Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 om 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 juli 2022 om 23:14
Lady*Voldemort schreef: ↑03-07-2022 17:59
En dan komt onze Vlaamse beroepsrellert ook nog eens schreeuwen.
Sinds die haar (nooit geboren) kind het huis uit gaat zetten als hij/zij met een tattoo thuis zou komen en nog liever dood gaat dan te worden gereanimeerd door een ambulancebroeder met een tattoo kan ik die nergens meer serieus nemen.

maandag 4 juli 2022 om 00:03
dinsdag 5 juli 2022 om 09:41
dinsdag 5 juli 2022 om 10:03
Die heb ik op 31/12/21 zelf ingevuld op internet, om zo label A nog voor het huis te krijgen.
Pieremachochel
dinsdag 5 juli 2022 om 10:55
Meneren die in mijn slaapkamers moeten kunnen nog zo leuk en gezellig zijn, ik vind ze eng.
Was echt een aardige mijnheer, maar ben blij dat ie minstens 10 jaar weg blijft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 5 juli 2022 om 12:23
Wat ruk. Ik hoop dat jullie allebei snel opknappen.LuciFee2022 schreef: ↑05-07-2022 11:10Partner heeft corona.. Pas positief bij test 3, op 5e dag na begin klachten...
En ik heb nog steeds bronchitis en was al futloos daarvoor.. hoop zo dat ik het niet toch nog krijg.

dinsdag 5 juli 2022 om 12:28
Eerlijk? Ruk. Wel een soort van klachtenvrij, maar als ik de trap op loop moet ik zittend bijkomen. Als ik gedoucht heb moet ik liggen om bij te komen. Als ik opsta van een stoel oid moet ik me vasthouden omdat ik zo duizelig ben dat ik om ga vallen.
Nou is eten ook wel echt een ding nog, omdat ik niet ruik en proef en nog steeds maagpijn heb.
En geen idee wat ik moet doen om te herstellen.

dinsdag 5 juli 2022 om 12:58
Moiren schreef: ↑05-07-2022 12:28Eerlijk? Ruk. Wel een soort van klachtenvrij, maar als ik de trap op loop moet ik zittend bijkomen. Als ik gedoucht heb moet ik liggen om bij te komen. Als ik opsta van een stoel oid moet ik me vasthouden omdat ik zo duizelig ben dat ik om ga vallen.
Nou is eten ook wel echt een ding nog, omdat ik niet ruik en proef en nog steeds maagpijn heb.
En geen idee wat ik moet doen om te herstellen.
Duurde bij mij ook lang. Na een week of 3 sloeg het om en knapte ik met de dag meer op. Rust nemen en jezelf de tijd gunnen.
Sterkte hoor, het zuigt.
dinsdag 5 juli 2022 om 16:15
Damn Luci!LuciFee2022 schreef: ↑05-07-2022 11:10Partner heeft corona.. Pas positief bij test 3, op 5e dag na begin klachten...
En ik heb nog steeds bronchitis en was al futloos daarvoor.. hoop zo dat ik het niet toch nog krijg.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 5 juli 2022 om 18:48
Ah nee, wat verdrietig!

Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 5 juli 2022 om 19:17
Wat verdrietig!

dinsdag 5 juli 2022 om 19:27
Voor de trein gesprongen?