Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Go Bentos, go Bentos. We heulen erop Bentetje!

Wadlopen, leuk. Maar ik snap het schoenenverhaal in combi met wadlopen niet helemaal. Wadkruipen kan ook hoor, door mij uitgevonden tijdens werkuitje ooit

Pffff, drie uur. En ik ben eigenlijk wel weer klaar voor vandaag vind ik. Maar we moeten nog naar zwemles. Daarna eten koken. Kids naar bed en puinruimen (twee bloempotten omgevallen vanaf vensterbank door de kittens), afwassen enzo meer. Ik heb nu al zin in 21 uur. Dan ga ik naar bed. Met een boek.

En oh ja, heulen, voor Bentos.
Sja.. hier valt niets te heulen nog.. sorry.

Ben wel erg blij dat het weekend is! Mn hoofd en spieren hebben last van algehele moeheid.

LD had vandaag schoolreisje... die kinderen van mij zijn niet gezegend. Ze moesten fietsend naar zuiden van Stad, naar roeien, dan terug en naar openluchtzwembad..

Maar ik geloof dat het meer droog en zonnig geweest is dan nat en koud.. toch? (hier dan)

Of het is uitgesteld, maarja, dat weet ik dan weer niet.

Wat een lastig dilemma Bentetje.. over het werk. Ook weer zowat als hij nu niet neemt, want geen leuke baan/salaris en over 3 maanden daarvan baalt. 't Kan ook andersom, natuurlijk.

Mijn oud leidinggevende heeft me vandaag verteld dat de directie toegestemd heeft in mijn detachering, maar dat hij mijn uren niet mag vervangen, dus zit hij met een probleem. Ergens baal ik ervan dat hij dat probleem bij mij neerlegt, maar ik vind het ook niet handig van werkgever. Ze willen en propaganderen mobiliteit, zo doet geen leidinggevende daar meer aan, natuurlijk.

brrrr.. lúizen
Later is nu
Helaas postte ik om 15.55 uur elders, want dat is toch wel hét tijdstip met de 5 in de klok

LD is wel met schoolreisje, dus ik mag m'n verregende dochter zometeen ophalen van school. 't Zal toch wel leuk zijn geweest. De arme stakker mag dan het hele weekend ook nog eens buiten doorbrengen, met kamperen en al, net als vorig weekend.

Maar goed, zij vindt het leuk, dus ze gaat maar lekker.

Ik ben gelukkig weer een beetje over de werkdip van van de week heen. Ik was wat van m'n stuk dat alles dat ik geschreven had, een paar dagen later compleet anders (voor mijn gevoel) op internet/intranet stond. Vandaag is dit uitgelegd en er zijn tips gegeven. Ik schrijf juist heel goed () en moest zo doorgaan. Kijk, dat geeft de burger moed

Wie is die mevrouw dan, die hiernaast in beeld staat? Ziet er mooi maar totaal onbekend uit, voor mij.

Jammer dat ik niet vrijwillig hoef te werken, Pimpel, anders zwaaide ik je uit, met wadlopen (ik neem tenminste aan dat je daar in de buurt gaat)
Later is nu
Die 5 is nu een 10 geworden

Op naar twee drankjes.
Of drie.

Doe mij maar wat ORS
Leonard Cohen op BBC four nu. Heb net meegegalmd met zijn Halleluja.
Oh ja; Bentetje, wat een leuke foto's via de vriendjesmail!
Wat een veelbewogen avond.

Ik heb een gedumpt vriendje gedumpt. Verkering van tig jaar geleden kwam opeens weer op de chat. Was leuk, was gezellig, en was opeens ook ontzettend kinky. Over the edge. Zeker gezien het feit dat hij getrouwd is en een kind heeft. Nu achtervolgt hij me al twee dagen met allerlei mailtjes, tikken, chatpogingen en weet ik veel wat. Tjonge, die vent komt echt sex tekort. Hij stuurde zelfs liefdesbetuigingen, en wilde een webcam voor me kopen (en zelf langsbrengen, dubbel blergh).

Nu hem maar in vrij boute bewoordingen medegedeeld dat ik er niet op zit te wachten de minares van wie dan ook te worden, en al helemaal niet de zijne. Wat een engerd is dat geworden, zeg....

Nou ja, van zuks dus.

Ik heb trouwens mijn avatar weer verandert. Miste toch een link met Hero. Nu dus een blij, kleurrijk plaatje, met een ster, met hartjes en een regenboog. Positief, zonder mijn Lief te negeren. Ik geloof wel dat hij gevoelsmatig "klopt".

Wijn???
Wat wilde ik nou toch typen?
Mmmm, in het groot kijkt ze blijer, dat moeten jullie er maar zelf bij verzinnen...
Mooi plaatje Mims, maar se heb wel un een beetje een eng oog.

Alsof ze iets heel engs op d'r webcam ziet!

Jemig, sommige mannen zijn echt erg he? Maar ja, jouw ogen en jouw ehm.. nou ja jouw... ogen Die maken mannen gek natuurlijk!
Trusten!
Die... euh... ogen die zag hij niet.

Hij zag alleen mijn Hyves-foto. De creep.

Nou ja, tijd voor deze:

Ik mis slemp...

flash!!
ik ook kjong.....

Ieks mims, wat een griezel (en looser btw dat hij zo met zijn vrouw omgaat), goed dat je hem even hebt gemeld dat dat niet gewenst was!

Dank toet.

Mogge allemaal!!!!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeekenddddddddddd!

En wat handig als je kinderen hebt die zelf boterhammen kunnen smeren. En dan niet alleen chocopasta eten, maar ook paté.

Ze komen terug, die in bedblijvenliggentotlaatindeochtend-zaterdagen. Heerlijk gelachen om de Volkskrantmagazinecolumn van Sylvia en daarna nog even liggen dutten. Ik hartje weekenden!
dat klinkt zalig! Ik moet op zaterdag altijd om 8.15 uur op om een beetje relaxed GG naar scouting te brengen. Daarna de door dochter gebrachte koffie genuttgd met de zaterdagkrant. Toen GG weer opgehaald, gauw een boterham en dan zo over 10 minuten naar zwemmen met KK. Pff dat is nieuw, ze gaat nu 2 keer per week, voel me wel plotseling meer taxibedrijf. Vanmiddag nog taart bakken met het grut voor vaderdag en dan vanavond de nachtdienst in. Totaal geen weekendgevoel dus, jammer!!
trouwens toet, ik heb het boek van Sylvia met de columns, wil je die eens lenen?
Kman belde me vorige week met het volgende verhaal:

Baasje waarvoor hij werkt (en waarmee ik vroeger een kroeg draaide daar) heeft 5 filialen, waarvan hij vorgie week vertelde bij de bijeenkomst die met spoed werd georganiseerd, dat hij er zeker 2 moet sluiten. Waarschijnlijk tgv kredietkrisis.

Baasje vertelde dat daar ontslagen aan vast zaten, en of er heel misschien iemand bereid was zelf op te stappen.

Kman bedacht zich dat zijn (onze) situatie tijdelijk is, en voor al zijn collega's het een permanent inkomen is voor de aankomende 25 jaar. Bovendien was hij er als laatste bijgekomen. Dus hij stelde voor het principe Last one in first one out toe te passen. (LUL! denk ik dan, ook al is het best logische redenatie, je zorgt toch eerst dat je zelf safe zit nietwaar...)

Nou... zei baasje... eigenlijk wilde ik juist jóu niét kwijt.

(Ik zat weer op het puntje van mijn stoel)

Kman zorgt nl voor de -warme- lunch voor het personeel. De stokoude dame die dat eerst deed kon het niet meer, toen heeft hij voorgesteld om het over te nemen. Dan hoefde hij niet de hele dag binnen te zitten, kon hij zelf kiezen wat hij wilde eten, wist hij zeker dat het lekker was, en deed hij waar zijn hart ligt. Bovendien weet hij dat van wie je eet, je diegene niet zomaar wegdoet, dus hij heeft zich met al zijn lekkers eigenlijk onmisbaar gemaakt. Wat ook de bedoeling was, omdat het in het begin heel erg onduidelijk was hoe lang hij kon blijven.

Maar omdat het nu om meer dan hem alleen gaat, wilde hij zich wel op offeren.

Maar goed, Baasje wilde hem niet kwijt, voornamelijk vanwege de lunch, en kwam met de volgende deal:

Kman kon elke dag voor hen blijven koken (werk van tussen pak 'm beet 11 en 13.30, 7 dagen lang) en daarvoor de helft van zijn salaris krijgen (werk van 8 tot 20, 6 dagen lang). Leuke deal. Wel inkomen, en gratis eten, plus ruimte voor een tweede baan in horeca.

Een halve dag later kwam baasje terug op zijn voorstel. Hij wilde Kman voor de lunches, én voor de weekenden (want drukste tijd en Kman is goed voor omzet). En voor de weekenden zou hij de helft van zijn fulltime (van 6dgn 8-20u) krijgen.

We hebben ons gek gelachen:

helft oude slarais voor lunches + helft oude salaris voor weekenden= compleet salaris voor veel minder uren!

En nu, een dikke week later, houdt Baasje zich nog steeds aan zijn woord.

Wij hebben geen idee wat hij ermee is opgeschoten, of er nog een politieke reden achter zit (want Kman is natuurlijk wel met een Westerse=dusrijkevrouw) maar het is ruim in ons voordeel momenteel, dus we maken geen slapende honden wakker.

Als we daar zijn over een paar weken, zien we hem tenminste nog.

(Het is er al weken rond de 35'C. Het moet nog juli, en zeker aug worden...)
zo, dat is een goede deal! Wel leuk dat Baasje hem zo graag wilde houden, zijn redenatie van destijds is dus wel uitgekomen!
Dat is zeker een goede deal, Kjong!!

Bent, wat een drukte he, met al die clubje van de kinderen. En het schijnt alleen nog maar erger te worden! Werk ze vannacht.

Hier ook al een druk dagje. De sleurhut staat voor de deur en ik had bedacht dat ik hem van nieuwe gordijntjes wilde voorzien. Maar ja, kies maar eens leuke gordijnstof, passend bij een jaren 80 bankbekleding. Da's nog best lastig. Uiteindelijk leuk en goedkoop geslaagd bij Leen Bakker.

Morgen achter de naaimachine! Maar natuurlijk eerst ontbijtje maken voor manlief.
Whoehahahahahahahaha....

Gordijntjes..

Hahahahaha..

Voor de caravan!

Hahahahahaha

Lieve Ely, dat is de meest burgelijke posting die iemand ooit in de Kroeg heeft neergezet.

Het is dat we zoveel van je houden, hoor...

alle godinnen in den wolkewitjes!

Het is legaal bezwangerd en huiselijk!
(Ghe mims)
Maar waarom kwam ik eigenlijk hier, naast me altijd heerlijk te verbazen..?

Ohja, Supra staat nu vooraan bij Kane, en vraagt zich af wat ze daar doet.
Oeh, ik heb een jaren zeventig retro bungalowtent op MP gekocht om volgend jaar in te gaan kamperen. Dus kan ik dan straks gordijnen in jaren zeventig motief bestellen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven