Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
woensdag 13 juli 2022 om 20:19
Wat enorm vervelend Attraverso, voel plaatsvervangende nijd.
Zijn tijd verdelen?! Hoe ziet hij dit voor zich, dat jij mooi mag wachten totdat hij weer even klaar bij haar is? Heel vreemd dit.
Hij had beter kunnen kiezen met wie hij zou gaan, nog niet leuk maar wel duidelijker.
Hoe ga je dit oplossen Attraverso...
Zijn tijd verdelen?! Hoe ziet hij dit voor zich, dat jij mooi mag wachten totdat hij weer even klaar bij haar is? Heel vreemd dit.
Hij had beter kunnen kiezen met wie hij zou gaan, nog niet leuk maar wel duidelijker.
Hoe ga je dit oplossen Attraverso...
Hatsjikideee...

woensdag 13 juli 2022 om 20:27
Ik zou voorlopig maar de eer aan mezelf houden en hem gewoon maar de tijd geven met zijn ex en dat festival, en zelf andere plannen maken. Ik zou het wel kunnen verkroppen dat hij haar nog iets verschuldigd (>) is, maar dan zou ik wel zelf wat afstand nemen zodat hij begrijpt dat jij hier geen deel van wil uitmaken.
woensdag 13 juli 2022 om 22:45
Ik weet dat het lastig en supermakkelijk praten is, maar deze man heeft inmiddels bewezen dat hij jou niet de volledige aandacht kan geven die je wil en verdient. Je hebt hem/het genoeg kansen gegeven, ik denk dat het tijd wordt dat je je grenzen serieus gaat nemen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 13-07-2022 22:46
1.66% gewijzigd
wij slapen nooit.

woensdag 13 juli 2022 om 23:27
Niet veel single vrienden nee, maar ik ontmoet wel regelmatig mensen en ga er vaak wel alleen op uit dus dat zit goed. Maar, echt waar, waar ik ook kom lijkt iedereen wel bezet te zijn. Er is op mijn werk bijvoorbeeld niet een vrouw van ongeveer mijn leeftijd die vrijgezel is, beetje pech mee ook wel. NMLK in mijn buurt is ook niet zo populair, behalve voor wandelaars ed maar dat is vaak ook wel wat ouder (regio Apeldoorn). Specifieke wensen heb ik niet. Nu heb ik mij ook wel een tijdje lopen verbazen waarom het niet lukt, maar het is ook wel denk ik dat ik kennelijk niet meteen de uitstraling heb van heb ik jou daar. Ook al krijgen mijn foto's bijvoorbeeld een 8 op paiq? Ik hou het er gewoon op dat mijn doelgroep, dwz rond de 30 en het liefst hoogopgeleid, vooral in de randstad woont en niet in mijn buurt. Wat betreft mijn benadering, ik denk er al lang over na wat er dan aan zou schelen. Waarschijnlijk moet ik mij wat meer focussen op het maken van plezier en kom ik wat te droog over. Maar dat is zomaar een gedachte. Voorlopig heb ik genoeg te doen en kom ik net uit een coronabesmetting, heb dus mijn energie nodig om mijn gewone dingen te managen. De rest komt ooit wel weer en het hoeft allemaal ook weer niet zo nodig van mij.Antoon69 schreef: ↑11-07-2022 00:17Heb je misschien gezellige single vriend met wie je leuke dingen kunt ondernemen, en waarbij je ook andere mensen ontmoet? NMLK misschien iets voor jou? Als bijvoorbeeld tinder niet echt opschiet, zou het handig zijn om te weten waar dat aan ligt. Zit je in een regio waar niks gebeurt of is er iets met jou dat moeilijk ligt, of heb je heel specifieke wensen? Ik vind het best rot om te lezen hier dat het sommigen maar niet lukt om iemand te vinden die bij hun past. En dan jarenlang ongewild alleen zijn. Het is misschien makkelijk praten maar Ik zou bijna denken dat je dan dus iets moet veranderen in je benadering. Ik ben er van overtuigd dat op ieder potje een deksel past en dat het juist een beetje de kunst is om die te vinden.
Ik vind het ook heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Zij het dat het dus niet echt werkt en lekker loopt via de tinderchat. Het is nogal een verschil of je daadwerkelijk de wedstrijd mee kunt doen, om hem vervolgens dan wel te verliezen. Of dat je dus altijd op de bank zit en je team ziet verliezen. Het eerste kan leuk zijn afhankelijk van je instelling en bij het tweede ben je machteloos en ontbreekt het dus ook aan het plezier.
woensdag 13 juli 2022 om 23:34
Wacht, jullie praten al niet meer? Heeft hij niks meer gezegd?Attraverso schreef: ↑13-07-2022 23:10Idd daar komt het op neer Antoon.
Along je hebt gelijk.
We praten trouwens niet meer en van mij mag het zo blijven.
wij slapen nooit.
woensdag 13 juli 2022 om 23:39
Tsjonge Attra wat een gedoe. Kom je een leuke potentiële partner tegen en blijft die maar plakken bij een of andere ex. Hoeveel sta jij toe? Of hoop je op termijn dat je belangrijker wordt? Ik heb al die verwijderde berichten gemist, zal wel totaal niet op de hoogte zijn. Maar jullie praten nu niet meer, misschien tijd voor een nieuw hoofdstuk dan
donderdag 14 juli 2022 om 07:59
Nee, heb nogal heftig mijn ongenoegen geuit op het eind van het weekend en hebben sindsdien geen contact meer.alongwiththesunshine schreef: ↑13-07-2022 23:34Wacht, jullie praten al niet meer? Heeft hij niks meer gezegd?
Ook niet van mijn kant. Geen behoefte aan. Net alsof ik van mijn roze wolk ben gedonderd en hem niet meer aantrekkelijk vind.
donderdag 14 juli 2022 om 10:32
En daar heeft hij niet meer op gereageerd? Wat achterlijk zeg. Nou, het scheelt in ieder geval dat je geen behoefte meer hebt aan zijn contact. Neemt niet weg dat het heel rot is allemaal.Attraverso schreef: ↑14-07-2022 07:59Nee, heb nogal heftig mijn ongenoegen geuit op het eind van het weekend en hebben sindsdien geen contact meer.
Ook niet van mijn kant. Geen behoefte aan. Net alsof ik van mijn roze wolk ben gedonderd en hem niet meer aantrekkelijk vind.

wij slapen nooit.
donderdag 14 juli 2022 om 14:48
Attraverso schreef: ↑14-07-2022 07:59Nee, heb nogal heftig mijn ongenoegen geuit op het eind van het weekend en hebben sindsdien geen contact meer.
Ik heb ook van alles gemist maar wat ik er nog wel van mee heb gekregen is dat het logisch is dat je je ongenoegen hebt geuit. Je bent toch meer waard hoor als de 2e plek. En dat hij nu geen contact meer met je opneemt zegt wel genoeg toch. Een vent die zo blijft hangen bij zijn ex moet maar mooi daar blijven.
donderdag 14 juli 2022 om 18:43
Soms weet/voel je dingen wel, maar is het toch goed om van anderen te horen, met een objectieve blik. Wel echt vervelend!
En ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Vanavond een date. Ik zie er beetje tegenop maar zet uiteraard wel door. Het is alleen drankje doen, dus een buil eraan vallen is moeilijk. Maar toch…
En ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Vanavond een date. Ik zie er beetje tegenop maar zet uiteraard wel door. Het is alleen drankje doen, dus een buil eraan vallen is moeilijk. Maar toch…
donderdag 14 juli 2022 om 20:17
Nou jongens, ik heb ook weer een verhaal. Ik vertelde toch over die Hollandse man waarmee ik had gesproken en dacht dat hij wel aardig was? Nou, mooi niet dus. We hadden uiteindelijk afgesproken om elkaar te ontmoeten. Vervolgens zouden we vandaag gaan videobellen, heeft hij me gewoon geblokkeerd (???) God, ik heb al heel wat kutdingen meegemaakt tijdens het daten maar elke keer komt het toch weer als een verrassing.
wij slapen nooit.

donderdag 14 juli 2022 om 20:45
Hè bah @along, wat een maffe actie... En wat is daten toch een gekut...
@Attra, ik heb ook niet alles meegekregen, maar klinkt alsof je (helaas) de juiste beslissing neemt nu. Zijn acties zijn duidelijk genoeg. Sterkte, want shit is het natuurlijk wel!
@Bedsermoen, ik heb natuurlijk geen idee waar het aan ligt dat je weinig matches hebt op Tinder, maar als ik voor mezelf spreek, dan ga ik bij mannen waarbij ik niet meteen voor het uiterlijk val heel erg af op tekst en interesses en zo. Als dat me aanspreekt, wil ik iemand toch nog weleens naar rechts swipen.
@Vazig, ik had een hele leuke Tindermatch (dacht ik), maar we bleken pas weken later af te kunnen spreken. Wij hebben toen tegen elkaar gezegd dat we tegen die tijd weer contact met elkaar zouden opnemen om iets te plannen. Want ik zie wekenlang appen met iemand die ik niet ken niet zitten. En dat hebben we toen ook gedaan.
Hier is het (nog steeds) een dooie boel. Ik heb contact met iemand via Bumble, maar mijn enthousiasme is matig. En het gesprek tot nu toe saai. En hij woont wel gewoon weer op 100 km afstand. En ik ga bijna op vakantie.
@Attra, ik heb ook niet alles meegekregen, maar klinkt alsof je (helaas) de juiste beslissing neemt nu. Zijn acties zijn duidelijk genoeg. Sterkte, want shit is het natuurlijk wel!
@Bedsermoen, ik heb natuurlijk geen idee waar het aan ligt dat je weinig matches hebt op Tinder, maar als ik voor mezelf spreek, dan ga ik bij mannen waarbij ik niet meteen voor het uiterlijk val heel erg af op tekst en interesses en zo. Als dat me aanspreekt, wil ik iemand toch nog weleens naar rechts swipen.
@Vazig, ik had een hele leuke Tindermatch (dacht ik), maar we bleken pas weken later af te kunnen spreken. Wij hebben toen tegen elkaar gezegd dat we tegen die tijd weer contact met elkaar zouden opnemen om iets te plannen. Want ik zie wekenlang appen met iemand die ik niet ken niet zitten. En dat hebben we toen ook gedaan.
Hier is het (nog steeds) een dooie boel. Ik heb contact met iemand via Bumble, maar mijn enthousiasme is matig. En het gesprek tot nu toe saai. En hij woont wel gewoon weer op 100 km afstand. En ik ga bijna op vakantie.