Thermo ondergoed
woensdag 31 augustus 2022 om 12:42
Dag dames, Als gevolg van de hoge gasprijzen moet ook hier in huize afweging de thermostaat lager.
Maar... mijn vrouw heeft het snel koud en haar humeur doet het binnenklimaat dan verlagen naar ver onder het vriespunt. Daar heb ik ook geen zin in.
Nu wil ik haar verassen met de kerst met een set mooi thermo ondergoed. Zijn er dames met een suggestie voor wat betreft zitcomfort en uiterlijk ?
Alvast dank.
Maar... mijn vrouw heeft het snel koud en haar humeur doet het binnenklimaat dan verlagen naar ver onder het vriespunt. Daar heb ik ook geen zin in.
Nu wil ik haar verassen met de kerst met een set mooi thermo ondergoed. Zijn er dames met een suggestie voor wat betreft zitcomfort en uiterlijk ?
Alvast dank.
woensdag 31 augustus 2022 om 12:54
woensdag 31 augustus 2022 om 12:57
Jijhebt besloten dat de verwarming lager moet. Is je vrouw het daar wel mee eens ? Aangezien ze het snel koud heeft.
Ik zou iets wat noodzakelijk is omdat jij de verwarming lager wil zetten niet als jerstcadeau gevrn maar gewoon tussendoor.
Anders kon je wel eens een hele ijzige kerst tegemoet gaan.
Ik zou iets wat noodzakelijk is omdat jij de verwarming lager wil zetten niet als jerstcadeau gevrn maar gewoon tussendoor.
woensdag 31 augustus 2022 om 12:57
Ben voorstander van merinowol. O.a. van Mons Royale of Bergans.
Helaas blijf ik altijd een koukleum en daar helpt bij mij geen dekentje, sokken of thermo ondergoed bij. Gek genoeg ben ik dan wel weer gek op wintersport zonder het koud te hebben. Zodra ik dan weer binnen ben, heb ik het in de kortste keren koud. Geen idee waarom, maar ik kan dus heel slecht tegen kou in huis...
Helaas blijf ik altijd een koukleum en daar helpt bij mij geen dekentje, sokken of thermo ondergoed bij. Gek genoeg ben ik dan wel weer gek op wintersport zonder het koud te hebben. Zodra ik dan weer binnen ben, heb ik het in de kortste keren koud. Geen idee waarom, maar ik kan dus heel slecht tegen kou in huis...
woensdag 31 augustus 2022 om 12:58
Lekker zacht en warm gewoon bij Zeeman.
Wat is je budget? Wij zijn niet zo kouwelijk en ik ga zelf voor een mooie kamerjas en fijne pantoffels. Maar dat is wat prijziger dan thermo ondergoed. Houdt wel mijn humeur beter op peil
Lief dat je aan haar denkt. Maar misschien kan je je datum iets naar voren halen. Oktober en november kunnen ook al erg fris zijn (bovendien gok ik dat er aardig wat uitverkocht zal raken)
Wat is je budget? Wij zijn niet zo kouwelijk en ik ga zelf voor een mooie kamerjas en fijne pantoffels. Maar dat is wat prijziger dan thermo ondergoed. Houdt wel mijn humeur beter op peil
Lief dat je aan haar denkt. Maar misschien kan je je datum iets naar voren halen. Oktober en november kunnen ook al erg fris zijn (bovendien gok ik dat er aardig wat uitverkocht zal raken)
woensdag 31 augustus 2022 om 13:12
woensdag 31 augustus 2022 om 14:09
Ik heb t ooit bij de Detaclon of de Lidl gekocht voor winterwandelingen. Nu ga ik een elektrisch dekentje aanschaffen voor op de bank ivm de gasprijzen. Daar kun je ook nog naar kijken. En ik heb de luxe om de sauna in te stappen, ooit gratis gekregen. Dat kost wat electriciteit, maar beter dan de thermostaat op 21 knallen.
woensdag 31 augustus 2022 om 14:14
Die dekentjes heb ik vorig jaar aan mijn kinderen gegeven, omdat we boven geen goede verwarming hebben. Ze zijn er heel blij mee, de verwarming kan daardoor helemaal uit blijven en regelmatig gebruiken ze die dekentjes zonder ze aan te zetten. Zijn best dik.ClaireUnderwood1 schreef: ↑31-08-2022 14:09Ik heb t ooit bij de Detaclon of de Lidl gekocht voor winterwandelingen. Nu ga ik een elektrisch dekentje aanschaffen voor op de bank ivm de gasprijzen. Daar kun je ook nog naar kijken. En ik heb de luxe om de sauna in te stappen, ooit gratis gekregen. Dat kost wat electriciteit, maar beter dan de thermostaat op 21 knallen.
Fleece onesies van One piece zijn trouwens zo ongelooflijk warm dat de verwarming bijna helemaal niet meer aan hoeft. Hoe koud ik het ook heb, als ik die aantrek, heb ik het binnen 5 seconden warm.
woensdag 31 augustus 2022 om 14:16
ik heb daar een soort verwarmd tapijt voor, eentje onder mijn bureau en een bij de bankPlayingTheAngel schreef: ↑31-08-2022 13:07Kruik vind ik ook wel een goed idee. Ga ik zelf iig aanschaffen, want het gaat bij mij vooral om mn voeten die niet meer warm willen worden.
woensdag 31 augustus 2022 om 14:35
Ik vind dit trouwens wel een goed punt. Níét als kerstcadeau geven.Velvetlady schreef: ↑31-08-2022 12:57Jijhebt besloten dat de verwarming lager moet. Is je vrouw het daar wel mee eens ? Aangezien ze het snel koud heeft.
donderdag 1 september 2022 om 07:23
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in