Mode & Beauty alle pijlers

Basic shirts man goede kwaliteit

06-08-2022 23:24 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zoek voor mijn vriend goede basic zwarte shirts voor onder zijn werkkleding. Hij draagt nu G-star. Die draagt hij al jaren en die gaan heel lang mee. De kleur blijft mooi, zit nog steeds model in en het belangrijkste is de (ronde) kraag zit nog mooi. Shirts zijn van 100% katoen. De laatste keer dat hij nieuwe shirts kocht zo’n 5 jaar geleden was een 2-pak 25 euro. Nu zijn diezelfde pakken 15 euro (!) duurder geworden. Nu zijn we op zoek naar een goedkoper alternatief. Iemand een tip?
Shirts van bamboe misschien een optie? De sokken van bamboe die mijn vriend heeft blijven aanzienlijk mooier en zwarter dan de katoenen sokken die hij heeft. En bamboe heeft een beter vochtafdreivend vermogen dan katoen.
Je hebt ze van bamboo basics, maar de hem heeft ze ook gewoon.
Ietsje goedkoper en uitstekende kwaliteit: Girav. In allerlei lengte- en breedtematen verkrijgbaar.
Mijn eerste gedachte is de Hema.
Man zweert al 25 jaar bij de zwarte t-shirts van bij Zeeman.

Wel uitkijken, want de helft heeft een V-hals.
(Man wil hier ook alleen maar de ronde :-) . )
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Mijn man draagt de basics van Girav. Blijven lang goed en hij heeft de shirts met extra lengte zodat ze goed in zijn broek blijven zitten.
Wissewis schreef:
07-08-2022 02:54
Man zweert al 25 jaar bij de zwarte t-shirts van bij Zeeman.

Wel uitkijken, want de helft heeft een V-hals.
(Man wil hier ook alleen maar de ronde :-) . )
Mijn man ook. Dan wel die van 3,99, niet die van 2,99.
Zou hij ook ergens een topic openen met de vraag waar hij het beste shirtjes van goede kwaliteit voor z'n vriendin kan vinden?

Wat is dat toch, vrouwen en kleding kopen voor man/vriend. Dat kunnen ze toch prima zelf?
vogelkip schreef:
07-08-2022 07:31
Zou hij ook ergens een topic openen met de vraag waar hij het beste shirtjes van goede kwaliteit voor z'n vriendin kan vinden?

Wat is dat toch, vrouwen en kleding kopen voor man/vriend. Dat kunnen ze toch prima zelf?
Wat altijd een azijnzeikerij. Als zij het toch zo doen, ieder zijn ding toch?
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
vogelkip schreef:

Mijn man zit niet op een forum, die zou ook best aan mij kunnen vragen of ik het zou willen posten.
Ik vraag ook wel eens of mijn man iets voor mij wil doen.
Gelukkig doen we dat voor elkaar ;)
vogelkip schreef:

Ah, dus jij bent er eentje die niets voor de ander wil doen, 'want feminisme'. Brrrr.....
Vroeger zou ik ook gezegd hebben Hema, maar daar is de kwaliteit van de basic shirts echt anders geworden. Ik voel duidelijk verschil tussen de oude shirts en de nieuwe shirts. Dus ik lees even mee!
Kringloop, altijd goeie kwaliteit.
Hier ook shirts van bamboo basics. Net zoals ondergoed en sokken. Draagt allemaal heerlijk. Ze zeggen dat het niet goed tegen de droger kan. Ik doe het wel in de droger op lage temperatuur en het blijft mooi.
Laatst bij de primark shorts voor 3 euro voor man gekocht. Blijven mooi en niet duur.
Het leven is niet eerlijk
Oh-happy-day schreef:
06-08-2022 23:59
Mijn eerste gedachte is de Hema.

Niet als je kwaliteit wil.
De t shirts van pima katoen of premium katoen van H&M.
Zijn van een superkwaliteit.
Mijn man heeft regular fit, maar ze hebben ook slimfit.
Bristol. Basic shirts in verschillende kleuren vaak iets van 2 voor 10-12 euro.
Ik vind deze shirts fijn hier (zijn voor mijn gevoel wat dikker/steviger)
Man draagt deze shirts dus jarenlang wekelijks een keer, begrijp ik. Dus minimaal 100x, misschien wel 200x. Hoeveel kostte jouw nieuwste kledingstuk en hoe vaak ga je die dragen denk je? Ook wekelijksjarenlang?
Ik vind het ook een hoop geld voor 2 zwarte t-shirts hoor, maar als ze zo goed bevallen zou ik hem toch weer gewoon dezelfde shirts laten kopen. Een jurk voor mij is (veel) duurder en draag ik aanmerkelijk minder vaak.
Mocht je toch nog gstar willen, hij is hier in de aanbieding:

https://m.aboutyou.nl/p/g-star-raw/shir ... LKEALw_wcB
RikM schreef:
07-08-2022 09:25
Niet als je kwaliteit wil.
Is voor die prijs nog best redelijke kwaliteit.
EHV1981 schreef:
07-08-2022 09:55
Is voor die prijs nog best redelijke kwaliteit.

Een stuk minder dan vijf jaar geleden. Ik ga tegenwoordig liever naar Zeeman voor basics.
Als ze zo lang mee gaan zou ik het bij die shirts houden in plaats van misschien tig miskopen doen en duurder uit zijn.
Hema

Mijn man vindt deze fijn

https://www.hema.nl/heren/herenkleding/ ... 09971.html
Knuddestudder schreef:
06-08-2022 23:56
Ietsje goedkoper en uitstekende kwaliteit: Girav. In allerlei lengte- en breedtematen verkrijgbaar.

Dit idd. Hier koopt mijn man ook zijn shirts.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven