Basic shirts man goede kwaliteit
zaterdag 6 augustus 2022 om 23:24
Ik zoek voor mijn vriend goede basic zwarte shirts voor onder zijn werkkleding. Hij draagt nu G-star. Die draagt hij al jaren en die gaan heel lang mee. De kleur blijft mooi, zit nog steeds model in en het belangrijkste is de (ronde) kraag zit nog mooi. Shirts zijn van 100% katoen. De laatste keer dat hij nieuwe shirts kocht zo’n 5 jaar geleden was een 2-pak 25 euro. Nu zijn diezelfde pakken 15 euro (!) duurder geworden. Nu zijn we op zoek naar een goedkoper alternatief. Iemand een tip?
zaterdag 6 augustus 2022 om 23:27
zondag 7 augustus 2022 om 02:54
zondag 7 augustus 2022 om 07:45
Wat altijd een azijnzeikerij. Als zij het toch zo doen, ieder zijn ding toch?
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
zondag 7 augustus 2022 om 07:58
Mijn man zit niet op een forum, die zou ook best aan mij kunnen vragen of ik het zou willen posten.
Ik vraag ook wel eens of mijn man iets voor mij wil doen.
Gelukkig doen we dat voor elkaar
zondag 7 augustus 2022 om 08:05
Ah, dus jij bent er eentje die niets voor de ander wil doen, 'want feminisme'. Brrrr.....
zondag 7 augustus 2022 om 09:25
zondag 7 augustus 2022 om 09:45
Man draagt deze shirts dus jarenlang wekelijks een keer, begrijp ik. Dus minimaal 100x, misschien wel 200x. Hoeveel kostte jouw nieuwste kledingstuk en hoe vaak ga je die dragen denk je? Ook wekelijksjarenlang?
Ik vind het ook een hoop geld voor 2 zwarte t-shirts hoor, maar als ze zo goed bevallen zou ik hem toch weer gewoon dezelfde shirts laten kopen. Een jurk voor mij is (veel) duurder en draag ik aanmerkelijk minder vaak.
Ik vind het ook een hoop geld voor 2 zwarte t-shirts hoor, maar als ze zo goed bevallen zou ik hem toch weer gewoon dezelfde shirts laten kopen. Een jurk voor mij is (veel) duurder en draag ik aanmerkelijk minder vaak.
zondag 7 augustus 2022 om 09:51
Mocht je toch nog gstar willen, hij is hier in de aanbieding:
https://m.aboutyou.nl/p/g-star-raw/shir ... LKEALw_wcB
https://m.aboutyou.nl/p/g-star-raw/shir ... LKEALw_wcB
zondag 7 augustus 2022 om 12:01
zondag 7 augustus 2022 om 12:06
Knuddestudder schreef: ↑06-08-2022 23:56Ietsje goedkoper en uitstekende kwaliteit: Girav. In allerlei lengte- en breedtematen verkrijgbaar.
Dit idd. Hier koopt mijn man ook zijn shirts.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in