Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
woensdag 17 juni 2009 om 07:32
quote:Viva Angel5 schreef op 16 juni 2009 @ 22:30:
@Driffa/Sunneke/Zurrpruim; gaarne elders discussieren. De hoofdmod is alles aan het uitzoeken, maar wat mij betreft krijgen jullie allen een permaban.
OW wat jou betreft, nou wat mij betreft mag je dan een hele goede reden hebben om mij te bannen. Want ik doe niets verkeerd! Dat we niet op dezelfde manier schrijven is wat anders, en dat je het niet kan waarderen is ook een andere zaak. Maar houd mij aan de regels.
En wat betreft hier discussiëren, doe ik niet meer!
@Driffa/Sunneke/Zurrpruim; gaarne elders discussieren. De hoofdmod is alles aan het uitzoeken, maar wat mij betreft krijgen jullie allen een permaban.
OW wat jou betreft, nou wat mij betreft mag je dan een hele goede reden hebben om mij te bannen. Want ik doe niets verkeerd! Dat we niet op dezelfde manier schrijven is wat anders, en dat je het niet kan waarderen is ook een andere zaak. Maar houd mij aan de regels.
En wat betreft hier discussiëren, doe ik niet meer!
maandag 22 juni 2009 om 13:07
maandag 22 juni 2009 om 13:32
woensdag 24 juni 2009 om 14:13
Five, ik wil ook melding doen van de activiteiten van Driffa (in het kader van haar recente dubbelnicken binnen 1 topic en het feit dat ze het topic van anderen (vrouwen met een moslimman/vriend) verziekt. Ze blijft bezig. De dames daar zijn nog erg vriendelijk, maar dat sommigen erover denken het forum te verlaten vanwege een dergelijke galbak, gaat mij te ver.
Ik onderschrijf de reactie van Jaschenka volledig. Kan dit stuk vreten annex kleuter (Driffa) niet worden geëlimineerd? Ze draagt niets bij aan discussies maar vindt slechts plezier in het zieken van anderen en het vergallen van andermans plezier.
Bij voorbaat dank.
Ik onderschrijf de reactie van Jaschenka volledig. Kan dit stuk vreten annex kleuter (Driffa) niet worden geëlimineerd? Ze draagt niets bij aan discussies maar vindt slechts plezier in het zieken van anderen en het vergallen van andermans plezier.
Bij voorbaat dank.
woensdag 24 juni 2009 om 16:39
Beste Five, naar aanleiding van mijn reactie hier en op het ''Vrouwen met een moslim-man/vriend topic'', reageert ene Fleurtje007. Deze nick is net aangemaakt. Ik heb het vermoeden dat ''men'' weer bezig is. Kun jij even een check doen ( waarschijnlijk wisselt ''men'' steeds van IP-adres. Mijn dank is groot!
zondag 28 juni 2009 om 13:04
Ik vraag bij deze toestemming om het biechtaccount te mogen laten gebruiken in mijn topic "vreemgaan...wie doet het?" Zou er geen toestemming komen is dat geen ramp, maar dan moeten de mensen die dat willen, een eigen anonieme account aanmaken. Ik verwijs voor het hoe en waarom naar dit door mij geopende topic, en ik lees aldaar graag of deze toestemming er komt. Ik heb in ieder geval gevraagd aan iedereen om te wachten met het gebruik van deze biechtaccount.

dinsdag 30 juni 2009 om 09:41
quote:riedeltje schreef op 29 juni 2009 @ 09:51:
Hoi Viva angel5,
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend "Nog even wachten?". Een aantal mensen hebben me hierdoor herkend en het is ook niet meer relevant. Zou je dit topic willen verwijderen?
Dank je.
Riedeltje
Is verwijderd!
quote:Ratteke schreef op 29 juni 2009 @ 20:11:
Hallo Angel, in de topic mijn vriend is voor mij wel eens naar de hoeren geweest heeft Binkie14 5 keer dezelfde post geplaatst. Kan je er 4 verwijderen?Done!
Hoi Viva angel5,
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend "Nog even wachten?". Een aantal mensen hebben me hierdoor herkend en het is ook niet meer relevant. Zou je dit topic willen verwijderen?
Dank je.
Riedeltje
Is verwijderd!
quote:Ratteke schreef op 29 juni 2009 @ 20:11:
Hallo Angel, in de topic mijn vriend is voor mij wel eens naar de hoeren geweest heeft Binkie14 5 keer dezelfde post geplaatst. Kan je er 4 verwijderen?Done!