Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Nee gewoon een goedkoop rolletje behang van de Hashiba gekocht om de lekken te dichten bij slecht weer.

En bestellen doen we niet meer aan...

We zitten tegenwoordig achter de naaimachine.

Dus dat wordt voor jou niet een kant en klaar plakseltje halen, maar een geel pakje poeder in je chemischcampingtoiletje mengen met de borstel. Behangborstel welteverstaan.
Ik wil er niets over horen, Kjong, ben al te jaloers. Het is zo'n leuk festival daar!

Oh my godess... caravans, bungalowtenten, gordijntjes naaien, en bijpassende motiefjes!

~kijkt op ze neit per ongeluk bij Margriet is beland~

Wat wilde ik nou toch typen?
~trekt snel kabelvest uit~

Sja, ik kreeg

Aanzoek zonder ringen

live in mijn oor gebeld.

Altijd prijs: tranen.

Ik dacht ik deel ze even, door de vertellen dat jullie niet bij Kane zijn.
Misschien dat jullie deze kunnen maken voor tent en caravan?

Ruiken die muffe mobiele vakantiehuisjes zo knus naar lavendel, en er kan nog mee gespeeld worden ook,

Oh Kjong, hou jouw kabelvest maar aan hoor, dan verberg ik mijn geitenwollensokken ook niet langer...

Suup is lief, jouw tranen logisch.

Maar Blof boven Kane...come on!
Ik heb geen idee wat Suup nu psies aan het doen is. En ik ben heel blij met mijn foute retro tent. En volgend jaar wil ik eigenlijk wel weer eens naar oerol.

Meis op grote podium en dansvoorstelling was zo cute. Ik heb zo genoten van alle grote en kleine kinderen on stage.
We gaan gewoon volgend jaar slempen op Oerol!!!!!
ELY!!!

Heb geroefeld vandaag. Kent iemand dat? Mag je bij bedrijven snuffelen met de kinderen. Ik had Loen en Lien en dan 3 vriend(innet)jes. We hebben gekeken bij het klokkeluidersgilde en de kinderen uiteraard zelf de klokken geluid (Zo gaaf!) toen naar de profileTyrecentre(?) leek me geen reet aan, maar was erg leuk en toen naar de politie, waar ze met echte MEpakken elkaar mochten bestormen enzo. Groot succes, maar ik ben kapot. (En dan met name van het door de stad fietsen met 5 blagen en het viswijven van "Naar rechts!" "Uitkijken!" "Achter elkaar!" Pimpeltown is niet zo groot, maar als je eerst moet naar oost, dan naar centrum, dan naar zuid en dan weer naar centrum heb je toch aardig wat kilometers af te leggen met dat spul)

Morgen wadlopen (weer van huis van 9 tot 12) dus ik zal lekker uitgerust aan de week beginnen volgende week.

Ik vind Blöf óók heel gaaf! Waar is Suup? Het klinkt als ergens waar ik ook had willen zijn.

De katten hebben een nieuwe slaapplek: áchter de verwarming óp iets hoogs: onvindbaar dus, dus er was totale paniek hier in huize Pompel van de week... (Je zal toch Mims moeten vertellen dat haar katje er niet meer is.. Of nog erger: Mops...)
Suup was bij het indian sunmer festival. Laatste 2optredens blof en afsluitend kane. Omdat ik bij blof al redelijk naar voren was gedrongen en in ons clubje ook echte kane-fans zaten, maar vooraan blijven staan.

Was gaaf. En als blof start met aanzoek dan kan er natuurlijk maar 1 iemand gebeld worden.

*zwaait* naar alle cheersers*
Goeimorgen

Ha... behang over gaten in de tent, zó jaren 80. Dat doe je tegenwoordig met ducktape, natuurlijk!

Pimpel, toen ik ooit een katje kreeg, kroop die achter/onder de koelkast, daar zit namelijk een heel erg lekker warm element.. niet echt een plek waar je zoekt en wel schrikken, inderdaad

Het regent hier al een uurtje ofzo en wij gaan naar m'n ouders op een camping... Leuk man! Gelukkig mag je er naakt, worden de kleren niet nat

Verder ben ik gisteren vroeg naar bed gegaan, want erg moe, om vervolgens 2 uur wakker te hebben gelegen, waarbij ik natuurlijk uiteindelijk op doemscenario's kwam, van de combinatie terugreis en Elvis. Gelukkig is er niet gebeld (heb middenin de nacht m'n mobiel beneden nog gecheckt) en geen bericht is goed bericht, dus zal alles wel goed zijn.

Fijne dag iedereen!
Later is nu
Oei, Mops vertellen dat het katje kwijt is. Ik denk dat je daar wat blauwe plekken op scheenhoogte aan overhoudt. Ze is er zo mee bezig, vraagt iedere dag of we weer naar Twiggy gaan kijken. Dat jij dit weekend ook liever gaat wadlopen, vindt ze onbegrijpelijk. Tsssk, dat je liever wat gaat lopen in plaats van met katjes spelen,

Speaking of wich; pas je wel een beetje op jouw hielen, meid. Veel succes!

Hier vanmorgen opgestaan met een kloppende snotkop en schuurpapier in keel. Dat combineert wat lastig met de stellige belofte aan Mops dat we vandaag naar het zwembad gaan. Kreun. We zouden gisteren al, maar toen liep mijn planning de mist in. Domdomdom, belofte maakt schuld...

Mopsey wil trouwens nu al in badpak buiten rondlopen. Toen ik zei dat dit niet de bedoeling was, keek ze me haast neerbuigend aan en zuchtte; "Maar, mam... dit is nu in de mode, hoor!" .

Grrrmmmbbl, dat soort uitspraken heb ik pas over 12 jaar besteld!

Twee uur wakker liggen en doemscenario's bedenken is waardeloos, Dream. Gelukkig is alles goed!

Fijne dag allemaal....
Zoenen. Op deze rare dag voor sommigen, op deze gewone dag voor anderen en op deze feestelijke dag voor de rest.

Mims, als Dream naakt buiten loopt dan mag Mops toch wel in d'r badpak??
Tja, daar heb je een punt, Toet.
Tja, daar heb je een punt, Toet.
Twee punten zelfs...
Dat loopt wel lekker symmetrisch
Hoi meisjes, even een hooooi en dag, druk druk. Net terug van weekendje bij mijn pa en zijn nieuwe gezin in Gent, kennis gemaakt met kinderen van zijn nieuwe vriendin (nou ja, kinderen, allemaal meiden van rond de 20) en vrijdagavond met die meiden en groep vrienden van hen uitgeweest in Gent, gisteren met mijn pa en zijn vriendin dagje Brugge gedaan (mooie stad). Dit weekend veel te veel champagne en belgische biertjes gedronken maar het was ubergesjellig. En nu snel douchen en omkleden en naar een barbeque bij vrienden. Toedeloe en dikke kus, lees morgen wel bij!
Kijk, daar zoefde een hert

Dream heeft niet naakt rond gelopen, veels te koud..brrrr.. En nog geen bericht van Elvis.
Later is nu
hoe laat moet hij thuiskomen dan dream?? Kan je hem niet even bellen als je je zorgen maakt?

Ha het hert, die heeft lol gehad, mooi!

Hoe ging het in het zwembad mims?
Jullie moesten eens weten hoe burgerlijk ik ben.

En ik vind het nog leuk ook

Klinkt super Pim, dat bedrijven kijken. Gaan je hielen het trekken met dat wadlopen? Of nog steeds van plan om op blote kakkies te gaan?

Hier lekkere vaderdag gehad. Heb me rotgelachen om mijn opa en oma, maar dat is niet leuk om te schrijven, dat moet ik echt vertellen. Hoop dat ik het verhaal nog weet met de volgende slemp. hahaha.

Nu nog even werken en dan morgen laatste keer OR, holadijee!!
Sjemig Pimpel, ik kwam hier even zeiken dat ik Te Druk ben (en veel met leuke dingen ook nog), maar dan lees ik jou weekendprogram weer en vraag ik me toch af waar ik het over heb. Of hoe jij het allemaal volhoudt. Of allebei.

Afijn, leuk weekend hier, maar stuk. En kloppend hoofd. En erg drukke werkweek voor de boeg. En GG kan niet meer lopen (of fietsen, of autorijden) sinds de fysiopeut aan zijn knie heeft gezeten, dat is logistiek onhandig (o ja, en ook echt heel naar voor GG, want erg veel pijn).

Vandaag naar broer van GG vanwege verjaadag. Staat daar zo'n gigantische trampoline in de tuin, waar Zoon en Dot zich helemaal hebben uitgeleefd. Als het etenstijd is komen ze rood en warm weer binnen, en zegt Dot tevreden: "Zo. Ik heb lekker trampo geliend."
Ik ook drukke week voor de boeg (werk en kindgerelateerd). En het oppastechnisch (qua werkdeel) nog niet helemaal rond. Hmmm, eerst dat maar eens regelen voordat ik verder forum en werktyp.

Dot is cute. Een burgerlijke Ely ook. Slemp is needed (er was geen enkel weekend in de planning waarop we allemaal konden, of wel??? :( ) . Iemand zin er een nieuwe planner in te gooien? ).

Vanavond spontaan uit eten met mijn ouders. De kindjes ook helemaal vrolijk. Heb al een soort vakantiegevoel. Maar moet nog twee weken van alles.

Bam; bijzonder weekend!

Dream; hopelijk was het met kleren aan ook leuk?

Blijven drijven Mims?

Wat hebben Bloes en Lil eigenlijk allemaal gescoord op hun shoppingtrip gisteren?

Zoenen voor iedereen.

* Gaat oppas sms'en en mailen........*
Cadeautjes voor Mims & Mops hebben we gescoord Héééle leuke! (Maar het feestje haal ik vermoedelijk niet Mims, sorry.. Ik zit tot zeker einde middag zingend en wel in eoa doopsgezind centrum somewhere en wil daarna denk ik wel weer graag naar mijn ongedoopte kindjes terug).
Succes met oppas regelen Toet (morgenochtend even bellen over trein?) Kus!
kus! (of was`tie alleen voor toet?). Wat een prachtig fenomeen toch: ik ben zo blij met jullie en tegelijkertijd hoor ik mijn vent die aan de telefoon zit met bloesems vent. Mooi!

Slaap lekker voor jullie, ik hoop dat vannacht wel iets rustiger ben dan afgelopen nacht, heb haast niet even gezeten, gekkigheid!
Hee hoi, ik wilde ook al iets melden over Bentos en MM aan de foon, terwijl ik werkmailde met de Baas, die dan weer de groeten deed via mij een MM en Bentos aan Bentetje.

~klokt de port in mooie glaasjes~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven