Ik zou het bij een hemdje houden. Zo te zien kun je het met een sjaaltje toch niet helemaal camoufleren. Dan maar gewoon zo laten, je hoeft je er tenslotte niet voor te schamen.

Hoed lijkt me leuk mits de kleur van de linten bij de kleur van de jurk passen.
Rode of blauwe jurk: waar je jezelf het fijnst/mooist in voelt.
Dit!
Een wit hempje staat het leukste denk ik. Maar bedekt lang niet alles. Het kan voor mensen wat heftig zijn om naar te kijken of nare herinneringen oproepen.
Misschien een macrame-ketting freubelen die de hele boel bedekt? Dat is best boho toch? En anders meer Western-Gipsy met een cowgirl sjaal om je nek gedrapeerd?
Als onwetendheid schreeuwt, dan zwijgt intelligentie ~ Unknown

(Het gras is blauw, het verhaal van de ezel en de tijger)
Elfje* schreef:
20-06-2022 12:41
Leuke jurk!! Ik zou de rode doen. Wat erg naar van die blauwe plekken. Kun je die niet wat zachter maken met foundation? Een strohoed erbij lijkt me leuk staan.
Heb ik al geprobeerd. Maar ik krijg het hooguit groen dan. Daarbij het is niet dat ik me ervoor schaam. Ik wil me alleen gewoon weer eens ‘mooi’ voelen. Wenkbrauwen al weer laten doen een paar dagen terug want na een half jaar niets was dat modelletje ‘Lubbers’. Haren zijn in corona van heel kort naar schouderlang gegaan dus dat laat ik mooi fohnen bij de kapper.
BuzzieBee schreef:
20-06-2022 12:39
Dacht ik ook aan maar het wordt warm. En het litteken/wond jeukt enorm. Precies waar die sjaal is dan. En dan weer…. De etos heeft altijd leuke sjaaltjes. Nu hangen er alleen slippers.
dan zou ik er gewoon schijt aan hebben, en het niet eens proberen te bedekken
lilalinda schreef:
20-06-2022 12:54
dan zou ik er gewoon schijt aan hebben, en het niet eens proberen te bedekken
Hemdje doe ik wel. Maar verder heb je gewoon gelijk ook. Ik ga ook gewoon zo naar het dorp. Het is zoals het is. Jammer dat het niet een week later is, want hoe ik er nu uitzie is al tig keer beter dan vorige week. Maar hier helpt geen make up tegen.
BuzzieBee schreef:
20-06-2022 12:58
Hemdje doe ik wel. Maar verder heb je gewoon gelijk ook. Ik ga ook gewoon zo naar het dorp. Het is zoals het is. Jammer dat het niet een week later is, want hoe ik er nu uitzie is al tig keer beter dan vorige week. Maar hier helpt geen make up tegen.
Dan idd lekker zo laten. En je mooi voelen daar ben je al goed mee op weg door je wenkbrauwen, haar en mooie jurk. Komt helemaal goed die dag!
Doe Italiaans sjiek met een satijnen sjaaltje om je hals á la Audrey Hepburn in Roman Holiday.
Henk-in-Roelie schreef:
20-06-2022 13:11
Doe Italiaans sjiek met een satijnen sjaaltje om je hals á la Audrey Hepburn in Roman Holiday.
Heb je daar toevallig een fotootje van. Ik ken Audrey uiteraard. De film niet. Maar als ik google kan ik alleen maar foto’s met stomme tuttige hooggesloten halsjes vinden van die film. En het is/was een van de mooiste vrouwen ter wereld!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven