Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

maandag 18 juli 2022 om 13:50
Ik ben sinds een paar dagen in gesprek met een man via Bumble. Ik word niet wild enthousiast van hem, maar wil het wel het voordeel van de twijfel geven. De spoeling is hier dun en je weet toch pas hoe iemand echt is als je hem ontmoet.
En dus zijn we gisteravond overgestapt op whatsapp en afgesproken dat we een date gaan plannen. Het vervelende is alleen dat dit vanwege drukte en vakanties nog wel even gaat duren. Hij woont op 5 kwartier rijden, dus het is niet 'even' een drankje doen. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het eind augustus wordt.
Gisteravond sloot hij af met 'tot morgen' en net begint hij ook weer te appen. En nu merk ik dat ik hier nu al iebelig van word. Ik heb geen zin om wekenlang met iemand te appen die ik nog nooit gezien heb. Nu nog even een vriendelijke manier vinden om dat duidelijk te maken...
En dus zijn we gisteravond overgestapt op whatsapp en afgesproken dat we een date gaan plannen. Het vervelende is alleen dat dit vanwege drukte en vakanties nog wel even gaat duren. Hij woont op 5 kwartier rijden, dus het is niet 'even' een drankje doen. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het eind augustus wordt.
Gisteravond sloot hij af met 'tot morgen' en net begint hij ook weer te appen. En nu merk ik dat ik hier nu al iebelig van word. Ik heb geen zin om wekenlang met iemand te appen die ik nog nooit gezien heb. Nu nog even een vriendelijke manier vinden om dat duidelijk te maken...
maandag 18 juli 2022 om 15:04
Als je het echt een kans wil geven, en misschien ben je daar al voorbij, dan moet het in 6 weken tijd toch wel ergens lukken om een uurtje in het midden af te spreken?Avena schreef: ↑18-07-2022 13:50Ik ben sinds een paar dagen in gesprek met een man via Bumble. Ik word niet wild enthousiast van hem, maar wil het wel het voordeel van de twijfel geven. De spoeling is hier dun en je weet toch pas hoe iemand echt is als je hem ontmoet.

maandag 18 juli 2022 om 15:17
Nee, want hij zit tot 10 augustus zonder auto en ik vertrek 3 augustus op vakantie. Als ik me in bochten ga wringen, zou ik zijn kant op kunnen komen, maar de moeite om 2,5 uur in de auto te zitten voor een uurtje daten wil ik nu inderdaad niet doen. Maar ik vind het ook niet per se handig om elkaar één keer te zien en dan weer wekenlang niet. Dan liever de eerste ontmoeting uitstellen. En ondertussen het appen op een (heel) laag pitje.
maandag 18 juli 2022 om 15:51
Oh dan wordt het lastig ja...Avena schreef: ↑18-07-2022 15:17Nee, want hij zit tot 10 augustus zonder auto en ik vertrek 3 augustus op vakantie. Als ik me in bochten ga wringen, zou ik zijn kant op kunnen komen, maar de moeite om 2,5 uur in de auto te zitten voor een uurtje daten wil ik nu inderdaad niet doen. Maar ik vind het ook niet per se handig om elkaar één keer te zien en dan weer wekenlang niet. Dan liever de eerste ontmoeting uitstellen. En ondertussen het appen op een (heel) laag pitje.
Wekenlang appen is idd niks, de verwachtingen lopen dan vaak zo op ook..

maandag 18 juli 2022 om 19:19
Dat kan ook idd haha..
Heb je het al gezegd tegen hem?
Dat swipen ja herkenbaar, ik had na de zoveelste teleurstelling gezegd ik ga pas na mijn vakantie weer swipen.. ik ga vrijdag weg en je raad het al
maandag 18 juli 2022 om 19:24
maandag 18 juli 2022 om 19:41
Poeh nog 6 weken wachten en appen.
Waar je heb je het dan nog over.
Uitwisseling van vakantie foto's en de route.
En dan na 6 weken zie je elkaar en of je slaat op de vlucht
of je klimt in hem.
Maar ergens lees ik ook dat je niet wild enthousiast van hem wordt nog.
Denk je dat dit gaat beteren nog dan in die 6 weken?
Volgens mij zou je hem nu moeten ontmoeten om enthousiast te worden of je die 6 weken wil wachten.
Waar je heb je het dan nog over.
Uitwisseling van vakantie foto's en de route.
En dan na 6 weken zie je elkaar en of je slaat op de vlucht
Maar ergens lees ik ook dat je niet wild enthousiast van hem wordt nog.
Denk je dat dit gaat beteren nog dan in die 6 weken?
Volgens mij zou je hem nu moeten ontmoeten om enthousiast te worden of je die 6 weken wil wachten.
julia_20 wijzigde dit bericht op 19-07-2022 18:13
0.23% gewijzigd

maandag 18 juli 2022 om 22:33
Nee, ik kijk eerst even of een beetje laten doodbloeden ook werkt

maandag 18 juli 2022 om 22:45
@Bedsermoen en @Julia, ik zeg niet dat het ideaal is, maar ik vind 6 weken 'wachten' ook niet zo'n probleem als je iemand nog helemaal niet kent. Het voelt ook niet als wachten. Meer als iets dat nog in het vat zit (en wel of niet verzuurt).
Bij mijn vorige date (die achteraf alleen op vriendschap uit bleek) heeft er ook iets van 2 maanden gezeten tussen het moment dat we aan de praat raakten en het moment dat we elkaar zagen. Lukte ook niet eerder vanwege reizen/vakanties. Bleek geen enkel probleem. Paar keer leuk geappt, toen besloten om elkaar te gaan zien en afgesproken om weer contact op te nemen tegen die tijd. En zo ging het ook.
En nee, ik ben inderdaad niet enorm enthousiast. Qua uiterlijk zie ik niet meteen een obstakel (daar kun je op deze leeftijd ook gewoon niet te kritisch meer over doen), maar ik ben bang dat onze levensstijlen en interesses te ver uit elkaar liggen. Maar misschien vergis ik me daarin en een beetje meer date-ervaring (mijn vorige date was mijn eerste date in 5 jaar) kan ook geen kwaad.
Als ik nu ga bellen of als er dagelijks geappt moet worden, dan ga ik me teveel ergeren. Ik ren sowieso nogal gauw weg als een man te enthousiast doet. Beter om het nu even te laten rusten, straks gewoon af te spreken en te kijken wat de feromonen doen en of hij me nog verrast.
Bij mijn vorige date (die achteraf alleen op vriendschap uit bleek) heeft er ook iets van 2 maanden gezeten tussen het moment dat we aan de praat raakten en het moment dat we elkaar zagen. Lukte ook niet eerder vanwege reizen/vakanties. Bleek geen enkel probleem. Paar keer leuk geappt, toen besloten om elkaar te gaan zien en afgesproken om weer contact op te nemen tegen die tijd. En zo ging het ook.
En nee, ik ben inderdaad niet enorm enthousiast. Qua uiterlijk zie ik niet meteen een obstakel (daar kun je op deze leeftijd ook gewoon niet te kritisch meer over doen), maar ik ben bang dat onze levensstijlen en interesses te ver uit elkaar liggen. Maar misschien vergis ik me daarin en een beetje meer date-ervaring (mijn vorige date was mijn eerste date in 5 jaar) kan ook geen kwaad.
Als ik nu ga bellen of als er dagelijks geappt moet worden, dan ga ik me teveel ergeren. Ik ren sowieso nogal gauw weg als een man te enthousiast doet. Beter om het nu even te laten rusten, straks gewoon af te spreken en te kijken wat de feromonen doen en of hij me nog verrast.

dinsdag 19 juli 2022 om 00:05
Daar zou ik zo min mogelijk voor gaan, en ja ik weet dat het moeilijk is. Maar genoeg verhalen in dit topic en op het forum over hoe pijnlijk dat voor de ander kan zijn. Even op de tanden bijten en eerlijk zijn.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 19-07-2022 00:08
6.21% gewijzigd
wij slapen nooit.

dinsdag 19 juli 2022 om 08:48
Hoera! Wat leuk voor je! En nu, komt er een vervolg?
dinsdag 19 juli 2022 om 14:19
Wat leuk! Een succesverhaal zou wel weer wat hoop geven hier
dinsdag 19 juli 2022 om 14:20
Beetje laten doodbloeden als er nog geen date is geweest, is wat anders dan na daten ghosten vind ik..alongwiththesunshine schreef: ↑19-07-2022 00:05Daar zou ik zo min mogelijk voor gaan, en ja ik weet dat het moeilijk is. Maar genoeg verhalen in dit topic en op het forum over hoe pijnlijk dat voor de ander kan zijn. Even op de tanden bijten en eerlijk zijn.