Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Elfje* schreef:
07-07-2022 19:02
Ik ben vanmorgen aan staar geopereerd. Morgen mag het verband eraf. Hopelijk zit mijn nieuwe lens dan nog op zijn plek. Ik typ en lees nu met mljm luie oog. Best ingewikkeld.
Sterkte met je herstel!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
“Ja mevrouw ik bel even over de opname morgen, voor het implanteren van de hartritmemonitor. Is het voor uw moeder?” “Nee, want dan zou u mijn moeder moeten bellen lijkt me”. “Ja u klinkt nog zo jong” “Heel fijn, maar het is toch echt voor mij” “Nou wel gek hoor, jeetje, vind het echt heel gek” Echt Gerda, wat jij gek vindt interesseert me geen moer, zeg me gewoon even hoe laat en waar ik me moet melden zeg. Werkelijk.
Moiren schreef:
07-07-2022 20:21
Die hebben geen trekkers.
Hun Kalasjnikovs wel hoor.
Woll*Stone schreef:
De vraag is door wie.

Bij topic: Hoeveel geld spaar jij nog per maand anno 2022?

Staat wegens trollen
Pieremachochel
Moiren schreef:
Die hebben geen trekkers.
Ze kunnen wel heel goed trekkers overhalen!
Beterschap, Elfje!
*Red* schreef:
07-07-2022 20:28
“Ja mevrouw ik bel even over de opname morgen, voor het implanteren van de hartritmemonitor. Is het voor uw moeder?” “Nee, want dan zou u mijn moeder moeten bellen lijkt me”. “Ja u klinkt nog zo jong” “Heel fijn, maar het is toch echt voor mij” “Nou wel gek hoor, jeetje, vind het echt heel gek” Echt Gerda, wat jij gek vindt interesseert me geen moer, zeg me gewoon even hoe laat en waar ik me moet melden zeg. Werkelijk.
Jij heeel veel sterkte morgen!

*steekt hart onder riem*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Elfje* schreef:
Ik ben vanmorgen aan staar geopereerd. Morgen mag het verband eraf. Hopelijk zit mijn nieuwe lens dan nog op zijn plek. Ik typ en lees nu met mljm luie oog. Best ingewikkeld.
Huh? Daar gaat mijn vooroordeel dat staar een oude-mensen-kwaal is.
Sterkte.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
feow schreef:
07-07-2022 20:36
Jij heeel veel sterkte morgen!

*steekt hart onder riem*
Dank je wel, had het vandaag, ze belden gisteren :proud: Ik was voor mijn doen best lang stil van verbazing :P
Moiren schreef:
07-07-2022 18:26
Gevoelsmens een perma. Ze zal gemist worden.
Zo jammer, we hebben meer gevoelsmensen nodig.

David Dunning
*Red* schreef:
Zeker gek. :roll:

Sterkte.

David Dunning
*Red* schreef:
07-07-2022 20:40
Dank je wel, had het vandaag, ze belden gisteren :proud: Ik was voor mijn doen best lang stil van verbazing :P
Potjandikkie.
Schrijf jij nu dat je na een operatieding bij je hart vandaag alweer zit te forummen?
Respect!

En een :hug: van jou en een :hug: voor je :heart:
Bedankt voor de sterktewensen! Solo, het is een familiekwaal van vaders kant. Mijn oma, mijn vader en mijn zus hadden het ook op jonge leeftijd. Red, wat een gek gedoe zeg. Heel veel sterkte morgen!
*Red* schreef:
We maken met de trekker wel een ommetje langs Gerda.
Moiren schreef:
En zo sneu, mijn pa is dan alleen maar aan het overgeven en kan bijna niet meer staan van de pijn. En moeders in een rolstoel.
Voortaan dus 112 bellen.
Jezus krijst. Sommige lui in de zorg sporen echt niet. Heel veel sterkte voor je ouders.
Elfje, jij ook!
Luci ik hoop dat je je niet nog veel beroerder voelt nu met covid er bovenop.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
feow schreef:
07-07-2022 20:44
Potjandikkie.
Schrijf jij nu dat je na een operatieding bij je hart vandaag alweer zit te forummen?
Respect!

En een :hug: van jou en een :hug: voor je :heart:
:$ Het viel me alles mee moet ik zeggen, ook wel eens fijn.

:lips:
Jij ook beterschap Red!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Thanks, Aeon & Solo!
Red, Elfje en Moi beterschap en sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Red, sterkte, klinkt heftig.
Iedereen op vakantie?

David Dunning
Solomio schreef:
08-07-2022 18:27
Iedereen op vakantie?
Nee
Elfje* schreef:
08-07-2022 18:32
Nee
Ok.

David Dunning
Solomio schreef:
08-07-2022 18:56
Ok.
:proud:
Solomio schreef:
08-07-2022 18:27
Iedereen op vakantie?
Allemaal ziek zwak en misselijk zo te lezen. Hoe heette dat schaduwtopic nog maar weer? Kan er even niet opkomen. Verdrongen denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven