Mode & Beauty alle pijlers

Kek huispak

19-09-2022 10:08 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al: ik zoek een huispak waarmee ik bij wijze van spreken ook over straat kan.
Het moet warm en comfortabel zijn en er dus ok uitzien.
Wie helpt me zoeken?
Cum non tum age
Juicy Couture :cheer2:
Levensgenieter22 schreef:
19-09-2022 10:24
Juicy Couture :cheer2:

Ik zie mezelf al naar de supermarkt gaan met het woord "Juicy" in glitterletters op mijn kont. Het is blijkbaar voor een bepaalde (jonge) doelgroep en ik hoor daar zeker niet bij ;-D

TO, ik lees graag even mee, ik ben ook op zoek naar een goed huispak.
I'm finally old enough to don't give a fuck
nerdopviva schreef:
19-09-2022 10:30
Ik zie mezelf al naar de supermarkt gaan met het woord "Juicy" in glitterletters op mijn kont. Het is blijkbaar voor een bepaalde (jonge) doelgroep en ik hoor daar zeker niet bij ;-D

Even Juicy Couture opgezocht. No way dat ik daar mee de straat op zou gaan.
Ik heb er 1 van Nikkie van vorig seizoen. Leuk met laarzen eronder. Bruin/beige.
Heb er ook 1 van superdry maar die draag ik echt alleen thuis.
Charlie Choe ben ik erg tevreden over.
Ik heb er 3 van Hunkemoller. Niet goedkoop maar ze zitten heerlijk en zijn nog leuk ook. Das het voordeel dat de zomer voorbij is, kan ik ze weer aan :-D
Ik heb een stapel hoodies en joggingbroeken, als ik daar sneakers bij aantrek, zou je kunnen denken, dat ik uit de sportschool kom als ik door de supermarkt schuifel
Lila-Linda schreef:
19-09-2022 11:13
Ik heb een stapel hoodies en joggingbroeken, als ik daar sneakers bij aantrek, zou je kunnen denken, dat ik uit de sportschool kom als ik door de supermarkt schuifel
Ik doe hetzelfde maar ik kom dan ook echt uit de sportschool. Mijn sportlegging vind ik nu voor buiten wat te koud worden.
Pepermint_Patty schreef:
19-09-2022 11:15
Ik doe hetzelfde maar ik kom dan ook echt uit de sportschool. Mijn sportlegging vind ik nu voor buiten wat te koud worden.
uit de sportschool draag ik mijn sportlegging
Joggingbroek is bij mij teken van luie dag, niet van sportief
Bij Juicy Couture vind ik de opdrukken jammer.

Nikkie boycot ik.

Rest ga ik opzoeken.
Cum non tum age
nerdopviva schreef:
19-09-2022 10:30

Over kek gesproken ;-)) Ze hebben ook gewoon broeken zonder die glitters op de kont
Ik heb twee van deze broeken van de Hema en die draag ik gewoon buiten:

https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 22695.html

Geen joggingstof, maar een stevige gladde stof (wel mat, het is geen glansstofje), gewoon rechte pijpen. zitten heerlijk. En daar dan een vest of trui die je leuk vindt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
noa schreef:
19-09-2022 11:34
Bij Juicy Couture vind ik de opdrukken jammer.

Nikkie boycot ik.

Rest ga ik opzoeken.
Hihi, hier hetzelfde!
Ik had vorig jaar een mooie van Hunkemöller en ga straks kijken of ze daar nu weer fijne hebben. Had toen een groene van soort fluweel stofje, lekker zacht.
Zo'n pak heb ik een keer van de Zeeman gehad. Een zwarte effen fluwelen broek met bijpassend capuchonvest. Was een erg fijn pak.
Maar fluweel - daar kun je echt alleen maar ‘bij wijze van spreken’ mee over straat, toch?

Niet dat ik zelf betere tips heb trouwens. Ik heb een joggingbroek met ‘n sweater.
pixymama schreef:
19-09-2022 12:55
Maar fluweel - daar kun je echt alleen maar ‘bij wijze van spreken’ mee over straat, toch?

Niet dat ik zelf betere tips heb trouwens. Ik heb een joggingbroek met ‘n sweater.
Wat bedoel je?
Waarom zou je niet met fluweel over straat kunnen?
Ik heb zoiets als deze van c&a, zonder rits in de top.

https://media.s-bol.com/YMpzRoq9z5zM/550x550.jpg

Is wel fluweel, heerlijk zacht en zit ontzettend lekker! Zie niet in waarom je daarmee niet over straat zou kunnen?

Plaatjes plakken werkt niet? Vaag…
Wat lijkt het me heerlijk om met een huispak over straat te gaan. Ik lees graag mee.

Die van Juice couture vind ik persoonlijk drie keer niks.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dat te pyjama-achtig zou zijn. Maar ik word oud en ben blijkbaar niet meer op de hoogte van wat wel en niet kan.

Mss moet ik maar gaan shoppen voor een parelketting en een twinset, haha.
pixymama schreef:
19-09-2022 13:23
Ik verkeerde in de veronderstelling dat dat te pyjama-achtig zou zijn. Maar ik word oud en ben blijkbaar niet meer op de hoogte van wat wel en niet kan.

Ik vind heel veel loungewear veel te pyama-achtig om mee over straat te gaan. Ik ben nu meer in de richting van sportbroeken aan het kijken, maar ik wil graag katoen en dat is best lastig. Veel polyester.
I'm finally old enough to don't give a fuck
pixymama schreef:
19-09-2022 13:23

Haha! Nou ik ga ook niet in mijn huispak de straat op hoor!

On Topic: Ik heb een velvet achtige legging van Hema met daarover heen zo'n sweater dress als 'relaxkleding'.
Sinds corona leef ik als ik niet werk (en soms ook als ik wel werk) in diverse varianten van deze broek:

Edit: plaatje pakte niet maar zelfde als die van Susan

Ik heb deze van de Hema, je hebt hem ook van de only in allerlei kleuren, ik heb een dikkere versie van de vera moda voor als het koud is.
Erop een bepaald shirt van de norah, met een v hals die heel mooi valt vind ik, en in de winter heb ik een paar truitjes van de Primark erop of gewoon een groot sweatshirt.
De dagen dat ik zoiets naar werk aandoe heb ik er een jasje op.
anoniem_669679bf76515 wijzigde dit bericht op 19-09-2022 22:18
17.38% gewijzigd
Susan schreef:
19-09-2022 12:43
Zo'n pak heb ik een keer van de Zeeman gehad. Een zwarte effen fluwelen broek met bijpassend capuchonvest. Was een erg fijn pak.
Ja die had ik ook! Met mijn domme hoofd de broek een keer uitgeleend en nooit meer teruggezien, maar dat vestje draag ik nog best vaak.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven