ING Mobiel Betalen: hoe?
donderdag 4 augustus 2022 om 17:18
Ik wil graag mobiel kunnen betalen via ING, maar ik twijfel of ik het goed heb gedaan. Ik moet nu eerst inloggen, dan naar de instellingen en naar mobiel betalen, en daar zie ik mijn pas (ik heb wel alle stappen doorlopen om 'm te installeren).
Maar is dat de juiste route? Op die manier kan iedereen meekijken met mijn saldo. Ik zie nu dat je dat kan uitschakelen, maar dan nog vind ik het omslachtig. Je moet in een winkel dus eerst via de ING Bankierapp naar mobiel betalen, er is geen aparte app met je pas, toch? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Maar is dat de juiste route? Op die manier kan iedereen meekijken met mijn saldo. Ik zie nu dat je dat kan uitschakelen, maar dan nog vind ik het omslachtig. Je moet in een winkel dus eerst via de ING Bankierapp naar mobiel betalen, er is geen aparte app met je pas, toch? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
't Is al met al een heel gedoe
donderdag 4 augustus 2022 om 17:23

donderdag 4 augustus 2022 om 17:30
Yes! Dat is 'm! Dankjewel!PogingTwee schreef: ↑04-08-2022 17:27Druk wat langer op het icoontje van de app op je startscherm. Dan krijg je de snelle toegang-opties, waar mobiel betalen er één van is.
't Is al met al een heel gedoe

donderdag 4 augustus 2022 om 17:52
Dank je wel voor de tip. Heb hem meteen toegepast en nu op deze manier ook een snelkoppeling van de bonus kaart uit de ah app rechtstreeks neergezet.PogingTwee schreef: ↑04-08-2022 17:28En ik zie net dat je mobiel betalen dan ook wat langer ingedrukt kunt houden, dan kun je een snelkoppeling naar het betalen op je startscherm zetten.
Je moet het net even weten en ik weet dat nu dank zij jou.

donderdag 4 augustus 2022 om 19:38
En je opent de ING app wel met je vingerafdruk?
Maar mensen gaan voorbij

donderdag 4 augustus 2022 om 20:43
Zo werkt het bij mij ook. Telefoon aanzetten, langs betaalapparaat halen, app opent automatisch, bevestig met vingerafdruk, nogmaals langs apparaat, klaar.

maandag 8 augustus 2022 om 07:32
Zo inderdaad, zo staat het bij mij ook in de in de app omschreven. Je moet alleen uitkijken dat er niet allerlei pasjes op de achterkant van je telefoon zitten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in