Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2022 20:17
Nou jongens, ik heb ook weer een verhaal. Ik vertelde toch over die Hollandse man waarmee ik had gesproken en dacht dat hij wel aardig was? Nou, mooi niet dus. We hadden uiteindelijk afgesproken om elkaar te ontmoeten. Vervolgens zouden we vandaag gaan videobellen, heeft hij me gewoon geblokkeerd (???) God, ik heb al heel wat kutdingen meegemaakt tijdens het daten maar elke keer komt het toch weer als een verrassing.
Nou jaa zeg, wat een rare mannen heb je toch...
Jole schreef:
14-07-2022 20:36
Oh my God, dan denk je dat je alles gehad hebt, waar zijn de leuke mannen?!

Dit gebeurt tinderende mannen volgens mij ook vaak genoeg. Maar wel behoorlijk lullig gebaar.
Antoon69 schreef:
14-07-2022 21:12
Dit gebeurt tinderende mannen volgens mij ook vaak genoeg. Maar wel behoorlijk lullig gebaar.
Vrouwen zullen dat idd net zo goed doen ja..
alongwiththesunshine schreef:
14-07-2022 20:17
Nou jongens, ik heb ook weer een verhaal. Ik vertelde toch over die Hollandse man waarmee ik had gesproken en dacht dat hij wel aardig was? Nou, mooi niet dus. We hadden uiteindelijk afgesproken om elkaar te ontmoeten. Vervolgens zouden we vandaag gaan videobellen, heeft hij me gewoon geblokkeerd (???) God, ik heb al heel wat kutdingen meegemaakt tijdens het daten maar elke keer komt het toch weer als een verrassing.
ooh heel herkenbaar. Met iemand gekletst, hij leek heel enthousiast. Ook mij opeens bellen terwijl we dat nieuwe hadden afgestemd en wat mij niet uitkwam. Daarna wel gevodeobeld. Date gepland, een dag geen contact gehad en opeens zie ik zijn foto niet meer en heeft ie mij verwijderd. Ok? "Geen interesse"

Oke. Vreemde vogel, your loss.
Oef rare mannen hoor. Soms geen peil op te trekken. Ik had laatst een man die ws overduidelijk op zoek naar een fwb, prima maar hij had het niet op zijn profiel staan. Ff mee gechat maar was er al snel klaar mee. Hij draaide de boel gelijk naar sex toe. Heb vriendelijk bedankt.

Maar misschien bestaan ze nog, ik ga zondag weer naar mijn date. Hebben nu bij hem thuis afgesproken. Ben benieuwd, een huis en de inrichting zegt toch wel heel veel over de persoon zelf. Tot nu toe klikt het maar merk echt dat ik op zoek ben naar rode vlaggen. Heb bij mijn exen oogkleppen hiervoor opgehad….stekeblind was ik en smoorverliefd. Nu niet verliefd (nog niet) en tot nu toe nog geen gekke dingen aan hem opgemerkt. Maar ik blijf allert.
Ook echt superlullig RedRose! Bah.

Wat ik ook niet snap, is dat hij zelf met het initiatief kwam om elkaar te ontmoeten, met datum en plek. Dus dat vastgezet (zou eigenlijk vanavond zijn), vervolgens vroeg ik gisteren om nog te videobellen en besluit hij zonder te uitleggen en zonder duidelijk aangeven, dat maar in plaats van de date te plannen.

Letterlijk zo: "Doen we dat morgen, kunnen we daarna eventueel afspreken." Dus ik vroeg: "Wat bedoel je met eventueel?" Zegt hij: "Laten we kijken of we net zo’n leuk gesprek als vorige week hebben. Is dat zo, spreken we een keer af om een hapje te eten. Toch? Vond het wel een goed idee van je nl."

Misschien heel onschuldig bedoeld maar ik vond het eerder sneaky, dus ik kon zijn manier van communiceren niet waarderen. Dit ook geuit en gezegd dat als hij nog zo hard twijfelde hij dit op een eerlijke manier kenbaar moet maken. (Hij was ook nog aan het twijfelen bevestigde hij, hij vond dat normaal na één telefoongesprek.)
Maar nee hij wilde wel nog gewoon videobellen. En zojuist heeft hij me dus geblokt. Waarschijnlijk eieren voor z'n geld gekozen. Wat ook maar beter is want ik hou niet van incongruent handelende incompetente volwassen baby's die niet kunnen communiceren.

Misschien heb ik het over mezelf afgeroepen, ik ben ook niet altijd de makkelijkste in communicatie, kan nml vrij fel reageren als ik het idee heb dat iemand oneerlijk is of incongruent. Als je al het e.e.a. hebt meegemaakt dan versterkt dat helaas het wantrouwen en onverdraagzaamheid naar bepaald gedrag.
Waarschijnlijk heb ik ook weleens onterecht iemand veroordeeld, terwijl er niets aan de hand was. Maar goed het feit dat hij niet helemaal eerlijk communiceerde over dat hij nog twijfelde, heb ik al aangevoeld, dus er was wel iets. Ik weet het niet. Ik probeer zelf ook nog altijd te leren en niet alleen naar een ander te kijken. Maar misschien was het gewoon een sukkel.
wij slapen nooit.
Along, wat vervelend zo’n actie. Zeker als je elkaar al gesproken hebt is dat blokkeren echt raar. Ik begrijp sowieso dat blokkeren niet zo goed maar, heb dat maar 1 x in mijn leven gedaan.
Denk in dit geval dat je gelijk had en dat zijn enthousiasme minder werd. En begrijp volkomen dat het dan irritant is dat hij beetje om de hete brij heen draait. En daarmee ook niet eerlijk overkomt. Jij duikt er dan bovenop en confronteert hem heel direct op basis waarvan hij zich onder druk voelt gezet, geen uitweg meer weet dan heel laf te blokkeren. Ik denk dat er aan deze man niets verloren is gegaan. Je bent er nu alleen waarschijnlijk wat eerder achtergekomen!
Kan me wel voorstellen dat je soms ook feller bent dan ‘nodig’ zoals je zelf ook aangeeft. Er zijn natuurlijk ook mannen die wat onhandig zijn in hun communicatie. En als iemand dan te dicht op hun huid zit om hen daarop te wijzen haken ze ook af. Misschien worden ze dan beetje ‘bang ‘ van je of denken ze dat je altijd moeilijk doet. En ms moet je ook een man hebben die zich daardoor niet uit het veld laat slaan, want zoals je vlg mij aangeeft is het een soort defensie techniek van je (ingegeven door bepaalde ervaringen.)
Die komt soms goed van pas want je weet denk sneller waar je aan toe bent, je komt snel tot de kern. Niet altijd leuk maar beter dit dan dan dat het lang doorettert en alsnog eindigt. Misschien soms ook iets buiten proportie. En zou een tikkie objectiever, verifiëren op rustige manier of iets klopt en geduldiger beter passen.

Je lijkt me een mooie, pittige dame en er zijn vast leuke en sterke mannen die dat temperamentvolle waarderen. Maar ms kan het soms een tandje minder en wat minder scherp (en soms ook juist niet😀).
Balans is met veel dingen het toverwoord, ik probeer dat met veel dingen na te streven in mijn leven . Uiteraard niet altijd succesvol en leuk maar wel met groei. Het interessante is dat als je goed naar jezelf kijkt altijd wel weer dingen oppakt, en altijd blijft leren, hoe oud je ook bent.
Nou de date was gisteren best leuk! Weet nog niet of er een vervolg komt maar het was relaxed en het was makkelijk praten, en lachen, met hem.
Ook als het verder niets wordt was dit een positieve ervaring.
Wat leuk Babette... Had je wel het gevoel dat je hem wilde zoenen?
Of werd er al een beetje geflirt..
Goede vraag. Heel subtiel geflirt misschien. En ik had het gevoel dat ik misschien zou willen zoenen met hem. Het is dus wel in me opgekomen. Mocht er een 2e date komen dan wel belangrijk om ,als het weer leuk is uiteraard, te zoenen.
Maar ik ben een rare, ben niet verlegen maar op zo’n moment van afscheid opeens wel. Dan zeg ik heel snel gedag en zoefff… ben ik weg, zoiets.
Babette25 schreef:
15-07-2022 14:45
Goede vraag. Heel subtiel geflirt misschien. En ik had het gevoel dat ik misschien zou willen zoenen met hem. Het is dus wel in me opgekomen. Mocht er een 2e date komen dan wel belangrijk om ,als het weer leuk is uiteraard, te zoenen.
Maar ik ben een rare, ben niet verlegen maar op zo’n moment van afscheid opeens wel. Dan zeg ik heel snel gedag en zoefff… ben ik weg, zoiets.
Zoenen niet bewaren voor het afscheid, is zo jammer voor alles wat er daarna gebeurt (zou kunnen gebeuren, doel niet meteen op seks ofso) ;)
Ik zeg niks hahaha
Babette25 schreef:
15-07-2022 14:45

Was je eigenlijk op date met een van de jonge goden waar je mee aan het appen was? En dat beviel wel goed dus.. :D
Haha nee hoor. Was ongeveer mijn leeftijd Antoon. Ach ja ik zie het wel.
Klinkt niet verkeerd :). Hoop dat het goed uit zal pakken. Maar ik heb al best wel wat verschillende vrouwen gezien van wie de voorkeur naarmate ze richting 50 gingen veranderde van de grijze 'karakterkop' van hun 10 jaar oudere partner naar mannen tussen de 25 en 40 :D .
Ga wat details weghalen, niet quoten
Voor wie graag up to date wil blijven: hij heeft uiteindelijk gisteren gebeld maar gaf nog even mee dat ...minder herkenbaar gemaakt: komt er op neer dat hij weer een afspraak die we een tijd geleden maakten waar ik ook anderen bij had uitgenodigd afgezegd heeft om iets te doen met zijn ex.
Ik heb er een punt achter gezet.
attraverso wijzigde dit bericht op 16-07-2022 18:49
38.42% gewijzigd
Wat een clown Attra. Alsof jij blij mag zijn dat je met hem en ex mee mag. Groot gelijk dat je er nog steeds een punt achter zet. Vreselijk derde wiel aan de wagen gevoel.
Tjee Attraverso, wat een rare vent is dat... Waarom is hij niet gewoon bij zijn ex gebleven?

Sterkte! :hug:
Avena schreef:
16-07-2022 16:06
Tjee Attraverso, wat een rare vent is dat... Waarom is hij niet gewoon bij zijn ex gebleven?

Sterkte! :hug:
Zij is van hem weg gegaan voor iemand anders en is meteen met die man gaan samenwonen.
attraverso wijzigde dit bericht op 16-07-2022 21:09
19.58% gewijzigd
Nou dan heeft hij nog met een flink issue te dealen voordat hij weer de relatiemarkt op zou kunnen... Heel erg balen voor jou dat hij dat zelf niet inzag...
Oh wat erg Attraverso, snap dat je er een punt achter hebt gezet.
Maar wat zal jij je rot voelen..
Kost weer even tijd om dat een plek te geven en je tijd weer in te vullen..
Sterkte!
Mimali schreef:
16-07-2022 16:28
Oh wat erg Attraverso, snap dat je er een punt achter hebt gezet.
Maar wat zal jij je rot voelen..
Kost weer even tijd om dat een plek te geven en je tijd weer in te vullen..
Sterkte!
Nagel op de kop... Na zo veel intense weekends val ik in een zwart gat... Dank je.
Attraverso schreef:
16-07-2022 16:38
Nagel op de kop... Na zo veel intense weekends val ik in een zwart gat... Dank je.
Begrijp ik helemaal! Maar ook hier kom je weer doorheen, je bent een sterke vrouw 💪..
En ja ik weet het, nu denk je het zal wel( is herkenbaar) maar het komt goed...
Knuffel Attra :hug:

En voor hem een dikke middelvinger o_o
Jezus wat een eikel. Hij weet niet wat hij laat gaan. Meis een hele dikke knuffel en veel chocola eten...
Dit moet een plekje gaan krijgen en dat zal tijd kosten. Heel veel sterkte en hier kan je lekker komen uitrazen... :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven