Mode & Beauty alle pijlers

Kleding verzenden vinted

20-09-2022 17:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Ik wil wat kledingstukken verkopen via Vinted, maar vroeg mij af hoe ik dit het beste kan verpakken.
Schoenen en tassen heb ik weleens verkocht en verpakt in oude dozen. Maar hoe kan ik kleding het beste verpakken. Hoe doen jullie dat? Is een schone vuilniszak of boodschappentas stevig genoeg?

Ik zag dat er online wel wat verzendzakken te koop zijn, maar die zijn niet heel voordelig..

Bedankt!!
Als ik zelf een (brievenbus)pakketje ontvang bewaar ik die envelop/ kartonnen doos/ verpakking. Ik heb een stapeltje verpakkingen liggen in de berging en hergebruik die als ik dan zelf iets verkoop via vinted. Zelf ontvang ik wel eens iets in een plastic vuilniszak of boodschappentas, met veel plakband, maar eerlijk gezegd vind ik dat er niet uitzien.
Mij maakt niet uit mits gewoon goed verpakt is. Zelf verkoop ik best wat en dozen en kledingzakken van mijn eigen bestellingen.

Let goed op welke formaten je voor de spullen kiest. Ook is de maatvoering en gewicht belangrijk. Bij kiezen en welke verzenders je aan klikt.

Ik zou dit topic anders even lezen, daar is alles al heel vaak voorbijgekomen:

geld-recht/vinted-of-marktplaats-voor-k ... ges/474811
Ik bewaar doosjes en transportzakken van eigen bestellingen. Ik heb ook wel eens iets ontvangen in een vuilniszak of plastic tas, dat maakt me ook niet zoveel uit, zolang het maar goed dicht zit en onbeschadigd geleverd wordt. Ook wel eens iets ontvangen in een papieren tas, dat vind ik wat minder, kans op schade is dan wel groot.
En dat kan de verkoper aangerekend worden bij Vinted, je moet wel goed verpakken.
Voor losse items of meerdere kleine items heb ik bij Action van die monsterzak enveloppen gekocht: die kosten daar geen drol en zo kun je het netjes en goed verzenden. Grotere pakketten verpak ik in gebruikte dozen of plastic tassen die ik dicht plak met ducktape.
LuciFee2022 schreef:
20-09-2022 18:05
Mij maakt niet uit mits gewoon goed verpakt is. Zelf verkoop ik best wat en dozen en kledingzakken van mijn eigen bestellingen.

Let goed op welke formaten je voor de spullen kiest. Ook is de maatvoering en gewicht belangrijk. Bij kiezen en welke verzenders je aan klikt.

Ik zou dit topic anders even lezen, daar is alles al heel vaak voorbijgekomen:

geld-recht/vinted-of-marktplaats-voor-k ... ges/474811
Bedankt voor de link.
Ik had ook nogal wat vragen dus heb hier zeker wat aan!
Ik gebruik een doos van iets anders. Er liggen meestal dozen genoeg hier.

Ik heb ook wel kleding ontvangen in een stevige envelop of bigshopper. Heel strak opgevouwen en heel stevig dicht getapet. Dat werkte ook prima. Staat alleen iets minder leuk.
Hier gaat het meestal in een omgekeerde plastic tas met tape er omheen.

Ik ga daar geen aparte zakken of dozen voor halen.
Bedankt voor de link en de reacties!
La_Galette schreef:
20-09-2022 22:58
Hier gaat het meestal in een omgekeerde plastic tas met tape er omheen.

Ik ga daar geen aparte zakken of dozen voor halen.
Alsin zo'n tasje die je 'krijgt' bij de supermarkt? Die kunnen afgeven, ik heb wel eens zo'n tas over mijn radiator gelegd omdat 'ie nat geregend was en ik heb nog steeds rode vlekken van die tas op mijn verwarming.
mooonnii schreef:
20-09-2022 18:01
Zelf ontvang ik wel eens iets in een plastic vuilniszak of boodschappentas, met veel plakband, maar eerlijk gezegd vind ik dat er niet uitzien.
Asl ik iets duurs verkoop wil ik nog wel eens kijken of ik iets chiquers heb, maar als iets voor 3 euro weggaat ga ik echt geen euro uitgeven aan een mooie verpakking. Dan is een tas of zak mits stevig en waterdicht, prima.
Harba lorifa
Vuilniszak.
De keer dat ik iets leuk verpakt heb verzonden ( omdat ik het idee had dat de koopster het zó graag wilde ) zag ik dat de koopster het voor het driedubbele van de prijs te koop aanbood op haar Vinted-pagina.
Ginevra schreef:
21-09-2022 12:33
Asl ik iets duurs verkoop wil ik nog wel eens kijken of ik iets chiquers heb, maar als iets voor 3 euro weggaat ga ik echt geen euro uitgeven aan een mooie verpakking. Dan is een tas of zak mits stevig en waterdicht, prima.
Eens! Daar dacht ik ook aan... Dank je!
Ik gebruik ook vaak een doos die we nog hebben liggen, en stop er altijd een briefje bij (gewoon een post it met: veel plezier er mee). Vinden de ontvangers vaak leuk en kleine moeite

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven