Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Rollergirl schreef op 16 juni 2009 @ 16:15:

VPRO zoekt..... naar de forumregels ;) Dank je! Tis verwijderd!
@Driffa/Sunneke/Zurrpruim; gaarne elders discussieren. De hoofdmod is alles aan het uitzoeken, maar wat mij betreft krijgen jullie allen een permaban.
quote:Viva Angel5 schreef op 16 juni 2009 @ 22:30:

@Driffa/Sunneke/Zurrpruim; gaarne elders discussieren. De hoofdmod is alles aan het uitzoeken, maar wat mij betreft krijgen jullie allen een permaban.

OW wat jou betreft, nou wat mij betreft mag je dan een hele goede reden hebben om mij te bannen. Want ik doe niets verkeerd! Dat we niet op dezelfde manier schrijven is wat anders, en dat je het niet kan waarderen is ook een andere zaak. Maar houd mij aan de regels.

En wat betreft hier discussiëren, doe ik niet meer!
hoi angel.. in het topic "wanneer komt de verliefdheid "doet cafe de liefde een oproep. vandaag om ong. half 2.

groetjes
Dank je Kitty, ik heb de oproep verwijderd!
Five, mail
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Hoi Viefke, ik zou even een ip check doen bij Rarawiebenik en mma in het topic van Driffa (goh wat toevallig he?) Volgens mij zijn dit twee gepermabanden die vandaag weer gepermaband zijn. Hoe vaak kun je eigenlijk gepermaband worden?
Verwijderd wegen privacy vriend moet alimentatie gaan betalen, wat zijn de gevolgen?
quote:Viva Angel5 schreef op 22 juni 2009 @ 10:57:

Verwijderd wegen privacy vriend moet alimentatie gaan betalen, wat zijn de gevolgen?Huh? Ik was vanochtend wel voor het laatst gaan kijken, maar wat is er dan inmiddels gebeurd?
Five, zou je de titel van mijn topic Inspiratietopic! Gescheiden ouders die het wél goed doen.... willen veranderen in "Inspiratietopic: gescheiden ouders waar het goed gaat". Er zijn mensen die zich aangevallen voelen door de titel en dat is niet de bedoeling.
quote:Muis66 schreef op 22 juni 2009 @ 11:23:

[...]

Huh? Ik was vanochtend wel voor het laatst gaan kijken, maar wat is er dan inmiddels gebeurd?

TO heeft me verzocht het topic te verwijderen, wij moeten daaraan gehoor geven.

@Poez; ga ik doen!
Thanks Five! Wat ben je weer snel vandaag ;-P
Five, ik wil ook melding doen van de activiteiten van Driffa (in het kader van haar recente dubbelnicken binnen 1 topic en het feit dat ze het topic van anderen (vrouwen met een moslimman/vriend) verziekt. Ze blijft bezig. De dames daar zijn nog erg vriendelijk, maar dat sommigen erover denken het forum te verlaten vanwege een dergelijke galbak, gaat mij te ver.

Ik onderschrijf de reactie van Jaschenka volledig. Kan dit stuk vreten annex kleuter (Driffa) niet worden geëlimineerd? Ze draagt niets bij aan discussies maar vindt slechts plezier in het zieken van anderen en het vergallen van andermans plezier.

Bij voorbaat dank.
Beste Five, naar aanleiding van mijn reactie hier en op het ''Vrouwen met een moslim-man/vriend topic'', reageert ene Fleurtje007. Deze nick is net aangemaakt. Ik heb het vermoeden dat ''men'' weer bezig is. Kun jij even een check doen ( waarschijnlijk wisselt ''men'' steeds van IP-adres. Mijn dank is groot!
Heeft die Driffa geen permaban gekregen dan??
Thanx Alice, Fleurtje007 is idd weer dezelfde. En nee Z&Z Driffa niet, omdat Naomi niet overtuigd was dat zij ook dezelfde persoon is.
Ik vraag bij deze toestemming om het biechtaccount te mogen laten gebruiken in mijn topic "vreemgaan...wie doet het?" Zou er geen toestemming komen is dat geen ramp, maar dan moeten de mensen die dat willen, een eigen anonieme account aanmaken. Ik verwijs voor het hoe en waarom naar dit door mij geopende topic, en ik lees aldaar graag of deze toestemming er komt. Ik heb in ieder geval gevraagd aan iedereen om te wachten met het gebruik van deze biechtaccount.
Ik had al antwoord gegeven in het topic. Maareeh "moeten mensen een eigen anoniem account aanmaken"???? Que?
Hoi Viva angel5,

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend "Nog even wachten?". Een aantal mensen hebben me hierdoor herkend en het is ook niet meer relevant. Zou je dit topic willen verwijderen?

Dank je.

Riedeltje
Hallo Angel, in de topic mijn vriend is voor mij wel eens naar de hoeren geweest heeft Binkie14 5 keer dezelfde post geplaatst. Kan je er 4 verwijderen?
quote:riedeltje schreef op 29 juni 2009 @ 09:51:

Hoi Viva angel5,

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend "Nog even wachten?". Een aantal mensen hebben me hierdoor herkend en het is ook niet meer relevant. Zou je dit topic willen verwijderen?

Dank je.

Riedeltje

Is verwijderd!

quote:Ratteke schreef op 29 juni 2009 @ 20:11:

Hallo Angel, in de topic mijn vriend is voor mij wel eens naar de hoeren geweest heeft Binkie14 5 keer dezelfde post geplaatst. Kan je er 4 verwijderen?Done!
kan iemand jarig en teleurgesteld verwijderen?

gaat nergens meer over er word alleen met modder gegooit
Als de TO degene is die het moddergooien uitlokt, is het dan niet simpeler de TO te verwijderen?
quote:rider schreef op 01 juli 2009 @ 14:40:

Als de TO degene is die het moddergooien uitlokt, is het dan niet simpeler de TO te verwijderen?
Er is er eentje volledig aan het doorslaan. Zonnesteek ofzo.

mutsie85...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven