Hét (r)emigreren Topic

18-03-2009 16:57 4718 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

Ainne --> Ierland

Alejandra --> Bolivia

Anais --> Turkije

Biebeltje --> Nederland (voormalig Londen)

Bloempje --> Egypte

Caramella --> Net terug uit de UK

Chicha --> Spanje

Chili-girl --> Chili *heeft inlogproblemen*

Choc_11 --> Frankrijk

Discovery --> Nederland

Guiri --> Spanje

Hope --> Duitsland, maar gaat terug naar NL

Ine --> Oostenrijk

JJ80 --> Terug in NL na latijns-Amerikaans dansavontuur

Kodak --> US

Lapin --> Zwitserland

Liubi --> Duitsland

Marloussie --> Noorwegen *zwanger*

Moonglade --> Nederland

Nymeria --> UK

Orbit --> Nederland (terug uit Australië)

Raccoon --> US

Razzmatazz --> Frankrijk

Rubis --> Frankrijk

Saby --> Italië

Sanne --> Australië

Sarah2ndLife --> Australië

SFO --> US

Snjokorn --> IJsland

Spinnetje --> Zuid-Afrika

Speculaasje --> Israel

Surf --> Nederland (voormalig Frankrijk en Portugal)

Undertaker --> gaat (terug) naar Australië

Vibeke --> Dubai * vers jongensbabietje geboren! *

Visotsky --> Ierland *zwanger*

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Ze is nog in NL hoor, Sanne, maar zal wel druk zijn.

W.b. de dikketietenclub, ik win! GG. Hmm, that reminds me, ik moet eens gaan surfen voor een bikini voor augustus. Helaas geen bikini per dag voor mij, zoals Anais.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, gefeliciteerd met je overwinning Ainne

Ik wil(de) altijd kleine borsten, dan lijk je wat slanker haha.
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Ik ook Spin, maar het mes erin gaat me te ver. Soms ben ik trouwens wel een G hoor, ligt een beetje aan het merk en sinds het borstvoeden voorbij is is het ook wat minder gelukkig.
En ik maar denken dat ik met mijn D cup de grootste zou hebben

Dat doet me trouwens denken aan die afspraak die ik nog moet maken voor een mammografie. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik vind het zo eng, zit het alsmaar uit te stellen.

ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank.
Nee, nog nooit gehad.... Is dat leeftijdsgebonden ofzo? ik weet dat mijn moeder in keer in de zoveel tijd "moet"..

Doet het pijn? Weet er niks van eigenlijk.

Mes erin wil ik ook niet hoor, wil gewoon dat i kwakker word en ze kleiner zijn en dat ik slank lijk en goedkope bikini's aankan
Eén keer toen ik 15 was Lapin, had een cyste. Het is niet "erg leuk", maar te doen. Grotere tieten schijnen sowieso makkelijker te gaan, hoeven ze niet zo te trekken aan ze om ze tussen die pletplaten te krijgen (heb je er al zin in?)
Ha meiden en heer- had ik heel stuk getypt....en weg grrrrrrr

Tante Rubis, gefeliciteerd!

Ik loop thuis niet op blote voeten, het is zo onelegant (de kast haha), wel de hele zomer op sandalen. Ik vind french manicure wel mooi, maar meestal heb ik donkerrood op mijn teennagels, zomer & winter. En ik ga wel na de pedicure, maar dat is hier heel goedkoop. Soms smeer ik mijn voeten in met speciale creme, en dan daarover katoenen sokjes- man zegt er niets van, dus ach.

Verder moet ik ff goed om mijn gezondheid denken: ijzertekort en vit d tekort. En dat komt natuurlijk omdat ik altijd in die zedige kledij moet lopen, dat moeten we dan veranderen Nee hoor, slikken en min 1x week zonnebaden (o wat een straf) haha.
quote:lapin schreef op 17 juni 2009 @ 15:26:

En ik maar denken dat ik met mijn D cup de grootste zou hebben

Dat doet me trouwens denken aan die afspraak die ik nog moet maken voor een mammografie. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik vind het zo eng, zit het alsmaar uit te stellen.

ff Dweilen hier. Otto stapt net zeiknat uit zijn badje zo de kamer in en ploft neer op de bank. Valt wel mee hoor zo'n mammografie, je borsten worden van boven naar beneden geplet verder gebeurt er eigenlijk niets.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Ainne schreef op 17 juni 2009 @ 15:35:

Eén keer toen ik 15 was Lapin, had een cyste. Het is niet "erg leuk", maar te doen. Grotere tieten schijnen sowieso makkelijker te gaan, hoeven ze niet zo te trekken aan ze om ze tussen die pletplaten te krijgen (heb je er al zin in?)

En nee, na dit verhaal helemaal niet meer Kan ook volgend jaar........toch?
Lapin, niet zeuren, gewoon naar de mammografie gaan. Het pletten is niet erg leuk, maar niet heel vreselijk hoor. En ik heb ondertussen F, dusssss, niet zemelen. Ben jij nog nooit daarvoor geweest? Ik ga al een tijd elk jaar, dat is hier normaal. Ze hebben ook een gratis inloopspreekuur 1x 2/4 weken voor borstonderzoek.

Vanavond heb ik theater: het huiscommitee vergadert. Specu is klaar voor de strijd, het zal wel een schreeuwerig avondje worden....
specu; dat wordt kiloos spinazie eten en rozijntjes snoepen en 15-20 minuten per dag je armen en gezicht aan het zonlicht blootstellen. Inderdaad, wat een straf.
Gaan Lapin, echt.

Nee spinazie is een mythe, die Popey (sp?) had het helemaal verkeerd.

Gewoon ijzertabletjes slikken joh, is ook super voor je energie.
Spinazie is gewoon lekker (vind ik) dat is voor mij geen straf om te eten. Appelstroop schijnt wél ijzerrijk te zijn.
Bedankt he... Nu heb ik zin in spinazie met gekookt ei en vissticks en dat staat niet op het menu voor vanavond
Oke oke oke oke, ik zal volgende week ofzo wel eens bellen voor een afspraak.

Hoezo zonnen Specu? Is dat goed voor je vitamine inname?

Ik ga zo over een uurtje mijn moeder ophalen van het vliegveld
Spinazie vind ik lekker, en pa neemt volgende maand potten appelstroop mee. En ik zit nu aan zwikken pillen, ook ijzertabletten. Geen rozijnen overigens, suiker was ook te hoog.

Ik weet wel wat het is, ik ben word gewoon oud Wacht maar meiden, tot je 40+ bent..
Ik vind spinazie ook lekker, vooral vers gekookt. En vissticks ook. Ik heb hier van die kruiden die ze in NL voor kibbeling gebruiken en die strooi ik altijd over mijn vissticks. Lijkt het net of je versgebakken kibbeling eet..... mjam krijg honger.
Zon maakt vit-D druppels effectief, aldus de voedingsdeskundige....

ik wil ook netzoveel bikini's als Anais........

@Lapin, gezellig!!!!!!
Mmmm ik ook honger nu!

Lapin waar koop je die kruiden? En hier kun je trouwens alleen verse spinazie krijgen, lust ik wel maar de rest is minder enthousiast. Spinazie à la creme zoals uit de diepvries in NL bestaat hier niet helaas.
Ik heb 1 bikini en dat is meer dan genoeg. Ik zwem toch nooit, er is hier geen zee.

*zit er over te denken om in het badje van Otto te gaan zitten *
Ainne, ik heb gewoon een bakje gevraagd bij de visboer in NL. Kreeg ik gratis mee (na het kopen van heel veel haring, kibbeling, paling en lekkerbekjes).
quote:spinnetje schreef op 17 juni 2009 @ 16:05:

Bedankt he... Nu heb ik zin in spinazie met gekookt ei en vissticks en dat staat niet op het menu voor vanavond Dan zét je het op het menu (optie?!)
Even de hondjes uitlaten voor ik naar het vliegveld ga
Nee, vlees en alles ligt er al uit. Ik ga het gewoon op het menu zetten voor morgen dan.

Dus aub niet morgen over iets anders dan spinazie beginnen
quote:spinnetje schreef op 17 juni 2009 @ 16:16:

Nee, vlees en alles ligt er al uit. Ik ga het gewoon op het menu zetten voor morgen dan.

Dus aub niet morgen over iets anders dan spinazie beginnen Nou...... wat denk je van Kip met cashewnoten en rijst? Dat eet ik morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven