Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 17 juni 2009 om 14:33
quote:jasmine schreef op 17 juni 2009 @ 14:20:
Kwam hier ook klagen over de tele 2 reclame die niet in z'n hok zit maar gewoon midden op het beeld en alles belemmert!
Maar ik zie dat ik alweer mosterd ben.
Heel erg irritant die reclame, maakt het forummen onmogelijk.Inderdaad ontzettend irritant, dat wou ik ook nog even zeggen! Net een grote vlek in je blikveld die niet weg wil.
Kwam hier ook klagen over de tele 2 reclame die niet in z'n hok zit maar gewoon midden op het beeld en alles belemmert!
Maar ik zie dat ik alweer mosterd ben.
Heel erg irritant die reclame, maakt het forummen onmogelijk.Inderdaad ontzettend irritant, dat wou ik ook nog even zeggen! Net een grote vlek in je blikveld die niet weg wil.
woensdag 17 juni 2009 om 15:52
Ik kwam ook klagen over die f**king reclame in mijn beeld, maar zie dat ik niet de enige ben. Ook na verversen en opnieuw opstarten nog.
En ik ben er het laatste half uur al weer zo'n 10 keer uitgegooid of vastgelopen.
Ik merk dat ik er een beetje agressief van word, en dat ik -als ik eindelijk een topic geopend heb en dan ook nog het reactievenster heb weten te bereiken- de neiging heb onaardiger te reageren. Als iedereen dat heeft, wordt het er niet gezelliger op hier.
En ik ben er het laatste half uur al weer zo'n 10 keer uitgegooid of vastgelopen.
Ik merk dat ik er een beetje agressief van word, en dat ik -als ik eindelijk een topic geopend heb en dan ook nog het reactievenster heb weten te bereiken- de neiging heb onaardiger te reageren. Als iedereen dat heeft, wordt het er niet gezelliger op hier.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
woensdag 17 juni 2009 om 17:39
Hier ook nog reclame (een best wel groot vierkant vlak, eerst brood, nu wasverzachter), precies op de plek waar je moet klikken om te reageren op een topic. Best irritant.
Kan gelukkig nog wel onderaan de topics een reactie plaatsen, zodat ik even kan komen spuien.
Fijn dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop dat het snel opgelost is *pakt zweep* haha
Kan gelukkig nog wel onderaan de topics een reactie plaatsen, zodat ik even kan komen spuien.
Fijn dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop dat het snel opgelost is *pakt zweep* haha
.
woensdag 17 juni 2009 om 17:41
woensdag 17 juni 2009 om 17:46
Ik heb FF als browser voor het forum. Gisteren had ik wel problemen, en vandaag met uitloggen. Maar nu is het bij mij al de hele middag probleemloos. (zal het wel weer even afkloppen je weet nooit)
Ik vraag me wel af of het niet aan de server ligt waaraan je gekoppeld bent. (diezelfde servers die het vriendjes maken wel of niet mogelijk maakt)
Ik vraag me wel af of het niet aan de server ligt waaraan je gekoppeld bent. (diezelfde servers die het vriendjes maken wel of niet mogelijk maakt)
woensdag 17 juni 2009 om 17:49
Ik kan geen nieuwe topics opstarten want precies op die plek poppen allerlei irritante reclames op. Eerst een eng Ikea-oog dat mij aankijkt, hieieieie. 'Overigen' opnieuw aangeklikt en gauw gauw op nieuw onderwerp geklikt, maar toen verzeilde ik op de Hansaplast site omdat de Hansaplast reclame zich blijkbaar al geactiveerd had. Nog eens geprobeerd maar voor ik kon klikken zat Telenet alweer in de weg. Zeer irritant.
Ik ben ook veelvuldig vast komen te zitten vandaag, vaak vanwege een of ander script wat ik niet kon runnen (volgens mij ook gerelateerd aan een reclame want als ik dan OK klikte verdween er ergens bovenaan een reclame).
Ik ben ook veelvuldig vast komen te zitten vandaag, vaak vanwege een of ander script wat ik niet kon runnen (volgens mij ook gerelateerd aan een reclame want als ik dan OK klikte verdween er ergens bovenaan een reclame).
mahna mahna tuduuuudududu