Kinderwagenbak zit los?!
vrijdag 19 juni 2009 om 12:52
Ik heb een kinderwagen vraagje. Heb al wel wat rondgekeken op internet, maar word er niet wijzer van! Even het forum proberen.
We hebben de Quinny freestyle 3xl Comfort.
Nu zit die bak los?! Of laat ik het zo zeggen: De kinderwagen-bak kan ik heen en weer bewegen/wiebelt.
Ik lees verhalen dat het kindje er zo lekker in kan wiegen. Maar euh..bedoelen ze dit hiermee?!
Dus als ik een stoepje op moet, klapt de kinderwagenbak een stukje naar voren en als ik verder loop, klapt-tie weer een stukje terug.
Het stomme is dat het me nooit eerder is opgevallen. Sterker nog; ik geloof nooit dattie voor mijn verhuizing ook al zo los zat.
Overigens is de kinderwagen via MP gekocht.
Maar hoort die bak te wiebelen?
Hé, verdorie, dat nu ook nog. Zo vlak voor de geboorte.
We hebben de Quinny freestyle 3xl Comfort.
Nu zit die bak los?! Of laat ik het zo zeggen: De kinderwagen-bak kan ik heen en weer bewegen/wiebelt.
Ik lees verhalen dat het kindje er zo lekker in kan wiegen. Maar euh..bedoelen ze dit hiermee?!
Dus als ik een stoepje op moet, klapt de kinderwagenbak een stukje naar voren en als ik verder loop, klapt-tie weer een stukje terug.
Het stomme is dat het me nooit eerder is opgevallen. Sterker nog; ik geloof nooit dattie voor mijn verhuizing ook al zo los zat.
Overigens is de kinderwagen via MP gekocht.
Maar hoort die bak te wiebelen?
Hé, verdorie, dat nu ook nog. Zo vlak voor de geboorte.

vrijdag 19 juni 2009 om 12:55
Ik denk niet dat het hoort. Heb dan wel niet die Quinny, maar wel een die erop lijkt.
Maar als ie dus stuk is, dan is het volgens mij simpel met een nieuwe adapterset op te lossen. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, daarvoor zou je even moeten kijken naar het aansluitingspunt, of het de bak is of de adapters zelf zijn bedoel ik.
Als het de bak is ben je natuurlijk verder van huis, maar adapters zijn gewoon bij te bestellen, misschien ook nog wel gratis ook.
Maar als ie dus stuk is, dan is het volgens mij simpel met een nieuwe adapterset op te lossen. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, daarvoor zou je even moeten kijken naar het aansluitingspunt, of het de bak is of de adapters zelf zijn bedoel ik.
Als het de bak is ben je natuurlijk verder van huis, maar adapters zijn gewoon bij te bestellen, misschien ook nog wel gratis ook.
Whatever, I do what I want
vrijdag 19 juni 2009 om 13:11
Banba, ja?? Maar... ik vind dattie zo veel wiebelt! Een pasgeboren baby ligt volgens mij niet stabiel/stil in de bak maar verschuift dan als ik een stoepje op en af ga.
Oooh, nu weet ik het helemaal niet meer. .
Maar het kan maar zo hoor, wat jij zegt.
Dan zou het allemaal meevallen. Want als het *zo hoort*. .
Oooh, nu weet ik het helemaal niet meer. .
Maar het kan maar zo hoor, wat jij zegt.
Dan zou het allemaal meevallen. Want als het *zo hoort*. .
vrijdag 19 juni 2009 om 16:10