HSP

19-06-2009 11:16 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik blijk HSP te hebben, High Sensitieve Personality, en wanneer ik hierover lees herken ik mezelf inderdaad.

Ik moet nu leren om dit een plek in mijn leven te geven. Heeft iemand tips hoe ik dat moet doen?
Yasmijn lijdt helaas aan ZAR (Zweefteven Allergische Reactie).

Heel ernstig. Ik raad een militair aan.

(neuk ook met een militair btw........ghe)
Echt waar? Vertel! Van welk krijgsmachtonderdeel?
Ik ging een keer naar een workshop over hooggevoeligheid in een tijd dat ik dacht dat ik ook hooggevoelig was (ben ik intussen wel van genezen). Wat een mutsen zaten daar zeg! Allemaal van die types zonder ruggengraat. Die elkaar tips gingen geven over hoe je met je 'hooggevoeligheid' om moet gaan. Hoe je je kan beschermen tegen de 'boze buitenwereld' die er niets van begrijpt.... :puke: Ze hadden natuurlijk ook allemaal hooggevoelige kindertjes die allemaal beschermt moesten worden tegen die zelfde boze buitenwereld :puke: En er was ook nog iemand die zei dat ze altijd de pijnen van andere mensen voelde, dus als iemand hoofdpijn had dat zij dat dan ook had. Ze had dus de hele tijd pijn want ze kwam altijd wel iemand tegen met pijn. :puke: Ondertussen begon mijn ergernis steeds verder op te lopen.....Ik vond ze ook allemaal zo slachtofferig: "ja ik kan er niets aan doen want ik ben hooggevoelig". .Ik heb het wel de hele middag volgehouden maar daarna was ik wel meteen genezen. Ik wilde echt niet bij die club van HSP-ers horen.

En nu? Ik ben gevoelig maar ben zeker geen HSP. Ik heb wel IWVHSP (Ik Walg Van HSP).
Militairen zijn goed voor alles, ik zweer het je.

Die zetten je altijd direct op het goede spoor. Nuchter en to the point, altijd, nooit zweverig.

Ze praten ook nooit over problemen, altijd over uitdagingen en die ga je aan, no matter what.

Welke rang heeft ie, Digi?
quote:Ciara schreef op 19 juni 2009 @ 18:25:

Ik ging een keer naar een workshop over hooggevoeligheid in een tijd dat ik dacht dat ik ook hooggevoelig was (ben ik intussen wel van genezen). Wat een mutsen zaten daar zeg! Allemaal van die types zonder ruggengraat. Die elkaar tips gingen geven over hoe je met je 'hooggevoeligheid' om moet gaan. Hoe je je kan beschermen tegen de 'boze buitenwereld' die er niets van begrijpt.... :puke: Ze hadden natuurlijk ook allemaal hooggevoelige kindertjes die allemaal beschermt moesten worden tegen die zelfde boze buitenwereld :puke: En er was ook nog iemand die zei dat ze altijd de pijnen van andere mensen voelde, dus als iemand hoofdpijn had dat zij dat dan ook had. Ze had dus de hele tijd pijn want ze kwam altijd wel iemand tegen met pijn. :puke: Ondertussen begon mijn ergernis steeds verder op te lopen.....Ik vond ze ook allemaal zo slachtofferig: "ja ik kan er niets aan doen want ik ben hooggevoelig". .Ik heb het wel de hele middag volgehouden maar daarna was ik wel meteen genezen. Ik wilde echt niet bij die club van HSP-ers horen.

En nu? Ik ben gevoelig maar ben zeker geen HSP. Ik heb wel IWVHSP (Ik Walg Van HSP).

Briljant!

En er is nog zoiets nieuws, over babies en jonge kinderen:

Nieuwetijds kinderen.

Uiteraard las ik dat voor het eerst hier op het forum, ik dacht dat ik over de grond rolde van het lachen!
Kolonel bij de landmacht, Yas Vind het supersexy (geen relatie hoor...).

Hahaha Ciara!! Ja, weet je wat ik dan vind van die mensen die beweren pijn over te nemen van anderen? Egoistisch. Dus ik moet me schuldig voelen omdat ik pijn heb? Ja dahag. Die moeten wel bij mij uit de buurt blijven, naast een hoop emotionele rommel ligt heel m'n lijf in de puin van allerhande vroegere breuken die zeuren, peesontstekingen, kapotte gewrichten en chronische sinusitis (de sadist in mij zegt: kom 's op de koffie!)
Wat zijn dat, nieuwetijdskinderen?
Kolonel?? Das niet misselijk! Waar werkt ie?

Mail me zijn naam en ik kan alles over hem opzoeken
quote:Zamirah schreef op 19 juni 2009 @ 18:30:

Wat zijn dat, nieuwetijdskinderen?

Moet je op de horrorpijlert, daar weten ze er alles van.

Google maar eens.

Lachen!
Zam, dat zijn geloof ik kinderen die geboren worden in een soortement van een nieuwe tijd, een tijd die is aangebroken om de misstanden een beetje uit de wereld te helpen. Zij zijn de soldaten van het witte licht tegen de vreselijkheden in dit aards tranendal. Ze zijn bijzonder dus. En ik moet ervan op de pot.

Yas, zeggiknie haha. Meneer is bezet, he...
Ach ja, ook Kolonels die euh....

Zijn net mensen
Op de horrorpijlert durf ik amper te komen.
Zou ik ook niet doen, doodeng daar.

Ik heb gegoogled op HSP.

Er bestaat nog een afko! HSS!

High Sensation Seekers!

Ik ben ook hoogsensitief: ik moet vreselijk huilen om zo'n openingspost.

*oefent nog steeds in nieuwe rol*
Wil je erover praten, KW?
Nee, liever niet. Ik ben namelijk ook nog eens heel introvert.
Dan zit je dubbel in de problemen. Heb met je te doen.
http://www.nieuwetijdskinderen.org/
Hey, Yas en Digi: hebben jullie voor mij niet een militair in de aanbieding?

Ik hou wel van het principe " niet lullen maar poetsen."
Nieuwetijdskinderen, dat zijn toch een soort Übermenschen? Zoals zij communiceren, gaan we in de toekomst allemaal doen. Sterker nog, ze komen uit de toekomst! Ze reageren op kosmische, atmosferische en magnetische veldverstoringen maarrr hebben nog veel meer features.

Kortom, als je zo'n kind krijgt mag je in je handjes klappen.

Synoniemen: Indigokind, kristalkind, sterrenkind/sterrenmens.
Volgens die website heb ik ook HSP. Ik voldoe aan alle criteria.
quote:Zamirah schreef op 19 juni 2009 @ 18:52:

Hey, Yas en Digi: hebben jullie voor mij niet een militair in de aanbieding?

Ik hou wel van het principe " niet lullen maar poetsen."

Ik werk met ze, dus ik heb er zat in de aanbieding

Heerlijke mannen zijn het, geen gezeik, altijd to the point.

Doorpakkers.
quote:Zamirah schreef op 19 juni 2009 @ 18:54:

Volgens die website heb ik ook HSP. Ik voldoe aan alle criteria.

Ik heb iig één afko, dus ik hoor erbij:

BMV

(Baarmoederverwijdering)

Ghegheghe.
En momenteel lijd ik aan PMS....haha.
Dat heb je ook niet meer na een BMV.

Héérlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven