Luisterboek stopt zodra telefoon in slaapstand gaat
woensdag 6 juli 2022 om 08:58
Om helemaal gek van te worden: als ik een luisterboek (Kobe Rakuten) wil beluisteren via mijn Samsung telefoon of tablet stopt het zodra deze in slaapstand gaan. Dit is de time out die je kunt instellen op enkele seconden tot maximaal 10 minuten. Je kunt deze niet uitzetten of of op oneindig zetten. Ik heb gegoogled en zie dat er een oplossing voor zou zijn maar deze werkt niet (https://www.onlinebibliotheek.nl/app/ve ... etten.html#:).
Er is ook een app, Stay awake, die dit probleem zou omzeilen maar helaas, dit werkt ook niet.
Het schijnt een Android ding te zijn die slaapstand maar ik kan me niet voorstellen dat de helft van de mensen geen luisterboek kan beluisteren vanwege deze setting.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Er is ook een app, Stay awake, die dit probleem zou omzeilen maar helaas, dit werkt ook niet.
Het schijnt een Android ding te zijn die slaapstand maar ik kan me niet voorstellen dat de helft van de mensen geen luisterboek kan beluisteren vanwege deze setting.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 6 juli 2022 om 09:10
Ja klopt, alleen zelfs als ik deze uitzet stopt het luisterboek zodra de telefoon in slaapstand gaat. Hij blijft naar slaapstand/time-out gaan. Soms duurt het langer dan de 30 seconden maar uiteindelijk gaat ie op zwart. Echt raar want je zou denken 30 seconden is 30 seconden en niet 38 seconden zoals ie gisteren ineens deed. Ik was 8 seconden heel blij want dacht dat het probleem was opgelost maar toen ging ie dus bij 38 seconden ineens uit.toulouse74 schreef: ↑06-07-2022 09:02Volgend mij heeft het met energiebesparing te maken.
Je moet de batterij optimalisatie uitzetten voor de app. Ergens bij Instellingen.
Vanochtend de hele boel nog eens nagekeken maar probleem blijft zich voordoen.
Poep, wie heeft jou gescheten?

woensdag 6 juli 2022 om 11:13
woensdag 6 juli 2022 om 11:32
woensdag 6 juli 2022 om 11:50
woensdag 6 juli 2022 om 12:14
Huh? Ik heb op mijn Android telefoon gewoon de slaapstand naar 30 minuten kunnen verschuiven. Dus die telefoon blijft nu gewoon 30 minuten met beeld aan staan. Dat is een standaard instelling onder de display settings. Het is dan geen Samsung maar Android instellingen zijn redelijk universeel.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in