Proost!
zaterdag 20 juni 2009 om 19:31
zaterdag 20 juni 2009 om 19:33
Doe mij maar meteen snakebite dan
Ja hier oke, heb mijn examen gehaald en mag nu dus definitief door met mijn opleiding. Was nog ff spannend want ik heb niet de juiste vooropleiding en zat eigenlijk onder voorbehoud.
Dat was het goede nieuws.
Het mindere nieuws is dat Mini over enkele weekjes niet meer thuis zal wonen, ze hebben een plekje voor dr gevonden. En dat vind ik helemaal niet leuk...
Ja hier oke, heb mijn examen gehaald en mag nu dus definitief door met mijn opleiding. Was nog ff spannend want ik heb niet de juiste vooropleiding en zat eigenlijk onder voorbehoud.
Het mindere nieuws is dat Mini over enkele weekjes niet meer thuis zal wonen, ze hebben een plekje voor dr gevonden. En dat vind ik helemaal niet leuk...
zaterdag 20 juni 2009 om 19:37
zaterdag 20 juni 2009 om 19:41
zaterdag 20 juni 2009 om 19:42
quote:minny schreef op 20 juni 2009 @ 19:34:
Hoezo slaande ruzie trouwens?
kort samengevat: het loopt thuis al niet lekker met vriend (twijfels, geen ruzie) dus daardoor ben ik al gestressed.
toen moest ik werken tot 12.15...wij zijn klaar, zeggen hun, nee jullie zijn niet klaar want iemand anders heeft vertraging..
dus om half 4 klaar. pokke druk geweest, niet al het papier werk af kunnen maken. baas begint daar over te zeiken. ik zeg eerst niet veel.. hij gaat maar door en door en door (ondanks dat wij dus werk gedaan hadden waar we niet voor ingeroosterd waren). dus ik flipte, begon te schelden, mn spullen te pakken, wilde weg gaan, hij loopt me achterna, ik roep Fuck off, en sla de deur voor zn gezicht dicht
(de rest van de collega's helemaal verbaasd achtergelaten )
nu min of meer uitgepraat, maar tis gewoon een zeikerd af en toe... en soms is dat net even teveel..
Hoezo slaande ruzie trouwens?
kort samengevat: het loopt thuis al niet lekker met vriend (twijfels, geen ruzie) dus daardoor ben ik al gestressed.
toen moest ik werken tot 12.15...wij zijn klaar, zeggen hun, nee jullie zijn niet klaar want iemand anders heeft vertraging..
dus om half 4 klaar. pokke druk geweest, niet al het papier werk af kunnen maken. baas begint daar over te zeiken. ik zeg eerst niet veel.. hij gaat maar door en door en door (ondanks dat wij dus werk gedaan hadden waar we niet voor ingeroosterd waren). dus ik flipte, begon te schelden, mn spullen te pakken, wilde weg gaan, hij loopt me achterna, ik roep Fuck off, en sla de deur voor zn gezicht dicht
(de rest van de collega's helemaal verbaasd achtergelaten )
nu min of meer uitgepraat, maar tis gewoon een zeikerd af en toe... en soms is dat net even teveel..
zaterdag 20 juni 2009 om 19:44
quote:minny schreef op 20 juni 2009 @ 19:33:
Ow shit zeg... dat is toch even flink slikken min...
Natuurlijk wel fijn dat ze een plekje hebben gevonden voor haar, maar als mama zijnde kan ik me heel erg goed voorstellen dat het veels te snel gaat.
Ow shit zeg... dat is toch even flink slikken min...
Natuurlijk wel fijn dat ze een plekje hebben gevonden voor haar, maar als mama zijnde kan ik me heel erg goed voorstellen dat het veels te snel gaat.
Ja, dat vind ik echt.
zaterdag 20 juni 2009 om 20:12
quote:minny schreef op 20 juni 2009 @ 19:49:
Ghe EnGie, jij hebt zeker een vast contract?
Ja het gaat veels te snel Saartje...veel en veels te snel.
Ik weet dat je er niet van houd, maar ik weet geen reactie die passender is.
Trouwens, je laat het me weten als ik wat voor jullie kan doen he.
Ghe EnGie, jij hebt zeker een vast contract?
Ja het gaat veels te snel Saartje...veel en veels te snel.
Ik weet dat je er niet van houd, maar ik weet geen reactie die passender is.
Trouwens, je laat het me weten als ik wat voor jullie kan doen he.
Ja, dat vind ik echt.